2011-03-12 18:07:41
0

AK Partili Çelik ten ilginç benzetme!

 AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ömer Çelik, CHP ve MHP’nin siyaset anlayışı, ekonomi anlayışı ve Türkiye vizyonunu eleştirerek, "Onlar santral ...

2011-03-12 17:44:00
0

Pamukoğlu nun ilk 11 i

 Osman Pamukoğlu, Kocaeli'de 11 milletvekili adayını böyle tanıttı

2011-03-12 17:28:11
0

Aydın: Mehmet Akif gerçek bir kahraman

 Devlet Bakanı Mehmet Aydın, şair Mehmet Akif Ersoy'un gerçekten bir kahraman ve büyük bir şahsiyet olduğunu belirterek, ''En zor şartlar altında dahi ne ...

2011-03-12 17:24:00
0

Arınç tan Ergenekon sanıkları hakkında açıklama

 Ergenekon davası sanığı bazı tutukluların CHP ve MHP'den milletvekili adayı gösterileceği iddialarına Arıç yorumu

2011-03-12 17:18:54
0

Pamukoğlu: Direkt meclise gireceğiz

 Hak ve Eşitlik Partisi (HEPAR) Genel Başkanı Osman Pamukoğlu, ''Ne baraj ne ittifak, direkt meclise gireceğiz'' dedi.

2011-03-12 16:59:34
0

Bahçeli: Bunlar beyaz cam çocukları olmuşlar

 MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, hükümetin 2011 seçimleri sonrasında yapmayı planladığı anayasa değişikliğinde hangi maddelerde değişiklik ...

2011-03-12 16:56:34
0

Hüseyin Çelik: Bedelli askerliğe karşı değilim

 AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Çelik, ''Ben, bedelli askerlik isteyenlere karşı değilim ve onlara saygı duyuyorum." dedi.

2011-03-12 16:55:01
0

Çubukçu: İstiklal Marşı milletin kalbine yerleşti

 Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu, "İstiklal Marşımız yazıldığı andan itibaren bir şairin eseri olmaktan çıkıp, milletimizin kalbine yerleşmiştir" dedi.

2011-03-12 16:50:18
0

Arınç: 8 yılda atanan öğretmen 50 yıla bedel

 Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, hükümet olarak eğitime büyük önem verdiklerini belirterek, son 8 yılda 200 binden fazla öğretmen ...

2011-03-12 16:48:03
0

Selma Aliye Kavaf Aydın da

 Devlet Bakanı Selma Aliye Kavaf, çeşitli ziyaret ve açılışlarda bulunmak üzere Aydın’a geldi.

2011-03-12 16:43:50
0

Gül ün avukatı AK Parti den aday

 Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ve ailesinin avukatlığını yapan Ömer Küçüközcan, AK Parti 'den Düzce milletvekilliği için aday adayı oldu.

2011-03-12 16:26:24
0

Demir: Biz Japonlardan daha iyisini yaparız

 Bayındırlık ve İskan Bakanı Mustafa Demir, Japonya'daki depremde hemen hemen ruhsatlı yapılmış binalarda bir yıkım olmadığının görüldüğünü ...

2011-03-12 16:16:11
0

Erbakan ın son vasiyeti çatı dan çatladı!

 Erbakan'ın vefatından önce yürüttüğü seçim ittifakı çalışmaları çıkmaza doğru giriyor. BPP'nin en baştan yok dediği ittifın en ateşli savunucusu ...

2011-03-12 16:17:00
0

Kılıçdaroğlu: Askerlik süresi 6 aya inecek VİDEO

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, askerlik süresine kademeli olarak 6 aya indireceklerini vaat ederken orduyu da terörle mücadelenin içinden ...

2011-03-12 16:16:11
0

Erbakan ın vasiyeti çatı dan çatladı!

 Erbakan'ın vefatından önce yürüttüğü seçim ittifakı çalışmaları çıkmaza doğru giriyor. BPP'nin en baştan yok dediği ittifın en ateşli savunucusu ...

2011-03-12 16:19:00
0

CHP seçim startını verdi

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, 12 Haziran seçimlerinin çalışmalarını başlattı

2011-03-12 16:16:48
0

Kurtulmuş: İnsanları oy olarak görmüyoruz

 Halkın Sesi Partisi (HAS Parti) Genel Başkanı Prof. Dr. Numan Kurtulmuş, bazı partiler gibi vatandaşı oy olarak değil, insan olarak gördüklerini söyledi.

2011-03-12 15:58:56
0

Başörtüme vurgu yapılması hoş değil

 Avrupa'nın en genç politikacılarından olan henüz 28 yaşındaki Semanur Yaman bizim gündemimize bu özelliği ile değil de başörtülü olmasından dolayı ...

2011-03-12 15:09:41
0

Kılıçdaroğlu: Yalaka takımından sendikacı olmaz! VİDEO

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Türk Metal İş Sendikası tarafından 8 Mart Kadınlar Günü dolayısıyla düzenlenen programa Başbakan Recep Tayyip ...

2011-03-12 15:52:00
0

Kılıçdaroğlu ndan bedelli müjdesi - Video

 Kılıçdaroğlu, önümüzdeki hafta parlamentoya bedelli askerlikle ilgili bir kanun teklifi sunacaklarını açıkladı

2011-03-12 15:34:18
0

Topçu: Elimizden tutun, iktidara getirin

 BBP Genel Başkanı Yalçın Topçu, ''Muhsin Yazıcıoğlu ve arkadaşlarından başka herkes bu ülkeyi yönetti. 12 Haziran'da Muhsin Yazıcıoğlu'nun ...

2011-03-12 15:31:06
0

Bahçeli: Türkiye kritik eşiğe sürükleniyor

 MHP lideri Bahçeli, Türkiye'nin beka yönünden kritik bir eşiğe sürüklendiğini savunarak, AK Parti'nin üçüncü dönemde de iktidarı elde etmesi halinde, ...

2011-03-12 15:17:33
0

Büyük Anavatan dan AK Parti ye destek

 Büyük Anavatan Partisi Genel Başkanı Emanullah Gündüz, 12 Haziran'da yapılacak milletvekili genel seçiminde AK Parti'yi destekleyeceklerini söyledi.

2011-03-12 15:13:21
0

Saadet in ilk vaadi: İşçiye yüzde 50 zam

 Saadet Partisi Genel Başkanı Mustafa Kamalak, iktidar olmaları halinde, işçiye, memura, emekliye ve tüm emekçilere en az yüzde 50 zam verileceğini söyledi.

2011-03-12 15:09:41
0

Kılıçdaroğlu: Yalaka takımından sendikacı olmaz

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Türk Metal İş Sendikası tarafından 8 Mart Kadınlar Günü dolayısıyla düzenlenen programa Başbakan Recep Tayyip ...

2011-03-12 15:03:15
0

Ekonomi çözülmüş tenekeye benziyor

 Hak ve Eşitlik Partisi (HEPAR) Genel Başkanı Osman Pamukoğlu, ''Türkiye Cumhuriyeti'nin ekonomisi, iç siyaseti, adaleti ve güvenliği, palamarları çözülmüş ...

2011-03-12 14:55:26
0

Kılıç: Kimse bizim adreste arayışa girmesin

 AK Parti Grup Başkanvekili Suat Kılıç, ''Kimse sağda solda bizim adreslerimizde küçük balık, büyük balık arayışına girmesin. Küçüğünü de ...

2011-03-12 14:36:37
0

MHP den hükümete Japonya çağrısı!

 MHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Bal, ''Hükümetimize Japonya'nın bu acil afet durumuna gerekli yardımları yapması için çağrıda bulunuyorum'' dedi.

2011-03-12 14:27:47
0

Gedikli: CHP popülizmi hortlatıyor

 AK Parti Genel Merkez Gençlik Kolları Başkanlığınca düzenlenen sempozyumda konuşan AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Bülent Gedikli, ''CHP yapamayacağı ...