2013-03-15 14:24:47
0

Adan Devlet eliyle teröriste güç takviyesi yapılıyor

 MHP İstanbul Milletvekili Celal Adan, hükümet ve devlet eliyle bir mahkum teröriste güç ve kudret takviyesi yapıldığını öne sürdü.

2013-03-15 14:16:11
0

AK Partlili Aydın dan o haberlere yalanlama

 Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) Grup Başkanvekili Ahmet Aydın, anayasanın ilk üç maddesi ile ilgili bir öneri sunmadıklarını belirtti.

2013-03-15 12:07:02
0

AK Partili vekil Toplantı salonunun adı Kanuni olsun

 AK Parti'li vekil, AK Parti'nin grup toplantı salonunun isminin değiştirilmesini istedi..

2013-03-15 13:53:16
0

Ergün Terör bizim reformlarımızı yavaşlattı

 Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün, ''Eğer, 10 yıl önce terör örgütü, herhangi bir eylem yapmadan silahları bırakmaya karar vermiş olsaydı ve ...

2013-03-15 13:41:00
0

Başbakan Erdoğan evinde dinleniyor

 Gribal enfeksiyon geçirdiği için Kısıklı'daki evinde istirahat eden Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, bugünü de evinde geçirdi.

2013-03-15 13:31:29
0

CHP li Öztrak Hükümet minareye kılıf derdinde

 CHP Genel Başkan Yardımcısı Faik Öztrak, TBMM'ye ekonominin yönetimiyle ilgili gelen yasaların hepsinin ''minareye kılıf uydurmayı'' hedeflediğini ileri ...

2013-03-15 13:41:00
0

Erdoğan ın son durumunu dünürü açıkladı

 Gribal enfeksiyon geçirdiği için Kısıklı'daki evinde istirahat eden Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, bugünü de evinde geçirdi.

2013-03-15 13:37:00
0

CHP de ırkçı kafa hortladı cadı kazanı kaynıyor

 Cumhuriyet Halk Partisi'nde Birgül Ayman Güler ile çıkan "ırkçı" kafa Süheyl Batum ile devam etti. Anayasa Uzlaşma Komisyonu üyesi ve ulusalcı kanadın ...

2013-03-15 13:29:00
0

CHP de Irkçı kafa hortaladı cadı kazanı kaynıyor

 Cumhuriyet Halk Partisi'nde Birgül Ayman Güler ile çıkan"ırkçı" kafa Süheyl Batum ile devam etti. Anayasa Uzlaşma Komisyonu üyesi ve ulusalcı kanadın ...

2013-03-15 13:06:35
0

Maarouf Türkler bizden daha Filistinli

 Türk halkının Filistin halkına desteğinden duyduğu memnuniyeti dile getiren Filistin Büyükelçisi Nabil Maarouf, "Biz bazen de Türklerin, bizlerden daha ...

2013-03-15 13:08:25
0

Ak Parti de Başkanlık Sistemi toplantıları

 AK Parti Ar-Ge Başkanlığınca 17 ilde düzenlenecek toplantılarda partililere başkanlık sistemi anlatılacak.

2013-03-15 12:40:09
0

AK Parti de Başkanlık Sistemi toplantıları

 AK Parti Ar-Ge Başkanlığınca 17 ilde düzenlenecek toplantılarda partililere başkanlık sistemi anlatılacak.

2013-03-15 11:24:38
0

Davutoğlu ndan Diyarbakır da müthiş tespitler

 Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Diyarbakır Dicle Üniversitesi'nde konuştu. Davutoğlu, "Avrupa'da sınırları kaldıranlara yeni Roma demiyorlar ama biz ...

2013-03-15 12:16:46
0

Nazlıaka 2 ayda 26 kadın şiddetten öldü

 CHP Ankara Milletvekili Aylin Nazlıaka, bu yılın ilk 2 ayında erkek şiddeti nedeniyle 26 kadın ve 3 çocuğun hayatını kaybettiğini, 22 kadına tecavüz ...

2013-03-15 11:24:38
0

Yeni Roma demiyorlar ama bize Osmanlıcı diyorlar

 Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Diyarbakır Dicle Üniversitesi'nde konuştu. Davutoğlu, "Avrupa'da sınırları kaldıranlara yeni Roma demiyorlar ama biz ...

2013-03-15 09:49:02
0

Ahmet Davutoğlu Diyarbakır da konuştu

 Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu Diyarbakır Dicle Üniversitesi'nde açıklamalarda bulundu.

2013-03-15 11:44:45
0

Filistin in Ankara Büyükelçisi Maarouf Malatya da

 Filistin'in Ankara Büyükelçisi Nabil Maarouf, Malatya Valisi Vasip Şahin'i ziyaret etti.

2013-03-15 09:31:02
0

Kemal Kılıçdaoğlu ndan Fenerbahçe zaferi için tweet

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu Gayda gafından sonra ilk tweetini Fenerbahçe ile ilgili attı.

2013-03-15 11:20:21
0

Cihaner Nnasıl davranacağımı belirlemedim

 CHP Denizli Milletvekili ve Parti Meclisi (PM) Üyesi İlhan Cihaner, polis zoruyla mahkemeye götürülmesine yönelik haberleri değerlendirdi.

2013-03-15 11:30:38
0

Davutoğlu Diyarbakır da öğrencilere sesleniyor

 Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Diyarbakır'da üniversite öğrencilerine sesleniyor

2013-03-15 11:06:24
0

Twitter dan İsveç gezisini değerlendirdi

 Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, İsveç temaslarını twitter'dan değerlendirdi, programlarından fotoğraflar paylaştı.

2013-03-15 11:11:55
0

Kılıç tan anayasada gerçekçilik açıklaması

 Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim Kılıç, yeni anayasa çalışmalarına ilişkin, ''Herkesin isteklerinin anayasada yer alması gibi bir ütopyanın gerçeklerle ...

2013-03-15 09:22:31
0

Ülkücüler de barış sürecini destekliyor!

 Anayasa referandumu öncesinde “Evet” çağrısı yaparak özellikle İç Anadolu'daki ülkücü seçmen üzerinde etkili olan Bağımsız Ülkücü Hareket ...

2013-03-15 09:07:29
0

Kemal Kılıçdaroğlu nun son yaptığına bakın!

 Habertürk'ten Belkıs Kılıçkaya'nın CHP milletvekili Birgül Ayman Güler ile bugün yapacağı özel röportaj, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun ...

2013-03-15 09:09:00
0

2 CHP linin çirkin benzetmesi AK Parti yi kızdırdı

 TBMM'de 'Elektrik Piyasası Kanun Tasarısı' ele alınırken CHP'ilerin, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ve Bakan Taner Yıldız'a yönelik iki benzetmesi, AK ...

2013-03-15 06:58:01
0

Bu pazar seçim olsa

 İşte Habertürk'ün geleneksel Konsensus anketinin sonuçları...

2013-03-15 08:06:04
0

Bakanlar, sahabeler camiinde sabah namazında

 Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Diyarbakır programının ikinci gününde peygamberimiz Hz. Muhammed (SAV)'in şehit arkadaşlarını ziyaret etti.

2013-03-15 06:53:26
0

BDP den Erdoğan ve Gül e çok özel davet!

 BDP, 21 Mart'ta Diyarbakır'da yapılacak Nevruz kutlamalarına Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ı da davet etti.

2013-03-15 06:44:27
0

Yılmaz Erdoğan ın ziyareti dönüm noktası

 Kalkınma Bakanı Cevdet Yılmaz, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın ailesiyle birlikte yaklaşık 2 yıl önce yaptığı ziyaretin, Somali'de bir dönüm noktası ...

2013-03-15 06:37:26
0

BDP den Erdoğan ve Gül e Nevruz daveti

 BDP, 21 Mart'ta Diyarbakır'da yapılacak Nevruz kutlamalarına Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ı da davet etti.