2011-03-19 17:23:46
0

Lideri Berbatov güldürdü!

 Premier League'in 30. haftasında Manchester United Bolton'u golcü oyuncusu ile geçti...

2011-03-19 19:20:48
0

CANLI Beşiktaş Necip le gole yaklaştı

 Hafta içerisinde Alman teknik direktör Schuster'in istifası ile sarsılan Beşiktaş, Tayfur Havutçu ile ilk sınavına Kayserispor karşısına çıkıyor. ...

2011-03-19 19:00:48
0

CANLI Beşiktaş ın

 Hafta içerisinde Alman teknik direktör Schuster'in istifası ile sarsılan Beşiktaş, Tayfur Havutçu ile ilk sınavına Kayserispor karşısına çıkıyor. ...

2011-03-19 17:09:20
0

Efes Pilsen de şok gelişme!

 Efes'te Perasovic dönemi bitti...

2011-03-19 19:00:48
0

CANLI Beşiktaş ın konuğu Kayserispor

 Hafta içerisinde Alman teknik direktör Schuster'in istifası ile sarsılan Beşiktaş, Tayfur Havutçu ile ilk sınavına Kayserispor karşısına çıkıyor. ...

2011-03-19 18:53:16
0

Vural: Konya sonuna kadar gidecek

 Konyaspor Teknik Direktörü Yılmaz Vural, Konyaspor'un Süper Lig'de kalması adına sonuna kadar ellerinden gelen çabayı göstereceklerini söyledi.

2011-03-19 18:19:48
0

Beşiktaş ın konuğu Kayserispor: İlk 11 ler

 Hafta içerisinde Schuster'in istifası ile sarsılan Beşiktaş, Tayfur Havutçu ile ilk sınavına Kayserispor karşısına çıkıyor. İnönü Stadı'nda saat 19'da ...

2011-03-19 16:19:39
0

Konya dan gol sesi çıkmadı!

 Spor Toto Süper Lig'de Konyaspor-Medical Park Antalyaspor karşılaşması 0-0 eşitlikle sona erdi.

2011-03-19 18:14:33
0

Sağlam: Sezonun en zor maçını oynadık

 Bank Asya 1.Lig ekibimiz Mersin İdman Yurdu Güngören Belediyespor karşısında aldığı galibiyetle bu sezon ilk defa liderlik koltuğuna zor da olsa oturdu.

2011-03-19 18:04:09
0

CANLI Fenerbahçe A - Vakıfbank GS

 Fenerbahçe Acıbadem'in ev sahipliğinde düzenlenen Şampiyonlar Ligi Dörtlü Finali bugün Burhan Felek Spor Salonu'nda başladı. Fenerbahçe Acıbadem ile ...

2011-03-19 17:53:14
0

Kafkas: Avrupa için bir adım daha attık

 Spor Toto Süper Lig'de İstanbul Büyükşehir Belediyespor'u 4-1 yenen Gaziantepspor'un teknik direktörü Tolunay Kafkas, çok mutlu olduklarını belirterek, ...

2011-03-19 17:55:47
0

Konya da puanlar paylaşıldı: 0-0

 Spor Toto Süper Lig'de alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren Konyaspor kendi sahasında Medical Park Antalyaspor ile 0-0 berabere kaldı.

2011-03-19 17:39:47
0

Konya da maçta son 5 dakika / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren Konyaspor kendi sahasında Medical Park Antalyaspor'u konuk ediyor. Konya Atatürk Stadı'ndaki zorlu ...

2011-03-19 17:43:35
0

A2 Milli Takımı aday kadrosu belli oldu

 Finlandiya ile 25 Mart Cuma günü İstanbul'da özel maçta karşılaşacak A2 Futbol Milli Takımı'nın aday kadrosu açıklandı.

2011-03-19 17:39:47
0

Konya da maçta son 10 dakika / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren Konyaspor kendi sahasında Medical Park Antalyaspor'u konuk ediyor. Konya Atatürk Stadı'ndaki zorlu ...

2011-03-19 17:25:09
0

Galatasaray Cafe Crown evinde galip

 Beko Basketbol Ligi'nde Galatasaray Cafe Crown, Türk Telekom'u 61-50 yendi.

2011-03-19 17:20:13
0

Galatasaray da Hagi ülkesine gitti

 Fenerbahçe yenilgisinin ardından takımına 3 gün izin veren Galatasaray Teknik Direktörü Gheorghe Hagi, ülkesi Romanya'ya gitti.

2011-03-19 17:06:42
0

A Milli Takım aday kadrosu belli oldu!

 A Milli Takımımızın, 29 Mart 2011 Salı günü Avusturya ile İstanbul'da oynayacağı 2012 Avrupa Şampiyonası grup eleme maçının aday kadrosu ve programı ...

2011-03-19 17:01:14
0

Hikmet Karaman: Hedefsiz kaldık

 Manisaspor Teknik Direktörü Hikmet Karaman, Kasımpaşa karşısında iyi oynamadıklarını ve yenildiklerini söyledi.

2011-03-19 15:00:10
0

4 çeker Antep!

 Süper Lig'in flaş ekibi İstanbul BŞB'yi farklı geçti

2011-03-19 16:22:19
0

Gaziantepspor 4 golle 4 sıraya yürüdü

 Bucaspor yenilgisiyle ilk 4 yolunda yara alan Gaziantepspor, İstanbul Büyükşehir Belediyespor karşısında bu mağlubiyeti telafi etti. 3 gol 1 asistle maça ...

2011-03-19 14:57:14
0

Hagi uçtu!

 Fenerbahçe derbisi sonrası eleştirilen Gheorghe Hagi Romanya'ya gitti...

2011-03-19 14:54:31
0

İlk finalist Rabita Bakü!

 Voleybol Bayanlar Avrupa Şampiyonlar Ligi Dörtlü Finali'nde ilk finalist belli oldu...

2011-03-19 16:00:47
0

Konya da ilk yarıda eşitlik var! / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren Konyaspor kendi sahasında Medical Park Antalyaspor'u konuk ediyor. Konya Atatürk Stadı'ndaki zorlu ...

2011-03-19 16:47:25
0

Şampiyonlar Ligi nde ilk finalist belli oldu

 Voleybol Bayanlar Avrupa Şampiyonlar Ligi Dörtlü Finali'nde Azerbaycan'ın Rabita Bakü takımı, İtalya temsilcisi Scavolini Pesaro'yu 3-1 yenerek, finale ...

2011-03-19 16:36:58
0

Türkiye liglerinde toplu sonuçlar

 Futbolda liglere bugün yapılan maçlarla devam edildi. Alınan sonuçlar şöyle:

2011-03-19 16:39:23
0

Çapa: İyi oynayarak galip geldik

 Spor Toto Süper Lig'de Manisaspor'u 1-0 yenen Kasımpaşa'nın teknik direktörü Fuat Çapa, takım halinde iyi oynayarak, galip geldiklerini söyledi.

2011-03-19 16:00:47
0

Konya da mücadelede eşitlik var / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren Konyaspor kendi sahasında Medical Park Antalyaspor'u konuk ediyor. Konya Atatürk Stadı'ndaki zorlu ...

2011-03-19 16:22:19
0

Gaziantep te gol yağmuru var! / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de üst sıraları hedefleyen Gaziantepspor kendi sahasında İstanbul Büyükşehir Belediyespor'u ağırlıyor. Kamil Ocak Stadı'ndaki ...

2011-03-19 16:25:39
0

Orduspor ağır yaralı: 2-2

 Bank Asya 1. Lig'de Orduspor 2 farklı öne geçtiği maçta Kartalspor'un peş peşe attığı gollere engel olamayınca sahadan 2-2'lik beraberlikle ayrıldı.