2011-02-28 09:38:57
0

Alex in eskittiği 10 numara maestrolar

 Alex'in Türkiye'ye geldiği günden bu yana transfer edilen '10 numaralar' sambacının gölgesinde kaldı. G.Saray, Beşiktaş ve Trabzon yeni bir Alex bulmak için ...

2011-02-28 09:30:57
0

Alex in eskittiği GS BJK ve TS li maestrolar

 Alex'in Türkiye'ye geldiği günden bu yana transfer edilen maestrolar takımlarının yüzünü güldürmedi. Galatasaray, Beşiktaş ve Trabzonspor yeni bir Alex ...

2011-02-28 08:20:03
0

Trabzonspor a ceza yolda!

 Hakem Yunus Yıldırım maçtan sonra tribünden atılan cisimle başından yaralandı. PFDK’ya sevk edilecek Trabzonspor’a 1 maç seyircisiz oynama cezası ...

2011-02-28 09:17:41
0

Fenerbahçe Ülker liderliğini sürdürdü

 Beko Basketbol Ligi'nde 19. hafta mücadelesi, hafta sonu yapılan maçlarla tamamlanırken, Fenerbahçe Ülker liderliğini sürdürdü.

2011-02-28 07:50:15
0

Fatura bu kez Umut Bulut a çıktı!

 Son 6 maçında sadece 1 gol atarak en kritik dönemde beklenen katkıyı yapamayan Umut Bulut, dün yine takımının gol umudu olarak ilk 11'de sahaya çıktı.

2011-02-28 08:00:03
0

Fenerbahçe de Volkan patlaması

 Fenerbahçe’nin tecrübeli file bekçisi seri galibiyetlerde Alex kadar büyük rol oynadı...

2011-02-28 08:20:03
0

Trabzonspor a ne cezası verilir?

 Hakem Yunus Yıldırım maçtan sonra tribünden atılan cisimle başından yaralandı. PFDK’ya sevk edilecek Trabzonspor’a 1 maç seyircisiz oynama cezası ...

2011-02-28 08:50:08
0

6 Şişe serum verildi maça yetişmedi

 Trabzon'da dün Selçuk şoku yaşandı. Bağırsak enfeksiyonu geçiren milli oyuncu, 6 şişe seruma rağmen maça yetişemedi

2011-02-28 08:47:46
0

GS de Hagi gidiyor, hedef Terim iddiası

 Galatasaray’da büyük operasyon için plan hazırlandı. Hayal kırıklığı yaratan Hagi ile en geç sezon sonunda yollar ayrılacak.

2011-02-28 08:45:39
0

Semih Şentürk golü unuttu

 Ligdeki son golünü ligin ilk yarısında Fenerbahçe'nin Bucaspor'u sahasında ağırladığı karşılaşmada atan Semih Şentürk, bunu sorun etmiyor.

2011-02-28 08:43:26
0

Beşiktaş Antalyaspor a konuk / 11 LER

 Beşiktaş için tam anlamıyla kabus gibi geçen ve sadece 1 galibiyet alabildiği şubat ayı bugünkü Antalyaspor maçıyla sona eriyor.

2011-02-28 08:36:21
0

7-0 yenildi alkış aldı / VİDEO-GALERİ

 İtalya Serie A'da 27. hafta mücadelesinde Udinese deplasmanda Palermo'ya adeta gol olup yağdı.

2011-02-28 07:21:44
0

Galatasaray da Nene sesleri / GALERİ

 Avrupa medyası, Galatasaray’la ilgili transfer iddialarına devam ediyor. Nene’nin, sarı-kırmızılı kulübün transfer listesinde yer aldığı ileri ...

2011-02-28 00:29:12
0

Liderlik Fenerbahçe ye geçti / GÖRÜNÜM

 11. hafta Galatasaray'ı 2-0 yenerek zirveyi Bursaspor'dan devralan ve o zamandan beri liderliği kimselere kaptırmayan Trabzonspor, sonunda koltuğu teslim etti!

2011-02-27 23:58:03
0

TFF den başsağlığı mesajı

 Türkiye Futbol Federasyonu'ndan (TFF) yapılan açıklamada, vefat eden Necmettin Erbakan için rahmet, ailesine ve yakınlarına başsağlığı dilendi.

2011-02-27 23:42:23
0

Nurullah Sağlam dan galibiyet yorumu

 Bank Asya 1. Lig'de Denizlispor'u 2-1 yenen Mersin İdmanyurdu'nda, teknik direktör Nurullah Sağlam, ''Zor bir deplasmandan galibiyetle ayrıldığımız için ...

2011-02-27 23:28:22
0

Şota: Bol gollü ve güzel bir maç oldu

 Kayserispor Teknik Direktörü Şota Arveladze, Trabzonspor karşılaşmasının bol gollü ve güzel bir maç olduğunu söyledi.

2011-02-27 23:22:51
0

Güneş: Kazanmamız gerekirdi

 Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, sahalarındaki maçta 2 puan kaybettikleri için üzgün olduklarını söyledi.

2011-02-27 23:08:58
0

Dilmen: Kayseri ye hayran kaldım

 Trabzonspor - Kayserispor maçını değerlendiren Rıdvan Dilmen, daha önce çok iyi bulmadığı Kayserispor'a bugün hayran kaldığını belirtti.

2011-02-27 22:25:12
0

Trabzon da Yunus Yıldırım ın başı yarıldı!

 Spor Toto Süper Lig'de Trabzonspor ile Kayserispor 3-3 berabere biten maçın ardından soyunma odası tüneline giderken atılan bir cisim, hakem Yunus ...

2011-02-27 22:25:12
0

Trabzon da maçın hakeminin başı yarıldı!

 Spor Toto Süper Lig'de Trabzonspor ile Kayserispor 3-3 berabere biten maçın ardından soyunma odası tüneline giderken atılan bir cisim, hakem Yunus ...

2011-02-27 22:19:16
0

Denizlispor evinde Mersin e vuruldu!

 Bank Asya 1. Lig'de Mersin İdmanyurdu, deplasmanda Denizlispor'u 2-1 yendi.

2011-02-27 21:27:12
0

Lider artık Fenerbahçe / GÖRÜNÜM

 11. hafta Galatasaray'ı 2-0 yenerek zirveyi Bursaspor'dan devralan ve o zamandan beri liderliği kimselere kaptırmayan Trabzonspor, sonunda koltuğu teslim etti!

2011-02-27 21:27:12
0

Yeni lider Fenerbahçe / GÖRÜNÜM

 11. hafta Galatasaray'ı 2-0 yenerek zirveyi Bursaspor'dan devralan ve o zamandan beri liderliği kimselere kaptırmayan Trabzonspor, sonunda koltuğu teslim etti!

2011-02-27 21:22:12
0

Trabzon da hakemin başı yarıldı!

 Spor Toto Süper Lig'de Trabzonspor ile Kayserispor 3-3 berabere biten maçın ardından soyunma odası tüneline giderken atılan bir cisim, hakem Yunus ...

2011-02-27 20:55:34
0

Trabzon da 6 gollü maçta kazanan yok!

 Ligin 2. yarısna kötü bir başlangıç yapan ama haftalar ilerledikçe çıkış yakalayan bordo-mavililer Kayseri engeli de kayıpsız geçmek istiyor. Kayseri ise ...

2011-02-27 20:38:34
0

CANLI / Dk. 90 Trabzonspor: 3 Kayseri: 3

 Ligin 2. yarısna kötü bir başlangıç yapan ama haftalar ilerledikçe çıkış yakalayan bordo-mavililer Kayseri engeli de kayıpsız geçmek istiyor. Kayseri ise ...