2011-03-19 22:01:19
0

AK Parti Gümüşhane de temayül yoklaması

 AK Parti Gümüşhane teşkilatı, 12 Haziran’da yapılacak seçimler öncesinde sandığa gitti. Yapılan temayül yoklamasından 22. dönem milletvekili Sabri ...

2011-03-19 21:46:00
0

AB li bakanlar Davutoğlu na bilgi verdi

 ABD Dışişleri Bakanı Hillary Clinton ve İngiltere Dışişleri Bakanı William Hague, Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu'nu arayarak, Paris'te düzenlenen ...

2011-03-19 20:56:00
0

Kurtulmuş: CHP ile AKP nin farkı yok

 HAS Parti Genel Başkanı Numan Kurtulmuş, CHP ve AK Parti'nin birbirinden farkının olmadığını söyledi.

2011-03-19 20:49:54
0

Erdoğan, Cidde de banka şubesi açtı

 Cidde'de bulunan Başbakan Erdoğan, Ziraat Bankası Cidde Şubesi'nin açılış törenine katıldı. Erdoğan, ''Ziraat Bankası Cidde Şubesi iki ülke arasındaki ...

2011-03-19 20:26:34
0

Bahçeli den bedelli ile ilgili kriz uyarısı

 MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, ''(Bedelli askerlik) Oy beklentileriyle bazı talepleri gündeme getirip, sonra da bunun yapılmaması hali başka sıkıntıları ...

2011-03-19 18:25:28
0

Osman Kaçmaz adaylığını geri çekti

 Abdullah Gül'e açtığı davayla gündeme gelen Sincan 1. Ağır Ceza Mahkemesi Başkanlığı görevinden milletvekili aday adayı olmak için istifa eden Osman ...

2011-03-19 19:17:58
0

Saadet Partililer Erbakan’ı unutmuyor

 Saadet Partisi(SP) üyeleri, merhum genel başkanları Necmettin Erbakan için 'Ahde Vefa' programı düzenledi.

2011-03-19 18:51:00
0

AKP li vekilin kardeşi CHP den aday oldu

 AK Parti Milletvekili Faruk Septioğlu'nun ağabeyi Feyzi Septioğlu, CHP'den Elazığ milletvekili aday adayı oldu

2011-03-19 18:18:26
0

Kurtulmuş: CHP ile AKP nin farkı yok

 HAS Parti Genel Başkanı Numan Kurtulmuş, CHP ve AK Parti'nin birbirinden farkının olmadığını söyledi.

2011-03-19 18:04:01
0

Arınç: Gazetecilerin ceza almasını istemiyoruz

 Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, ''Türk Ceza Kanunu'nda suçun unsurlarını yeniden belirleyerek ve bundan dolayı gazetecilerin ağır ceza almamasını ...

2011-03-19 18:00:36
0

Bahçeli: Eğer öyle ise iktidarı verin

 MHP lideri Bahçeli, ''Şimdi soruyorum, 2002 yılında sahip olduğunuz imkanlar, gelir seviyeniz, 2011 yılında daha ileri bir noktadaysa, daha mutluysanız, ...

2011-03-19 17:35:28
0

Osman Kaçmaz MHP den adaylığını geri çekti

 Sincan 1. Ağır Ceza Mahkemesi Başkanlığı görevinden milletvekili aday adayı olmak için istifa eden Osman Kaçmaz, Milliyetçi Hareket Partisin'den vazgeçti.

2011-03-19 17:35:26
0

Altay: Şehit verilmemesinin teminatı CHP olacak

 CHP Genel Başkan Yardımcısı Engin Altay, ''Şehit kanları ile sulanmış bu topraklarda, yeni şehitlerin verilmemesinin teminatı CHP iktidarı olacaktır''dedi.

2011-03-19 17:11:37
0

Bahçeli: İktidar yıprandı sıra bizde!

 MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, AK Parti iktidarının yıprandığını ve tükendiğini belirterek, "İktidar kim ola diye sorarsanız, ben diyorum ki artık ...

2011-03-19 16:44:29
0

Topçu: 12 Haziran ın sürprizi BBP olacak

 BBP Genel Başkanı Yalçın Topçu, ''12 Haziran'ın sürpriz partisi BBP olacak. Bunu dost da görecek, düşman da'' dedi.

2011-03-19 16:39:00
0

Kılıçdaroğlu:12 Eylül partisini 12 Haziran da bitireceğiz

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu: 12 Eylül ürünü olan bir partiyi alaşağı edeceğiz, 12 Haziran'da yapacağız bunu..

2011-03-19 16:26:00
0

Bahçeli: İktidar sırası artık bizde

 MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Bursa'da halka seslendi..

2011-03-19 14:57:08
0

Kılıçdaroğlu: İktidarı alaşağı edeceğiz

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Gebze'de düzenlenen 'Taşeronlaşmaya Dur De' mitinginde yaptığı konuşmada, Gebze'nin en az oy aldıkları yer ...

2011-03-19 15:46:34
0

Kurtulmuş, Libya daki olayları böyle yorumladı

 HAS Parti Genel Başkanı Numan Kurtulmuş, ''Diktatör Kaddafi'nin halkına zulmünü engellemek için uçuşa yasak bölge ilan edilmesini doğru ve doğal olarak ...

2011-03-19 14:57:08
0

Kılıçdaroğlu: 12 Eylül ürünü iktidarı alaşağı edeceğiz

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Gebze'de düzenlenen 'Taşeronlaşmaya Dur De' mitinginde yaptığı konuşmada, Gebze'nin en az oy aldıkları yer ...

2011-03-19 14:45:33
0

Pamukoğlu: Adaylarımızı belirledik

 Hak ve Eşitlik Partisi (HEPAR) Genel Başkanı Osman Pamukoğlu, ''İstanbul dışındaki milletvekili adaylarını belirlediklerini'' bildirdi.

2011-03-19 14:46:00
0

CHP de vekil adaylığı için başvurular başladı

 CHP'de, 12 Haziran'da yapılacak milletvekili seçimi için aday adaylığı başvuruları başladı

2011-03-19 14:25:16
0

Akdağ: Türkiye nin nükleer riski yok

 Sağlık Bakanı Recep Akdağ, Japonya'daki depremde nükleer tesisin hasar görmesine ilişkin, ''Türkiye açısından şuan önemli bir risk tespit etmiş değiliz'' ...

2011-03-19 13:40:00
0

CHP aday adaylığı ücretlerini açıkladı

 CHP'de, 12 Haziran'da yapılacak seçim için aday adaylığı başvuruları başladı. CHP Genel Sekreteri ve Parti Sözcüsü Bihlun Tamaylıgil aday adaylarından ...

2011-03-19 13:08:17
0

Hotar: Ak Parti bir ilki gerçekleştirecek

 AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Nükhet Hotar, partilerinin kurulduğu günden bu yana bir ilki gerçekleştirerek en yüksek oy oranına ulaşacağını söyledi.

2011-03-19 13:00:05
0

Bakan Günay, Tatlıses i ziyaret etti / Video

 Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, sanatçı İbrahim Tatlıses'in çok feci bir saldırıya uğradığını belirterek, ''Bir insana, bir değerli ...

2011-03-19 12:54:22
0

Tayyar; Haberal, Balbay ve Özkan a medyan okudu

 AK Parti'den milletvekili adayı olan Şamil Tayyar, Haberal'ın da CHP'ye katıldığını duyunca Balbay, Özkan ve Haberal'a meydan okudu.

2011-03-19 12:30:59
0

Aday adayı: İstenirse başımı açarım

 Giresun'dan AK Parti aday adayı olan başörtülü Nilüfer Demir, 'Listeye girersem gerilim istemem, Genel Başkanım ne derse, kapalı ya da açık, onların ...

2011-03-19 12:32:00
0

Kılıçdaroğlu na protokol ayıbı

 Protokol kurallarına uyulmadı, CHP liderinin konuşmasının en sona bırakıldı!

2011-03-19 11:27:05
0

Bakan Günay: Tatlıses e saldırı çok feci

 Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, sanatçı İbrahim Tatlıses'in çok feci bir saldırıya uğradığını belirterek, ''Bir insana, bir değerli ...