2011-03-17 09:37:55
0

Üçüncü boyut masaüstünüzde GALERİ

 Masaüstünüzdeki sıkıcı görüntüleri değiştirmek için neyi bekliyorsunuz? Sizin için derlediğimiz duvar kağıtlarından birisini hemen seçin!

2011-03-17 10:26:34
0

Ayın Dünya ya en çok yaklaşacağı tarih

 Prof. Dr. Erçin Kasapoğlu, ayın, 19 Mart Cumartesi günü dünyaya en yakın geçişini yapacağını belirterek, ayın dünyaya ne kadar yaklaşırsa yaklaşsın ...

2011-03-17 09:59:00
0

Bu piller 100 kat daha fazla dayanacak

 Yeni teknolojiyle 'pilim bitti' derdine son..

2011-03-17 09:15:00
0

Bilim kurgu gibi geri dönüşüm projesi

 Dünyadaki firmaların yeşil teknolojilere olan yatırımları hızla devam ediyor. İşte nükleer atığı enerjiye çevirmeyi hedefleyen devasa proje.

2011-03-16 20:45:00
0

Blu-Ray oynatıcı alırken nelere dikkat etmeli?

 Krsital berraklığında görüntüler sunan Blu-Ray diskleri oynatabildiğiniz Blu-Ray oynatıcıları satın alırken nelere dikkat etmeniz gerektiğini biliyor ...

2011-03-16 17:56:53
0

Turkcell Mobil TV nasıl çalışıyor? VİDEO

 Cep telefonunuz üzerinden televizyon seyretmek ister misiniz? Turkcell’in sunduğu MobilTV uygulamasını sizler için denedik. Akıllı telefondan TV keyfi ...

2011-03-16 17:55:10
0

FarmVille i hangi uygulama yendi?

 Ünlü sosyal ağ Facebook üzerindeki uygulamalar tüketicilerin ilgisini çekmeye devam ediyor. Bakın tüm dünyada en çok kullanılan ikinci Facebook uygulaması ...

2011-03-16 14:11:37
0

Kameralı robot temizleyici

 Akıllı süpürgelerin oldukça popüler olduğu günümüzde, üreticiler de kendi ürünlerini rakiplerine göre farklılaştırmak için yeni özellikler ekliyorlar.

2011-03-16 13:49:48
0

Sisteminiz ne kadar verimli?

 Sysinspector, kullandığınız ağın performansını ve zararlı yazılımlar tarafından oluşturulan sorunların sisteminizi nasıl etkilediğini ölçümleyen bir ...

2011-03-16 10:31:00
0

Türkiye de 3 katı fazla fiyata satılıyor

 Üstelik işçilik ücreti de 10 dolar

2011-03-16 09:30:08
0

Galaxy mini ne kadar başarılı? VİDEO

 Samsung'un Galaxy serisine yeni eklediği telefonlar arasında ergonomik yapısıyla dikkat çeken bir model var. Yeni serinin en küçük üyesi olan Galaxy Mini test ...

2011-03-16 09:15:00
0

HD manzara duvar kağıtları

 Masaüstünüzdeki sıkıcı görüntüleri değiştirmek için neyi bekliyorsunuz? Sizin için derlediğimiz duvar kağıtlarından birisini hemen seçin!

2011-03-15 21:30:00
0

PC sistem geri yükleme nasıl yapılır?

 Bilgisayarınız bir virüs yüzünden kullanılma hale mi geldi? Önemli sistem dosyalarınız hasar mı gördü? Bilgisayarınız da sorun mu var? O zaman ...

2011-03-15 21:30:00
0

Sistemi geri yükleme nasıl yapılır?

 Bilgisayarınız bir virüs yüzünden kullanılma hale mi geldi? Önemli sistem dosyalarınız hasar mı gördü? Bilgisayarınız da sorun mu var? O zaman işletim ...

2011-03-15 13:55:03
0

4 SIM kartlı telefon da yaptılar

 Kampanyalar, tarifeler, eş dost numaraları, şirket hattı derken sahip olduğu SIM kart sayısı giderek artan kişilere özel bir telefon piyaya sürülüyor. ...

2011-03-15 13:44:48
0

Virüslere karşı sistem güvenliği

 Bilgisayarınıza bulaşan spyware ve adware (reklam) zararlı içeriklerinden şikâyetçiyseniz bu program size rahat bir nefes aldıracak.

2011-03-15 09:34:36
0

El konsollarının gizli tarihi

 Sony, NGP olarak lanse ettiği PSP2'yi, 2011'in son çeyreğinde satışa sunacak. Peki öncü PSP, nasıl gelişti ve bugünlere geldi? İşte PSP'in dünü, bugünü ...

2011-03-15 09:20:00
0

Internet Explorer 9 Türkçe çıktı!

 İnternet Explorer 9 indirilmeye hazır. Çok daha işlevsel ve gelişmiş bir internet deneyimi vaat eden tarayıcının bilgisayarınız ile uyumlu son sürümünü ...

2011-03-15 09:11:00
0

Efsane Office XP nin sonu geldi

 Eğer hala Microsoft'un 10 yıllık bu yazılımını kullanıyorsanız, bu uyarıya mutlaka kulak verin.

2011-03-15 08:35:00
0

Facebook kadınları gizli tacizci yapmış

 gelişen sosyal ağlar ile kadınların erkekleri gizlice takip ve taciz etme oranlarının arttığı açıklandı

2011-03-14 22:17:30
0

Twitter 5. yaşını kutluyor

 Kısa mesaj değişim platformu ve sosyalleşme sitesi Twitter, bu hafta 5. doğum gününü kutluyor.

2011-03-14 20:30:01
0

En iyi HD film duvar kağıtları GALERİ

 Sinemanın büyülü dünyasını oluşturmak için en iyilerden oluşan ekipler aylarca emek harcayıp tasarımlarda bulunuyor. İşte en iyilerin hazırladığı ...

2011-03-14 18:42:00
0

Google den Kürdistan rezaleti

 Teknoloji devi Google, harita hizmeti Maps bölümünde Türkiye'nin Güneydoğu'sunu Kürdistan olarak gösteriyor!

2011-03-14 18:11:00
0

Blogger.com un engeli kalktı

 Türkiye'de 4 milyon kişinin sayfası olduğu blogspot, mahkeme kararıyla erişim engeli kaldırılacak.

2011-03-14 17:23:15
0

İnternettiniz neden yavaşlıyor?

 Windows işletim sisteminizdeki uygulamaların internetinizin ne kadarını kullandığını merak ediyor musunuz? Bu uygulamaları kısıtlamaya ne dersiniz?

2011-03-14 15:23:00
0

iPad 2 nin içinde neler var? GALERİ

 Apple’ın ikinci nesil tablet bilgisayarı iPad 2’nin şık tasarımının altında yatan teknolojiyi merak ediyor musunuz? iPad 2’nin en ince ...

2011-03-14 15:23:00
0

iPad 2 nin için neler var? GALERİ

 Apple’ın ikinci nesil tablet bilgisayarı iPad 2’nin şık tasarımının altında yatan teknolojiyi merak ediyor musunuz? iPad 2’nin en ince ...

2011-03-14 15:55:32
0

Şakaklar kaygıyı arttırıp azaltabiliyor

 Beyindeki bir bölgenin hem kaygıya neden olduğu hem de kaygıyı yok edebildiği ortaya çıktı.

2011-03-14 14:42:00
0

Türkçe çöpçatan Facebook uygulaması

 Facebook tarafından yasaklanan çöpçatan uygulaması Türk girişimcilerin elinde gerçek oldu.

2011-03-14 14:11:27
0

Tatlıses vuruldu, internet sarsıldı

 İnternet haberciliği sosyal ağların yaygınlaşmasıyla birlikte farklı bir anlam kazanmaya başladı. Geçtiğimiz gün Japonya depremiyle yaşanan olayın bir ...