2011-03-14 20:43:31
0

Sağlık Bakanı Akdağ ın sigara sevinci

 Sağlık Bakanı Recep Akdağ, ''Türkiye'de artık hiç kimse ikinci el sigara dumanından zarar görmüyor. Zaman zaman işlerin nasıl gittiğini tespit için ...

2011-03-14 20:36:32
0

Eski sendikacı Hasan Dinçer, AK Parti adayı

 Mersin AK Parti Mersin eski Sağlık Sen Şube Başkanı Dr. Hasan Dinçer, 12 Haziran'da yapılacak olan genel seçimlerde milletvekilliği için aday adayı oldu.

2011-03-14 19:52:28
0

Ak Parti ye Amerika dan aday adayı

 Amerika Birleşik Devletleri'ndeki bir firmada CEO olarak çalışan Gökhan Yazıcı, AK Parti'den Bursa milletvekilliği için aday adaylığını açıkladı.

2011-03-14 19:08:32
0

Eski başkan Fatih Kısa, AK Parti den aday oldu

 AK Parti Mersin eski il başkanlarından Fatih Kısa, 12 Haziran'da yapılacak olan genel seçimlerde milletvekilliği için aday adayı oldu.

2011-03-14 18:53:30
0

CHP, AYM ye gidip Kılıç a Çekil diyecek

 Yargıtay ve Danıştay’ın yapısını değiştiren kanunu Anayasa Mahkemesi’ne götürecek olan CHP, reddihakim talebinde bulunacak. CHP, Anayasa ...

2011-03-14 18:24:33
0

AK Parti nin ünlü milletvekili adayları

 Roman sanatçı Balık Ayhan ile eski Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, AK Parti'den aday adayı oldu.

2011-03-14 18:13:32
0

Erdoğan, Suudi Arabistan a gidecek

 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, 11'incisi bu yıl düzenlenecek Cidde Ekonomik Forumu'na katılmak üzere 18-21 Mart 2011 tarihlerinde Suudi Arabistan'ı ziyaret edecek.

2011-03-14 18:04:00
0

AK Parti ye vekillik için 6 bin başvuru

 AKP Genel Merkezi'nde aday adaylığı için yapılan başvurular resmi olarak sona erdi. Vekillik için ev hanımı, çiftçi, esnaf, öğretim üyesi gibi toplumun ...

2011-03-14 18:04:00
0

AK Parti ye vekillik için 6 bine yakın başvuru

 AKP Genel Merkezi'nde aday adaylığı için yapılan başvurular resmi olarak sona erdi. Vekillik için ev hanımı, çiftçi, esnaf, öğretim üyesi gibi toplumun ...

2011-03-14 17:46:38
0

Şamil Tayyar Ak Parti den aday adayı

 Gazeteci-Yazar Şamil Tayyar, Roman sanatçı Balık Ayhan ile eski Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, AK Parti'den aday adayı oldu.

2011-03-14 17:25:00
0

Eşref Ziya Terzi Ak Parti den aday oldu

 Politika, kültür ve sanat dünyasının önemli isimlerinden Eşref Ziya Terzi, Ak Parti'den milletvekili aday adayı oldu

2011-03-14 17:25:23
0

Gerçeker: Türkiye sonunda AB den bıkacak

 Yargıtay Başkanı Hasan Gerçeker, Avrupa Birliği'nin Türkiye'yi üye almamakta ısrar etmesi halinde Türk halkının "madem sen istemiyorsun, ben de istemiyorum" ...

2011-03-14 17:17:00
0

CHP den Şener ve Şık a ziyaret

 CHP'li vekiller gazeteciler Ahmet Şık ve Nedim Şener'i ziyaret ettiler..

2011-03-14 17:10:08
0

Anadol dan Savcı Öz e sert tepki

 CHP Grup Başkanvekili Kemal Anadol, Kemal Kılıçdaroğlu, Deniz Baykal ve Gürsel Tekin'in ifadelerinin alınması için Ankara Cumhuriyet Savcılığı'na talimat ...

2011-03-14 16:54:02
0

Askerliğin 6 aya düşürülmesi paylaşılamıyor

 HEPAR Genel Başkanı Pamukoğlu, CHP Kılıçdaroğlu'nun, ''Askerlik süresini aşamalı olarak 6 aya kadar indireceğiz'' yönündeki sözlerine ilişkin, ''Bu ...

2011-03-14 16:50:51
0

BDP den Nevruzu Kazlıçeşme de kutlama kararı

 Taksim'de nevruz kutlamaları için başvuruda bulunan BDP fikir değiştirdi. Alt yapısı müsait olamayan Taksim'den vazgeçen BDP nevruzu Kazlıçeşme'de kutlayacak.

2011-03-14 16:43:56
0

Genel Başkan partisinden istifa etti

 Eşitlik ve Demokrasi Partisi (EDP) Genel Başkanı Ziya Halis, görevinden istifa etti. Halis'in istifasının gerekçesi ise şöyle:

2011-03-14 16:45:45
0

Arıtman dan Erdaoğan a tazminat davası

 CHP İzmir Milletvekili Canan Aritman, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan hakkında kişilik haklarına saldırdığı gerekçesiyle 20 bin TL'lik tazminat davası açtı.

2011-03-14 16:41:52
0

AK Parti de aday patlaması yaşanıyor

 AKP Genel Merkezi'nde Milletvekili aday adaylığı için belirlenen sürenin bugün sona ermesi nedeniyle talep yoğunluğu yaşanıyor. Adaylık için şu ana kadar 3 ...

2011-03-14 16:28:16
0

Kılıçdaroğlu, Tatlıses e saldırıyı kınadı

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, sanatçı İbrahim Tatlıses'e yönelik silahlı saldırıyı kınadı.

2011-03-14 16:24:36
0

Demirtaş, Tatlıses e saldırıyı kınadı

 BDP Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, sanatçı İbrahim Tatlıses'e yönelik silahlı saldırıyı şiddetle kınadıklarını bildirdi.

2011-03-14 16:20:39
0

TBMM Başkanı Şahin den Hırvatistan a övgü

 TBMM Başkanı Mehmet Ali Şahin, Hırvatistan'ın AB sürecinde almış olduğu mesafenin takdire şayan olduğunu ifade etti.

2011-03-14 16:14:43
0

Günay dan Tatlıses e geçmiş olsun mesajı

 Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, silahlı saldırıya uğrayan İbrahim Tatlıses'e ''geçmiş olsun'' dileğinde bulundu.

2011-03-14 16:03:56
0

Davutoğlu: Ortadoğu isyanda geç bile kaldı

 Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, ''Gelecek gecikti Ortadoğu'da... Aslında Ortadoğu'da bugün yaşananların 20 yıl önce yaşanması lazımdı'' dedi.

2011-03-14 15:54:22
0

Gül: NATO nun Libya ya müdahale hakkı yok

 Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Hırvatistan Cumhurbaşkanı Ivo Josipovic ile basın toplantısı düzenledi. Gül, NATO'nun Libya'ya müdahalesinin söz konusu ...

2011-03-14 15:57:54
0

CHP den Çalmadık kapı bırakmayın

 CHP, 12 Haziran’da yapılacak milletvekili genel seçimleri için çalışmalarını başlattı. CHP, il ve ilçe teşkilatlarına “çalınmadık kapı ...

2011-03-14 15:39:30
0

Akdağ: Tabipler Birliği hep ideolojikti

 Sağlık Bakanı Recep Akdağ, tabip odalarınca geçmiş dönemlerde sağlık sistemine ilişkin gerekçelerle bir yürüyüş düzenlenmediğini söyleyerek birliğin ...

2011-03-14 15:43:44
0

BDP, Tatlıses e yapılan saldırıyı kınadı

 BDP Genel Başkanı Selahattin Demirtaş ve eşbaşkan Gülten Kışanak, İbrahim Tatlıses’e yönelik saldırıyı kınadı.

2011-03-14 15:39:40
0

Hırvat liderinin izlediği 2 Türk dizisi

 Hırvatistan Cumhurbaşkanı Ivo Josipoviç, TBMM Başkanı Mehmet Ali Şahin, biraraya geldi. Diplomasinin yanında Türk dizilerinin Balkanlardaki etkisi de ...