0000-00-00 00:00:00
0

Başbakan Erdoğan ın Şanlıurfa konuşması

 Erdoğan: Ev ev arayacak, mitinge gitme diyeceksin, sonra 'demokrasi mücadelesi...'

2011-05-21 21:20:07
0

MHP deki olayı uzman ekip işi

 İnternette yayınlanan görüntüleri inceleyen soruşturma makamlarına göre görüntüler son derece profesyonel, organize bir şebeke tarafından kayda alındı.

2011-05-21 21:20:07
0

MAHP deki olayı uzman ekip işi

 İnternette yayınlanan görüntüleri inceleyen soruşturma makamlarına göre görüntüler son derece profesyonel, organize bir şebeke tarafından kayda alındı.

2011-05-21 20:45:37
0

Karagöz seçim meydanları’nda

 Hiciv sanatının önemli karakteri Karagöz siyaset sahnesinde yerini aldı. Esenyurt’ta seçim meydanına çıkan Karagöz, karşılıklı suçlamalarla ...

2011-05-21 17:57:19
0

MHP de bir kaset 6 istifa getirdi

 MHP'de Mehmet Ekici'nin görüntülerinin yayınlanmasından sonra kaseti oldukları iddia edilen isimler ard arda istifa etti. Bahçeli'nin 6 kurmayı partiyle tüm ...

2011-05-21 20:02:59
0

Erdoğan, kasetçileri şiirle vurdu!

 AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, MHP'deki son istifaları partisinin Şanlıurfa'da düzenlediği mitingde değerlendirdi.

2011-05-21 20:02:59
0

Başbakan Erdoğan, kasetçileri şiirle vurdu!

 AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, MHP'deki son istifaları partisinin Şanlıurfa'da düzenlediği mitingde değerlendirdi.

2011-05-21 19:55:56
0

Erdoğan ın konvoyu taşlandı 30 gözaltı

 Partisi tarafından düzenlenen miting için Şanlıurfa'ya gelen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın konvoyuna, bir grup tarafından taşlı sopalı saldırı ...

2011-05-21 17:07:14
0

Ülkücülere çağrı yaptı BBP nin oyunu açıkladı

 MHP’deki kaset krizinden rahatsızlık duyduğunu söyleyen Topçu ülkücü kesime çağrıda bulundu: Ülkücüler bir partinin altına sığmayacak kadar ...

2011-05-21 18:25:56
0

ŞUrfa da Erdoğan ın konvoyu taşlandı

 Partisi tarafından düzenlenen miting için Şanlıurfa'ya gelen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın konvoyuna, bir grup tarafından taşlı sopalı saldırı ...

2011-05-21 18:43:08
0

Emine Erdoğan, Gümilcine’ye gidiyor

 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan, Devlet Bakanı ve Başmüzakereci Egemen Bağış ile yarın Yunanistan’ın Gümilcine şehrine ...

2011-05-21 18:25:56
0

Erdoğan ın konvoyu taşlandı

 Partisi tarafından düzenlenen miting için Şanlıurfa'ya gelen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın konvoyuna, bir grup tarafından taşlı sopalı saldırı ...

2011-05-21 18:15:17
0

DP den 200 kişi Ak Parti ye geçti

 Kırıkkale’de Demokrat Parti(DP) üyesi 200 kişi AK Parti’ye geçerek üye oldu.

0000-00-00 00:00:00
0

Kaset skandalıyla MHP den istifa eden 10 isim

 İşte kaset iddiaları sonrası MHP'den istifa etmek zorunda kalan 10 MHP'li üst düzey isim...

2011-05-21 17:07:14
0

Ülkücülere çağrı yapan, Topçu BBP nin oyunu açıkladı

 MHP’deki kaset krizinden rahatsızlık duyduğunu söyleyen Topçu ülkücü kesime çağrıda bulundu: Ülkücüler bir partinin altına sığmayacak kadar ...

2011-05-21 14:50:18
0

Erdoğan Terör varsa BDP ye oy var

 AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, partisince Hakkari Valiliği önünde düzenlenen mitingde terör örgütü ve BDP aleyhinde sert ...

0000-00-00 00:00:00
0

Osman Durmuş tan kaset iddiası

 'Obama direktif vermiş, MHP Meclis'e girmeyecek!'

2011-05-21 14:04:40
0

Bahçeli 12 Haziran da bunu düşünün

 Kaset skandallarıyla sarsılan MHP'nin Genel Başkanı Devlet Bahçeli, 6 kurmayının istifa etmesinden kısa süre sonra Nevşehir mitinginde konuştu.

0000-00-00 00:00:00
0

Devlet Bahçeli Nevşehir de konuşuyor

 İşte Bahçeli'nin açıklamalarının satır başları:

2011-05-21 14:04:40
0

Bahçeli Nevşehir de konuşuyor CANLI İZLE

 MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, partisinin Nevşehir'deki mitingde konuşuyor...

2011-05-21 13:50:18
0

Başbakan Hakkari de konuşuyor / CANLI

 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan AK Parti'nin seçim mtingleri kapsamında Hakkari'de konuşuyor.

2011-05-21 13:28:19
0

MHP de bir kaset 6 istifa!

 MHP'de Mehmet Ekici'nin görüntülerinin yayınlanmasından sonra kaseti oldukları iddia edilen isimler ard arda istifa etti. Bahçeli'nin 6 kurmayı partiyle tüm ...

2011-05-21 13:28:19
0

MHP de 6 ıncı istifa!

 MHP'de Mehmet Ekici'nin görüntülerinin yayınlanmasından sonra kaseti oldukları iddia edilen isimler ard arda istifa etti.

2011-05-21 13:18:08
0

Baykal dan MHP deki kasetlere yorum!

 CHP Genel Başkanı olduğu dönemde çıkan kaseti neticesinde istifa eden Deniz Baykal MHP'deki kaset skandalları ve istifaları değerlendirdi.

2011-05-21 11:02:37
0

İftira demişti MHP den ilk o istifa etti

 Bir sitede yasak ilişkikaseti olduğu iddia edilen 6 kişiden birisi olan MHP Genel Başkan Yardımcısı Osman Çakır, partideki görevlerinden ve adaylıktan istifa ...

2011-05-21 12:39:29
0

Kılıçdaroğlu ndan Bahçeli ye, tavır desteği

 MHP'yi sarsan son kaset iddiaları şu ana kadar 5 ismin istifa etmesine neden oldu. CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, Bahçeli'ye destek verdi.

2011-05-21 12:40:45
0

Türker CHP nin yaptıkları etik değil

 DSP Genel Başkanı Masum Türker, ''CHP'nin etik davranmayan bir parti olduğunu ifade ederek Kemal Kılıçdaroğlu'nu eleştirdi.

2011-05-21 12:32:19
0

MHP de günün 5 inci kaset istifası!

 MHP'de Osman Çakır'dan sonra bir saat arayla ikinci ve üçüncü istifa da geldi. Üç Genel Başkan Yardımcısı ve Devlet Bahçeli'nin Genel Sekreteri istifa etti.

2011-05-21 11:02:37
0

İftira dedi MHP de ilk o istifa etti

 Bir sitede yasak ilişkikaseti olduğu iddia edilen 6 kişiden birisi olan MHP Genel Başkan Yardımcısı Osman Çakır, partideki görevlerinden ve adaylıktan istifa ...

2011-05-21 12:32:19
0

MHP de 4 üncü istifa da geldi

 MHP'de Osman Çakır'dan sonra bir saat arayla ikinci ve üçüncü istifa da geldi. İki Genel Başkan Yardımcısı ve Devlet Bahçeli'nin Genel Sekreteri istifa etti.