2011-02-27 15:40:48
0

Nuri Şahin hocasının gözlüğünü kırdı / GALERİ

 Bayern Münih'i dün deplasmanda 3-1 yenmeyi başaran Borussia Dortmund'da oynayan milli futbolcu Nuri Şahin, maç sonrasında zafer sevinci ile üzerine atladığı ...

2011-02-27 14:25:51
0

Karabük te maçta 3 gol var! / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de Karabükspor kendi sahasında alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren Konyaspor'u ağırlıyor. Necmettin Şeyhoğlu Stadı'ndaki ...

2011-02-27 15:10:12
0

Spor camiyasından Erbakan için başsağlığı

 TFF, Ankaragücü ve Fenerbahçe, eski başbakan ve SP Genel Başkanı Necmettin Erbakan için başsağlığı mesajı yayımladı.

2011-02-27 13:58:51
0

Karabük te ilk yarıda 3 gol var! / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de Karabükspor kendi sahasında alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren Konyaspor'u ağırlıyor. Necmettin Şeyhoğlu Stadı'ndaki ...

2011-02-27 13:58:51
0

Karabük te 3. gol sesi geldi! / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de Karabükspor kendi sahasında alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren Konyaspor'u ağırlıyor. Necmettin Şeyhoğlu Stadı'ndaki ...

2011-02-27 14:44:17
0

Beşiktaş deplasmanda güldü: 92-72

 Beko Basketbol Ligi'nde Beşiktaş Cola Turka deplasmanda Bornova Belediyesi'ni 92-72 mağlup etti. Konuk takım üst üste 2. maçını kazanarak, galibiyet ...

2011-02-27 14:27:17
0

Galatasaray da kupa hazırlıkları başladı

 Spor Toto Spor Lig'de dün İstanbul Büyükşehir Belediyespor'a 3-1 yenilen Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası'nda Gaziantepspor ile 2 Mart Çarşamba günü ...

2011-02-27 13:33:12
0

Q7: Bu 90 dakikayı bana bırakın

 Dinamo Kiev maçında cezası nedeniyle formasından uzak kalan ve yokluğu fazlasıyla hissedilen Ricardo Quaresma, dünkü antrenmanın gözde isimlerindendi.

2011-02-27 13:33:12
0

TFF ve FB den Erbakan için başsağlığı

 TFF ve Fenerbahçe Kulübü, Erbakan için başsağlığı mesajı yayımladı.

2011-02-27 13:58:51
0

Karabük te ikinci gol sesi geldi! / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de Karabükspor kendi sahasında alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren Konyaspor'u ağırlıyor. Necmettin Şeyhoğlu Stadı'ndaki ...

2011-02-27 14:15:29
0

Fenerbahçe çalışmalara 9 eksikle başladı

 Spor Toto Süper Lig'de Kasımpaşa'yı 2-0 yenerek, galibiyet serisini sürdüren Fenerbahçe, 24. haftada 7 Mart Pazartesi günü deplasmanda Gençlerbirliği ile ...

2011-02-27 14:12:44
0

Fenerbahçe de başarının sırrı savunma

 Spor Toto Süper Lig'in ikinci yarısına iyi bir başlangıç yapan Fenerbahçe'nin başarısında savunmadaki performansının büyük payı bulunuyor.

2011-02-27 13:58:51
0

Karabük te maç golle başladı! / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de Karabükspor kendi sahasında alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren Konyaspor'u ağırlıyor. Necmettin Şeyhoğlu Stadı'ndaki ...

2011-02-27 13:58:51
0

Karabük te zorlu maç başladı! / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de Karabükspor kendi sahasında alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren Konyaspor'u ağırlıyor. Necmettin Şeyhoğlu Stadı'ndaki ...

2011-02-27 13:50:05
0

Juventus zirveden iyice koptu

 İtalya Birinci Futbol Ligi (Serie A) takımlarından Juventus, dün akşam Bologna'ya sahasında boyun eğerek zirveden iyice koptu.

2011-02-27 13:33:12
0

TFF den Erbakan için başsağlığı mesajı

 Futbol Federasyonu, eski Başbakan ve Saadet Partisi Genel Başkanı Necmettin Erbakan'ın vefatı nedeniyle başsağlığı mesajı yayımladı.

2011-02-27 13:33:12
0

FB den Erbakan için başsağlığı mesajı

 Fenerbahçe Kulübü, eski Başbakan ve Saadet Partisi Genel Başkanı Necmettin Erbakan'ın vefatı nedeniyle başsağlığı mesajı yayımladı.

2011-02-27 13:30:04
0

Belediyespor da galibiyet sevinci

 İstanbul Büyükşehir Belediyespor Kulübü Futbol Şube Sorumlusu Kamil Dizar, Galatasaray karşısında iyi oyun ortaya koyarak haklı bir galibiyet elde ...

2011-02-27 13:31:28
0

Kasımpaşa gelecekten umutlu

 Spor Toto Süper Lig'de Fenerbahçe'ye 2-0 yenilen Kasımpaşa'da futbol şube sorumlusu Mehmet Süha Sidal, ''Daha çok pozisyon yakalayan taraf bizdik ama hesapta ...

2011-02-27 13:11:09
0

Trabzonspor un acı kaybı

 Trabzonspor Kulübü Menajeri Caner Çuvalcıoğlu'nun babası vefaat etti.

2011-02-27 13:01:51
0

Fenerbahçe nin evinde bileği bükülmüyor

 Spor Toto Süper Lig'de sahasında Kasımpaşa'yı 2-0 yenerek, zirve yarışını sürdüren Fenerbahçe, iç sahada yenilgiyi unuttu.

2011-02-27 13:06:25
0

Mustafa Denizli futbola geri dönüyor

 Beşiktaş'ın teknik direktörü olarak işbaşında bulunduğu dönemde sağlık sorunları nedeniyle görevinden ayrılan Mustafa Denizli'nin, tekrar teknik ...

2011-02-27 13:01:51
0

Fenerbahçe nin Kadıköy de bileği bükülmüyor

 Spor Toto Süper Lig'de sahasında Kasımpaşa'yı 2-0 yenerek, zirve yarışını sürdüren Fenerbahçe, iç sahada yenilgiyi unuttu.

2011-02-27 12:51:18
0

Gençlerbirliği nde gözler kupaya çevrildi

 Gençlerbirliği, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final rövanş maçında Bucaspor ile deplasmanda oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarına başladı.

2011-02-27 12:29:57
0

Demirören in Hamit Altıntop hayali

 Avrupa'ya veda eden, Süper Lig'de zirve yarışından kopan Beşiktaş gözünü gelecek sezona çevirdi.

2011-02-27 12:12:08
0

Beşiktaş Antalya da moral arıyor

 Teknik direktör Bernd Schuster yönetiminde sıkıntılı günler geçiren Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig'de yarın deplasmanda karşılaşacağı Medical Park ...

2011-02-27 12:08:15
0

Beşiktaş için Ricardo Costa iddiası

 Savunmasında sıkıntı yaşayan Beşiktaş'ın, Valencia'nın Portekizli savunma oyuncusu Ricardo Costa'yla temasa geçtiği iddia edildi.

2011-02-27 12:06:40
0

Aykut Kocaman, Daum a fark attı

 Fenerbahçe'de bu sezon teknik direktörlük görevine getirilen Aykut Kocaman, geçen sezon takımı çalıştıran Alman teknik adam Christoph Daum'a 23. hafta ...

2011-02-27 12:06:48
0

Ünlü futbolcu bir genci silahla vurdu

 İngiltere Premier Lig takımlarından Chelsea'nin dünyaca ünlü yıldızı Cobham'da bulunan antrenman sahasında havalı tüfekle şakalaşırken, silahın dolu ...

2011-02-27 12:03:40
0

Potada Fenerbahçe ye iki seçenek

 Doping skandalı nedeniyle hem Diana Taurasi'yi hem de Penny Taylor'ı kaybeden Fenerbahçe'ye, Basketbol Federasyonu'ndan özel izin çıktı.