2011-02-26 12:50:30
0

Erdoğan da yerin altında doğum günü

 Başbakan Erdoğan, İstanbul Boğazının 42 metre altında inşaa edilen Marmaray'ın tamamlanan bazı bölümlerini açmak ve çalışmaları yerinde incelemek için ...

2011-02-26 12:47:27
0

Başbakan Erdoğan dan Marmaray sürprizi

 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul Boğazı’nın iki yakasını denizin altından birleştirecek Marmaray’da incelemelerde bulunuyor.

2011-02-26 12:50:30
0

Erdoğan yerin altında doğum günü

 Başbakan Erdoğan, İstanbul Boğazının 42 metre altında inşaa edilen Marmaray'ın tamamlanan bazı bölümlerini açmak ve çalışmaları yerinde incelemek için ...

2011-02-26 12:47:27
0

Başbakan Erdoğan Marmaray da

 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul Boğazı’nın iki yakasını denizin altından birleştirecek Marmaray’da incelemelerde bulunuyor.

2011-02-26 12:06:25
0

Yıldırım: Dünya bizi hayranlıkla seyrediyor

 Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, Libya’daki tahliye sürecini değerlendirdi. Akdeniz'de böyle bir imkan ve kabiliyeti olan başka ülkenin olmadığını ...

2011-02-26 12:01:39
0

Bahçeli, Ermeni iddialarına ateş püskürdü

 MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Hocalı Katliamı'nın 19. yıldönümü nedeniyle yayınladığı mesajında, Türkiye'nin milli iddialarını aciz duruma ...

2011-02-26 11:05:28
0

CHP de gözler PM toplantısına çevrildi

 CHP’de iki hafta sonra olağanüstü toplanacak olan Parti Meclisi (PM) toplantısında, 12 Haziran’da yapılacak seçimlerde milletvekili adaylarının ...

2011-02-26 08:49:57
0

Kılıçdaroğlu: Başbakan haklı

 CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın, Fransa Cumhurbaşkanı Sarkozy'ye dönük sözlerine destek verdi.

2011-02-26 07:43:25
0

Başbakanım Kılıçdaroğlu / VİDEO

 Bugün yapılacak "tarım mitingi" için İzmir'e giden CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun önü Çiğli'de "başbakanım" pankartıyla çekildi. Fakat ...

2011-02-26 07:14:36
0

Sarkozy nin oturuşu ne anlama geliyor?

 Fransa Cumhurbaşkanı Sarkozy’nin G20 Dönem Başkanı sıfatıyla Türkiye’yi ziyareti kapsamında Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’la görüşürken ...

2011-02-26 07:14:36
0

Sarkozy nin bu oturuşu ne anlama geliyor?

 Fransa Cumhurbaşkanı Sarkozy’nin G20 Dönem Başkanı sıfatıyla Türkiye’yi ziyareti kapsamında Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’la görüşürken ...

2011-02-26 13:38:00
0

BDP li başkanlar: PKK ya çağrı yapmaya hakkımız yok

 BDP'li 98 Belediye Başkanı ortak bildiri yayınladı..

2011-02-26 10:54:00
0

Kabinede çifte yaş günü

 Başbakan Erdoğan ile Dışişleri Bakanı Davutoğlu, bugün yeni yaşlarına giriyor.

2011-02-26 09:44:00
0

Çelik: Kılıçdaroğlu Kürt olduğunu bile söyleyemiyor

 Kılıçdaroğlu'nun, Dersim arşivlerinin açılması konusundaki çağrısına Hüseyin Çelik yanıt verdi

2011-02-25 22:03:25
0

Cumhurbaşkanı Gül, Kuveyt e geldi

 Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, bağımsızlığının 50, Irak işgalinden kurtuluşunun 20 ve Emir Şeyh Sabah'ın göreve başlamasının 5'inci yıl dönümü ...

2011-02-25 22:52:45
0

Zeybek: İttifak teklifleri alıyoruz ama...

 DP Genel Başkanı Zeybek, hiç kimseye ittifak çağrısında bulunmadıklarını açıkladı. 28 Şubatçıların yargılanmasını da isteyen Zeybek, ''Çevik bir ...

2011-02-26 00:09:48
0

Erdoğan ile Obama Libya yı görüştü

 ABD Başkanı Barack Obama ile Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, uluslararası toplumun Libya'daki gelişmelere hızlı yanıt vermesi için uygun ve etkili yolları ...

2011-02-26 00:12:48
0

Denenmeyen Yazıcıoğlu nun arkadaşları kaldı

 BBP lideri Yalçın Topçu, ''Bu ülkede 'Atatürkçüyüm' diyenler de 'sosyal demokratım' diyenler de 'Müslüman'ım' diyenler de 'milliyetçiyim' diyenler de ...

2011-02-26 00:37:34
0

Gökçek in sakız çiğneyen Sarkozy den intikamı

 Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, Fransa Cumhurbaşkanı Sarkozy’i ağzında sakız çiğneyerek ülkesine uğurladı.

2011-02-26 04:15:00
0

CHP li Öğüt ten ölümcül iddia

 CHP Milletvekili Ensar Öğüt, Avusturya'dan ithal edilen hayvanlarda ölümcül Mavi Dil hastalığı olduğunu öne sürdü.

2011-02-26 01:08:00
0

MHP Balyoz tutuklusunu aday gösterecek

 MHP'li Ekici, "Kendisi de takdir ederse ilk seçimde Engin Alan'ı milletvekili adayı yapacağız" dedi.

2011-02-25 22:35:00
0

Kılıçdaroğlu nun CHP nin sıfır oy aldığı köyde zor anları

 Kılıçdaroğlu'nun ziyaret ettiği köyde bir köylünün CHP'li vekilleri eleştirmesi vekilleri zor duruma düşürdü.

2011-02-25 18:13:00
0

Başbakan Hasan Gerçeker le bir araya geldi

 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Yargıtay Başkanı Hasan Gerçeker'i kabul etti.

2011-02-25 15:04:00
0

Kılıçdaroğlu ndan Başbakan Erdoğan a destek

 CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Başbakan Erdoğan'ın, Fransa Cumhurbaşkanı Sarkozy'e dönük sözlerine destek verdi.

2011-02-25 14:11:00
0

AKP li vekil BDP nin seçim stratejisini eleştirdi

 Ak Parti'li Vahit Erdem, BDP'nin bağımsız adayları destekleyeceğini açıklamasını eleştirdi!

2011-02-25 13:10:00
0

Bahçeli nin seçim vaadi mahkemelik oldu

 Dr. Oğuz Güler, "Hilal Kart" projesinin kendisine ait olduğunu söylesi.

2011-02-25 12:14:00
0

Gürsel Tekin den Yalçın Küçük e sert çıkış

 Tekin: Yaşına saygım var ama suçlamalara devam edersen cevabım çok sert olur

2011-02-25 08:11:00
0

Muharrem İnce Odatv muhabirine yanıt verdi

 İnce, Oda TV muhabirinin "CHP'deki gizli toplantıları aktardı" suçlamalarına yanıt verdi

2011-02-25 07:00:00
0

Erdoğan ı kızdıran MHP sourusu

 Erdoğan canlı yayında Barlas'ın ''MHP'ye benzetiliyorsunuz'' sorusuna Bahçeli'yi kızdıracak bir sözlerle cevap verdi.

2011-02-25 02:49:00
0

Eski Müsteşar CHP ye katılıyor

 Kongre öncesi DP'de Genel Başkan Yardımcılığı da yapmış olan Dr. Aytun Çıray, CHP saflarına katılmaya hazırlanıyor.