2011-02-27 17:39:24
0

Sivas ta maçta gol yağmuru / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de küme düşme savaşı Sivasspor kendi sahasında Manisaspor'u konuk ediyor. Sivas 4 Eylül Stadı'ndaki mücadeleyi Süleyman Abay yönetiyor. ...

2011-02-27 18:28:51
0

Süper Lig maçlarında Erbakan için saygı duruşu

 Bugün hayatını kaybeden eski başbakanlarımızdan Necmettin Erbakan için, Türkiye Futbol Federasyonu da maçlar öncesi saygı duruşu yapılmasına karar verdi.

2011-02-27 18:33:19
0

Banvit zor da olsa kazanmasını bildi

 Beko Basketbol Ligi'nde Banvit, Antalya Büyükşehir Belediyesi'ni 95-93 yendi.

2011-02-27 17:39:24
0

Sivas ta mücadelede 4 gol var! CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de küme düşme savaşı Sivasspor kendi sahasında Manisaspor'u konuk ediyor. Sivas 4 Eylül Stadı'ndaki mücadeleyi Süleyman Abay yönetiyor. ...

2011-02-27 18:22:34
0

Trabzon da zirve kapışması / 11 LER

 Ligin 2. yarısna kötü bir başlangıç yapan ama haftalar ilerledikçe çıkış yakalayan bordo-mavililer Kayseri engeli de kayıpsız geçmek istiyor. Kayseri ise ...

2011-02-27 17:39:24
0

Sivas ta mücadelede 3 gol var! CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de küme düşme savaşı Sivasspor kendi sahasında Manisaspor'u konuk ediyor. Sivas 4 Eylül Stadı'ndaki mücadeleyi Süleyman Abay yönetiyor. ...

2011-02-27 18:15:00
0

Trabzonspor - Kayserispor maçı canlı yayını özeti

 Trabzonspor, sahasında Kayserispor'u konuk ediyor

2011-02-27 17:39:24
0

Sivas ta mücadelede 2 gol var! CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de küme düşme savaşı Sivasspor kendi sahasında Manisaspor'u konuk ediyor. Sivas 4 Eylül Stadı'ndaki mücadeleyi Süleyman Abay yönetiyor. ...

2011-02-27 17:39:24
0

Sivas ta mücadelede tek gol var! CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de küme düşme savaşı Sivasspor kendi sahasında Manisaspor'u konuk ediyor. Sivas 4 Eylül Stadı'ndaki mücadeleyi Süleyman Abay yönetiyor. ...

2011-02-27 18:03:47
0

Transfer söylentileri Volkan ve Sercan’ı bitirdi

 Spor Toto Süper Lig’de zirve mücadelesi veren Bursaspor’da Volkan Şen ve Sercan Yıldırım’ın perfonmansı yeşil - beyazlı takım ...

2011-02-27 17:28:24
0

Sivas ta ilk yarıda tek gol var! / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de küme düşme savaşı Sivasspor kendi sahasında Manisaspor'u konuk ediyor. Sivas 4 Eylül Stadı'ndaki mücadeleyi Süleyman Abay yönetiyor. ...

2011-02-27 17:45:34
0

Bucaspor un turu geçmeye inancı tam

 Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final rövanş maçında çarşamba günü Gençlerbirliği'ni konuk edecek Bucaspor'da, basın sözcüsü Timur Yaykıran, yarı finale ...

2011-02-27 17:28:24
0

Sivas 4 Eylül Stadı nda gol sesi / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de küme düşme savaşı Sivasspor kendi sahasında Manisaspor'u konuk ediyor. Sivas 4 Eylül Stadı'ndaki mücadeleyi Süleyman Abay yönetiyor. ...

2011-02-27 17:18:12
0

Yılmaz Vural: Hedefimiz 33-34 puan

 Konyaspor Teknik Direktörü Yılmaz Vural oyuncularındaki düşme korkusunun onları iki pas yapamaz hale getirdiğini belirtti.

2011-02-27 17:15:28
0

İldiz: Oyuncularımız her şeyi yaptı

 Spor Toto Süper Lig'de mücadele eden Kardemir Karabükspor'da, teknik direktör Yücel İldiz, ''Paun kaygımız olamayacağı için sonraki maçlarda göze hitap ...

2011-02-27 16:58:24
0

Sivas 4 Eylül Stadı nda eşitlik var / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de küme düşme savaşı Sivasspor kendi sahasında Manisaspor'u konuk ediyor. Sivas 4 Eylül Stadı'ndaki mücadeleyi Süleyman Abay yönetiyor. ...

2011-02-27 16:58:24
0

Sivas ta zorlu mücadele başladı! / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de küme düşme savaşı Sivasspor kendi sahasında Manisaspor'u konuk ediyor. Sivas 4 Eylül Stadı'ndaki mücadeleyi Süleyman Abay yönetiyor. ...

2011-02-27 16:58:24
0

Sivass ta zorlu mücadele başladı / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de küme düşme savaşı Sivasspor kendi sahasında Manisaspor'u konuk ediyor. Sivas 4 Eylül Stadı'ndaki mücadeleyi Süleyman Abay yönetiyor. ...

2011-02-27 16:27:31
0

Ankaragücü nün yeni hocası belli oldu

 Ankaragücü'nde görevden ayrılan Teknik Direktör Ümit Özat'ın yerine geçecek isim belli oldu.

2011-02-27 16:22:13
0

Spor Toto 3. Lig de puan durumları

 Spor Toto 3. Lig'de 23. hafta mücadelesi, 1. ve 3. gruplarda bugün yapılan maçlarla tamamlandı.

2011-02-27 16:14:06
0

2. Lig Beyaz Grup ta puan durumu

 Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup'ta 24. hafta mücadelesi, bugün yapılan maçlarla tamamlandı.

2011-02-27 16:08:55
0

Giresunspor altın buldu: 2-0

 Bank Asya 1. Ligi'nde Giresunspor sahasında Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'u 2 -0 yendi.

2011-02-27 16:10:19
0

Türkiye liglerinde toplu sonuçlar

 Bank Asya 1. Lig, Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup ile Spor Toto 3. Lig 1. ve 3. Gruplara haftanın maçlarıyla devam edildi.

2011-02-27 14:25:51
0

Karabükspor Konyaspor u ateşe attı: 2-1

 Yılmaz Vural yönetiminde yeni bir başlangıç yapmak isteyen Konyaspor, öne geçtiği Karabük deplasmanından yenilgiyle ayrıldı. 5 maçlık kazanamama lanetini ...

2011-02-27 14:25:51
0

Karabükspor Konyaspor u ateşe itti!

 Yılmaz Vural yönetiminde yeni bir başlangıç yapmak isteyen Konyaspor, öne geçtiği Karabük deplasmanından yenilgiyle ayrıldı. 5 maçlık kazanamama lanetini ...

2011-02-27 15:52:27
0

Güngören de gol sesi çıkmadı

 Bank Asya 1. Lig'de Güngören Belediyespor, Çaykur Rizespor ile 0-0 berabere kaldı.

2011-02-27 15:50:19
0

Orduspor evinde dört köşe: 4-0

 Bank Asya 1. Lig'de, Orduspor, sahasında Akhisar Belediyespor'u 4-0 mağlup etti.

2011-02-27 15:47:36
0

Tavşanlı Linyitspor a yan bakılmıyor

 Bank Asya 1. Lig'de TKİ Tavşanlı Linyitspor, Adanaspor'u 2-1 yendi. Maçtan önce eski Başbakan ve Saadet Partisi Genel Başkanı Necmettin Erbakan'ın vefatı ...

2011-02-27 15:45:48
0

Karşıyaka dan son dakika vuruşu!

 Bank Asya 1. Lig'de Karşıyaka, Kartalspor'u 1-0 mağlup etti. Karşıyaka'nın tek golünü maçın son dakikalarında Okan kaydetti.

2011-02-27 15:40:48
0

Nuri Şahin hocasının gözlüğünü kırdı / GALERİ

 Bayern Münih'i dün deplasmanda 3-1 yenmeyi başaran Borussia Dortmund'da oynayan milli futbolcu Nuri Şahin, maç sonrasında zafer sevinci ile üzerine atladığı ...