2011-02-28 04:04:00
0

İZLE Oscar da ilk ödüller sahibini buldu

 Sinema dünyasının en prestijli ödülleri Oscarlar, ABD'nin Los Angeles kentindeki Kodak Tiyatrosu’nda sahiplerini buluyor. Tören her zaman olduğu gibi ...

2011-02-28 04:04:00
0

İZLE Oscar da ilk ödüller sahibni buldu

 Sinema dünyasının en prestijli ödülleri Oscarlar, ABD'nin Los Angeles kentindeki Kodak Tiyatrosu’nda sahiplerini buluyor. Tören her zaman olduğu gibi ...

2011-02-28 04:04:00
0

İZLE Oscar da ilk ödüller sahiplerini buldu

 Sinema dünyasının en prestijli ödülleri Oscarlar, ABD'nin Los Angeles kentindeki Kodak Tiyatrosu’nda sahiplerini buluyor. Tören her zaman olduğu gibi ...

2011-02-28 01:00:00
0

Oscar Ödülleri sahiplerini buluyor CANLI İZLE

 Ve Oscar zamanı geldi... Sinema dünyasının en prestijli ödülleri bu gece sahiplerini bulacak.

2011-02-28 01:00:00
0

Oscar Ödülleri sahiplerini buluyor CANLI İLZE

 Ve Oscar zamanı geldi... Sinema dünyasının en prestijli ödülleri bu gece sahiplerini bulacak.

2011-02-27 23:27:29
0

İki kelimede Erbakan: Savunan Adam İZLE

 Ahmet Taşgetiren'in 1997 yılında kaleme aldığı 'Seni Seviyoruz Savunan Adam...' yazısı, milyonların Erbakan'a bu ismi vermesini sağladı..

2011-02-27 22:44:54
0

Cihan kameramanı Bingazi de saldırıya uğradı

 Cihan Haber Ajansı'nın haber kameramanı Abdurrahman İtik, Libya'nın Bingazi kentinde silahlı bir kişinin saldırısına uğradı.

2011-02-27 22:37:00
0

Ezel de yayın saati değişti

 atv ekranlarının en beğenilen dizilerinden olan Ezel, hangi saatte yayınlanacak?

2011-02-27 16:45:03
0

YouTube videoları nasıl MP3 yapılır?

 YouTube üzerinde izlediğiniz müzik videolarını bilgisayarınıza MP3 olarak kaydetmek istemisiniz? Free YouTube to MP3 Converter yazılımı size yardımcı olacak.

2011-02-27 18:24:00
0

BBC: Türkiye nin ilk İslamcı Başbakan ı öldü

 BBC: Türkiye'nin ilk İslamcı başbakanı Necmettin Erbakan, 85 yaşında vefat etti.

2011-02-27 16:28:46
0

Yerli dizilerdeki 25 klişe

 Kimi bir tanesine kafayı takmış, kimi her gece çifte vardiya yapıyor. Geçtiği zaman, coğrafya ve dertleri farklı olsa da, televizyon ekranlarını işgal eden ...

2011-02-27 11:44:00
0

Ahmet Hakan dan Yiğit Bulut a sert cevap

 'Gözaltına alınırken Ahmet Hakan ağladı' diyen Yiğit Bulut'a Hürriyet yazarı çok sert bir cevap verdi..

2011-02-27 10:33:34
0

Bakan Ergin den Ahmet Hakan a söz

 Adalet Bakanı Sadullah Ergin'in sabaha karşı otel odasında gözaltına alınan Hürriyet gazetesi yazarı Ahmet Hakan Coşkun'u aradı. Savcının konu ile ilgili ...

2011-02-27 10:19:00
0

RTÜK ten ahlak bozmayın uyarısı

 RTÜK'ten iki gençlik dizisi Kavak Yelleri ve Küçük Sırlar'a uyarı...

2011-02-27 10:00:00
0

Sarkozy nin Ankara ziyareti gazete manşetlerinde

 Türkiye'nin tüm ulusal gazetelerinde günün öne çıkan manşetleri şöyle:

2011-02-27 09:57:00
0

27 Şubat 2011 günün gazete manşetleri

 Sarkozy ile Erdoğan'ın görüşmesi gazete manşetlerinde

2011-02-27 08:30:00
0

Günün gazete manşetleri

 Türkiye'nin tüm ulusal gazetelerinde günün öne çıkan manşetleri şöyle:

2011-02-27 09:40:26
0

Ali Kaptan ın kızı Aylin evlilikten vazgeçmiyor- Video

 Seyirciyi ekrana kitleyen Öyle Bir Geçer Zamanki 23. bölümüyle dizi severlerin karşısına çıkacak. Carolin Ali Kaptan'ın parası için Ekber'le anlaşır. ...

2011-02-26 17:21:46
0

Kamış: Yazarlarla terör suçlularını ayırmak gerekir

 Malatya Kent Konseyi'nin başlattığı 'Malatya Yazıyor Kampanyası' kapsamında 'Yazmaya Dair' konulu konferans düzenlendi.

2011-02-26 17:17:49
0

Akyol: Asya yeniden tarihe dönüyor

 İzmir'in Bayraklı ilçesinde düzenlenen "Bilim ve Yanılgı" konulu konferansta konuşan gazeteci -yazar Taha Akyol Asya'nın yeniden tarihe geçtiğini söyledi.

2011-02-26 16:09:06
0

Şamil Tayyar: Bahçeli zor durumda

 Korgeneral Engin Alan’ın MHP’den aday gösterilecek olmasını değerlendiren gazeteci Şamil Tayyar, Devlet Bahçeli'nin baskı altında ve zor durumda ...

2011-02-26 15:37:00
0

Yiğit Bulut: Cübbesiz Ahmet gözaltında ağladı

 Ahmet Hakan gözaltına alınınca neler mi oldu. Yiğiy Bulut anlattı.

2011-02-26 11:12:16
0

Tarkan Eurovision a niye katılmadı?

 TRT Genel Müdürü İbrahim Şahin, 2011 Eurovision şarkısının tanıtımı sırasında yaptığı konuşmada Tarkan'ın neden Eurovision'a katılmayı kabul ...

2011-02-26 10:24:30
0

Kaddafi nin saltanatı Sarkozy e geçti! - MANŞETLER

 Kaddafi, Libya'da olayların patlak vermesinden beri Türk gazetelerin istisnasız ortak manşeti oldu. Fakat medya saltanatını (!) bugünlüğüne Fransa ...

2011-02-26 11:16:00
0

Muhteşem Yüzyıl 9. bölüm fragmanı - Video

 Muhteşem Yüzyıl'a sürpriz konuk..

2011-02-26 11:08:00
0

Oylum Talu nun canlı yayında zor anları - İzle

 Canlı yayında Türkish Power şampiyonlarını konuk eden Oylum Talu, stüdyoda bir anda kavga çıkınca büyük bir şok yaşadı.

2011-02-26 09:20:00
0

Halide Güllü nün emeklerini yakar

 Hanımın Çiftliği 55. bölüm özeti..

2011-02-26 09:02:00
0

26 Şubat 2011 günün gazete manşetleri

 Fransa Cumhurbaşkanı Sarkozy ile Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün görüşmesi bugünkü gazete manşetlerinde.

2011-02-26 00:45:42
0

Gidin Abdulhamid in bir tarafını yalayın VİDEO

 Fatih Altaylı, Teke Tek programında tepki gönderen izleyicilere ağır sözlerle hakaret etti.. Sultan Abdulhamid'in tartışıldığı programda 'Gidin o zamana ...

2011-02-25 17:25:00
0

Öyle Bir Geçer Zaman Ki 23.bölüm fragmanı - Tıkla İzle

 Aylin, ailesinden habersiz yıldırım nikahıyla evleniyor.