2011-03-21 21:59:06
0

GAntep teki temayülden Şamil Tayyar çıktı

 AK Parti'nin Gaziantep'te yaptığı temayül yoklamasında Gazeteci-Yazar Şamil Tayyar delegelerin çoğunluğunun oyunu aldı.

2011-03-21 20:45:13
0

Erdoğan Obama ile Libya yı görüşecek

 Libya'daki gelişmelerin değerlendirildiği toplantı, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın başkanlığında gerçekleşti. Toplantıya Davutoğlu ile birlikte Org. ...

2011-03-21 19:59:37
0

Oğluna siper oldu hayatını kaybetti

 Adana'da, aralarında husumet bulunan kişi tarafından tüfekle öldürülen muhasebecinin, yaralanan oğluna siper olduğu sırada vurulduğu belirtildi.

2011-03-21 20:01:57
0

MHP de 2 bin 500 kişi aday adayı oldu

 Yaklaşık 2 bin 500 kişi adaylık başvurusu yaptı. Bazı adaylara ise belgelerindeki eksiklikleri gidermesi için süre verildi.

2011-03-21 19:54:13
0

Başbakanlık ta Libya için kritik zirve

 Libya'daki gelişmelerin değerlendirileceği toplantı, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın başkanlığında başladı. Toplantıya Davutoğlu ile birlikte Org. ...

2011-03-21 19:07:25
0

Veli Uca MHP’den aday adaylığını açıkladı

 Milliyetçi Hareket Partisi (MHP)’den Veli Uca, aday adaylığını açıkladı.

2011-03-21 18:41:30
0

NATO da Türkiye-Fransa çekişmesi var!

 Alman "Die Welt" gazetesi, Türkiye'nin Fransa Cumhurbaşkanı Nicolas Sarkozy'ye öfkelendiği için NATO'nun Libya'ya müdahalesini bloke ettiğini öne sürdü. ...

2011-03-21 18:41:30
0

NATO da Türkiye-Fransa çekişmesi

 Alman "Die Welt" gazetesi, Türkiye'nin Fransa Cumhurbaşkanı Nicolas Sarkozy'ye öfkelendiği için NATO'nun Libya'ya müdahalesini bloke ettiğini öne sürdü. ...

2011-03-21 18:33:04
0

Cengiz Dikmetaş Ankara’dan aday adayı

 Mehmet Cengiz Dikmetaş, bürokraside ve serbest piyasada başarılarını halkın hizmetine açmak için 12 Haziran 2011'de yapılacak olan 24. dönem milletvekili ...

2011-03-21 18:27:38
0

CHP de aday sayısı 900 ü aştı

 CHP'de milletvekili genel seçimlerine yönelik aday adaylığı sürecinin üçüncü gününde, başvuru sayısı 900'ü aştı.

2011-03-21 17:20:10
0

Erdoğan dan Aşık Veysel mesajı

 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Aşık Veysel'in vefatının 38. yılı nedeniyle bir mesaj yayımladı.

2011-03-21 16:09:36
0

Hakan dan sonra Tanju da Ak Parti de

 Türk futbolunun ünlü golcüsü Hakan Şükür, Ak Parti'nin İstanbul milletvekilli adaylığına hazırlanırken eski milli futbolcu Tanju Çolak da, AK Parti'de ...

2011-03-21 16:09:36
0

Hakan dan sonra Tanju da Ak Parti de

 Türk futbolunun ünlü golcüsü Hakan Şükür, Ak Parti'nin İstanbul milletvekilli adaylığına hazırlanırken eski milli futbolcu Tanju Çolak da, AK Parti'de ...

2011-03-21 16:09:36
0

Hakan dan sonra Kral Tanju da Ak Parti de

 Türk futbolunun ünlü golcüsü Hakan Şükür, Ak Parti'nin İstanbul milletvekilli adaylığına hazırlanırken eski milli futbolcu Tanju Çolak da, AK Parti'de ...

2011-03-21 16:05:00
0

Tanju AK Parti’den siyasete giriyor

 AK Parti’nin İzmir İl Başkanlığı’nı ziyaret eden eski milli futbolcu Tanju Çolak, siyasete girmeye karar verdi.

2011-03-21 16:01:50
0

CHP, seçmenini yakın takibe alıyor

 CHP, vatandaşa ulaşabilmek için düğün ve cenazeleri mercek altına aldı. İl ve ilçe başkanlıkları kendi yörelerindeki üyeleri ilgilendiren düğün, ...

2011-03-21 15:44:18
0

Kazan TP ile ittifakta sona gelindi

 Saadet Partisi(SP) Genel Başkan Yardımcısı Şevket Kazan, Demokrat Parti(DP) ve Türkiye Partisi(TP) ile ittifak çalışmalarında son aşamaya gelindiğini ...

2011-03-21 15:13:07
0

Fikri Sağlar ın CHP üyeliği yeniden masada

 CHP Genel Başkan Yardımcısı Gürsel Tekin, eski Kültür Bakanlarından Fikri Sağlar'ın CHP'ye dönüş talebinin Parti Meclisinde (PM) reddedilmesine ilişkin ...

2011-03-21 15:18:51
0

Gönül Fransa nın önde oluşunu anlamıyoruz

 Birleşmiş Milletler'in Libya'ya yönelik kuvvet kullanma kararını değerlendiren Milli Savunma Bakanı Vecdi Gönül, ''Bu faaliyette Fransa'nın çok önde ...

2011-03-21 15:06:12
0

Davutoğlu Başbakan Obama ile görüşecek

 Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın ABD Başkanı Barack Obama ile telefonda görüşeceğini açıkladı.

2011-03-21 15:02:00
0

Grup Yorum solistiydi CHP rozeti taktı

 Hilmi Yarayıcı'ya CHP rozetini Gürsel Tekin taktı..

2011-03-21 14:34:27
0

Erdoğan Zemzem i içti, kalanı başına döktü

 Suudi Arabistan’ın Mekke kentinde bulunan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, üniversite çıkışında kendisine ikram edilen zemzem suyunu içti ve arta kalan ...

2011-03-21 13:02:46
0

Yeni oluşumun en şanslı liderleri kimler

 Yüzde 10 barajını aşmak için ittifak çalışması yapan partilere son anketten kötü sonuç çıktı. Halk ittifak yeni oluşum istiyor ama oy verme konusunda ...

2011-03-21 14:31:54
0

Zeybek Nevruz u resmi bayram yapacağız

 Demokrat Parti(DP) Genel Başkanı Namık Kemal Zeybek, iktidara geldiklerinde Nevruz’u, resmi bayram ilan edeceklerini belirtti.

2011-03-21 14:15:15
0

Zeybek Nevruz u resmi bayram olacak

 Demokrat Parti (DP) Genel Başkanı Namık Kemal Zeybek, iktidara gelmeleri halinde Nevruz'u bayram ilan edeceklerini belirtti.

2011-03-21 13:02:46
0

Yeni oluşumun en şanslı liderleri

 Yüzde 10 barajını aşmak için ittifak çalışması yapan partilere son anketten kötü sonuç çıktı. Halk ittifak yeni oluşum istiyor ama oy verme konusunda ...

2011-03-21 13:46:00
0

Hakan Şükür İstanbul dan aday

 Milliyet Eski milli futbolcu Hakan Şükür, AK Parti'nin İstanbul 3. Bölgesi'nden milletvekili aday adayı oldu.

2011-03-21 13:29:26
0

TEPAV En uygun seçim barajı yüzde 4

 Anayasa tartışmalarıyla birlikte yoğun olarak tartışılmaya başlayan seçim barajı ile ilgili Türkiye Ekonomi Politikaları Araştırma Vakfı (TEPAV), ...

2011-03-21 13:28:00
0

Sağlar a veto CHP de sıkıntıya yol açtı

 Eski bakanlardan Fikri Sağlar'ın CHP'ye üyeliğinin kabul edilmemesi, partide tartışmaya sebep oldu.

2011-03-21 13:02:46
0

Halkın Erdoğan dan sonraki lideri kim?

 Yüzde 10 barajını aşmak için ittifak çalışması yapan partilere son anketten kötü sonuç çıktı. Halk ittifak yeni oluşum istiyor ama oy verme konusunda ...