2011-10-18 06:00:26
0

UEFA Sion u geri çağırmaya hazırlanıyor

 UEFA, Avrupa Ligi’nden men edilen İsviçre temsilcisi Sion’un yeniden şampiyonaya dönebilmesi adına ihtimalleri açıkladı...

2011-10-18 06:18:49
0

Beşiktaş ın borcu 470 milyon lira

 Beşiktaş'ta son açıklanan bilançoyla borç yükü iyice arttı. Beşiktaş AŞ'nin ve Beşiktaş Derneği'nin toplam borcu 470 milyon lira olarak kayıtlara geçti

2011-10-18 06:14:06
0

İlker Yasin in kardeşi vefat etti

 Doğan TV Spor Genel Yönetmeni ve usta spor spikeri İlker Yasin’in kardeşi Güler Deniz Yasin hayatını kaybetti.

2011-10-18 06:04:33
0

İspanya da Levante mucizesi

 İspanya’da, gecekondu takımı denilen Levante, La Liga’yı sallıyor. Real'in ardından Malaga’yı da deviren bordo-mavili futbolcular, yıllık ...

2011-10-18 06:00:26
0

FBahçe ye Devler Ligi ne dönme umudu

 UEFA, Avrupa Ligi’nden men edilen İsviçre temsilcisi Sion’un yeniden şampiyonaya dönebilmesi adına ihtimalleri açıkladı...

2011-10-18 04:38:29
0

Trabzonspor un rakibi CSKA

 Inter'i Milano'da yıkıp, Lille'den 1 puan koparan Trabzonspor bu kez Moskova'da esip, gruptan çıkma yolunda en kritik adımı atmayı hedefliyor...

2011-10-18 04:38:29
0

Moskova da kolbastı zamanı

 Inter'i Milano'da yıkıp, Lille'den 1 puan koparan Trabzonspor bu kez Moskova'da esip, gruptan çıkma yolunda en kritik adımı atmayı hedefliyor.

2011-10-18 00:09:11
0

FBahçe Mersin de rekor tazeledi 1-2

 Spor Toto Süper Lig'de haftanın kapanış maçında Mersin İdman Yurdu'na konuk olan Fenerbahçe, sahadan galip ayrılarak üst üste 12. deplasman maçını kazandı.

2011-10-18 00:05:40
0

Aykut Kocaman, Parreira yı geçti!

 Fenerbahçe'nin başında çıktığı lig maçlarında %75'lik bir galibiyet oranı yakalayan Aykut Kocaman, Carlos Alberto Parreira'yı geride bıraktı.

2011-10-18 00:11:00
0

Özer Hurmacı, 48 metreden avladı!

 Mersin İdman Yurdu deplasmanında Fenerbahçe'nin ilk golünü orta sahadan atan Özer Hurmacı'nın bu golü kaç metre uzaklıktan kaydettiği belli oldu.

2011-10-18 00:25:22
0

Süper Lig de 6 haftanın görünümü

 Spor Toto Süper Lig'de 6. haftanın son maçında Mersin İdmanyurdu'nu deplasmanda 2-1 yenenen Fenerbahçe 6. haftayı lider geçti.

2011-10-18 00:39:02
0

Kaleci penaltıya sırtını döndü / VİDEO

 Romanya 1. Lig'inde oynanan Petrolul Ploiesti-Sibiu Rezumat maçında, futbol sahalarında görülmemiş bir protesto gerçekleşti. İşte o an;

2011-10-17 11:58:30
0

Yok artık Ronaldo!

 İşte insanı hayrete düşüren o testler ve Portekizli yıldızın insanüstü sonuçları:  Video ...

2011-10-18 00:09:11
0

FBahçe Mersin de rekor tazeledi 1-2

 Spor Toto Süper Lig'de haftanın kapanış maçında Mersin İdman Yurdu'na konuk olan Fenerbahçe, sahadan galip ayrılarak üst üste 12. deplasman maçını kazandı.

2011-10-17 17:24:34
0

"FBahçe kaptanı Köşk e davet edilmeli"

 Fenerbahçe Yönetim Kurulu Üyesi Cihan Kamer, Balçiçek İlter'e konuştu

2011-10-18 00:15:57
0

Sağlam Talihsiz bir gol yedik!

 Mersin İdman Yurdu'nun Teknik Direktörü Nurullah Sağlam, istedikleri gibi oyuna başlamalarına rağmen, ilk dakikalarda yedikleri talihsiz golün tüm planlarını ...

2011-10-17 23:59:02
0

Kaleci penaltıya sırtını döndü / VİDEO

 Romanya 1. Lig'inde oynanan Petrolul Ploiesti-Sibiu Rezumat maçında, futbol sahalarında görülmemiş bir protesto gerçekleşti. İşte o an;

2011-10-17 23:32:56
0

Aykut Kocaman oyuncuları fırçaladı!

 Fenerbahçe'nin başarılı teknik direktörü Aykut Kocaman, Mersin İdman Yurdu'nu 2-1 yendikleri maçın ardından laubali davranışları nedeniyle oyuncularını ...

2011-10-17 23:25:22
0

Süper Lig de 6 haftanın görünümü

 Spor Toto Süper Lig'de 6. haftanın son maçında Mersin İdmanyurdu'nu deplasmanda 2-1 yenenen Fenerbahçe 6. haftayı lider geçti.

2011-10-17 23:11:00
0

Özer Hurmacı, 48 metreden avladı!

 Mersin İdman Yurdu deplasmanında Fenerbahçe'nin ilk golünü orta sahadan atan Özer Hurmacı'nın bu golü kaç metre uzaklıktan kaydettiği belli oldu.

2011-10-17 23:08:40
0

Aykut Kocaman, Parreira yı geçti!

 Fenerbahçe'nin başında çıktığı lig maçlarında %75'lik bir galibiyet oranı yakalayan Aykut Kocaman, Carlos Alberto Parreira'yı geride bıraktı.

2011-10-17 22:43:02
0

Yeni Malatyaspor’un yönetimi kötü sonuçların faturasını futbolculara kesti

 Yönetim kurulunca, tüm futbolculara 3’er bin lira para cezası verilirken, Serdar ve Hüseyin süresiz kadro dışı bırakıldı

2011-10-17 22:43:02
0

Mersin de 3 gol bir kırmızı kart vardı

 Spor Toto Süper Lig’in 6. haftasının son maçında Mersin İdmanyurdu ile Fenerbahçe, 28 yıl aradan sonra ilk kez karşı karşıya geldi. Karşılaşma 2-1 ...

2011-10-17 22:41:37
0

Özer Hayalimdeki golü attım!

 Fenerbahçe'nin, Mersin İdman Yurdu'nu deplasmanda 2-1 mağlup ettiği maçta yaklaşık 40 metreden güzel birgol atan Özer Hurmacı, karşılaşmanın ardından ...

2011-10-17 22:35:58
0

Bursaspor da moraller bozuk!

 Spor Toto Süper Lig'in 7. haftasında evinde Trabzonspor'u ağırlayacak Bursaspor'da hazırlıklar moralsiz başladı.

2011-10-17 22:30:33
0

Fenerbahçe 24 maçtır kaybetmiyor

 Spor Toto Süper Lig'de geçen sezon elde ettiği şampiyonluktan sonra 2011-2012 sezonuna da başarılı bir giriş yapan Fenerbahçe, adeta yenilgiyi unuttu.

2011-10-17 22:21:25
0

Denizlispor hocasını buldu!

 Bank Asya 1. Lig ekiplerinden Denizlispor'un basın sözcüsü Turgay Mersin, Denizlispor'un yeni teknik direktörünün Osman Özköylü olduğunu açıkladı.

2011-10-17 22:23:02
0

Mersin de 3 gol bir kırmızı kart vardı

 Spor Toto Süper Lig’in 6. haftasının son maçında Mersin İdmanyurdu ile Fenerbahçe, 28 yıl aradan sonra ilk kez karşı karşıya geldi. Karşılaşma 2-1 ...

2011-10-17 22:17:53
0

FBahçe nin 12 maçlık müthiş serisi

 Spor Toto Süper Lig'de deplasmanda Mersin İdmanyurdu'nu 2-1 yenen Fenerbahçe, deplasmanda üst üste kazanma rekorunu 12 maça yükseltti.

2011-10-17 22:00:11
0

FBahçe Mersin de rekor tazeledi 1-2

 Spor Toto Süper Lig'de haftanın kapanış maçında Mersin İdman Yurdu deplasmanına konuk olan Fenerbahçe, sahadan galip ayrılarak üst üste 12. deplasman ...