2011-03-10 09:39:24
0

İklim Bayraktar ın kafa karıştıran yönleri

 Ayfer İklim Bayraktar Kaleli'yle ilgili bilgiler havada uçuşuyor. İki konuda konsensus var: 'Tuhaf biri. Ve tutarsız konuşuyor.' Kafa karıştıracak derecede bir ...

2011-03-10 09:32:00
0

10 Mart 2011 tarihli gazete manşetleri

 Deniz Baykal'ı tacizle suçlayan gazeteci İklim Ayfer Bayraktar, bugünkü gazetelerin manşetlerinde yer aldı.

2011-03-10 08:54:00
0

Ünlülerin yarışacağı Survivor başlıyor

 Her bölümü olay yaratan 'Survivor'ın yeni yarışmacıları belli oldu.

2011-03-10 07:37:00
0

Nazlı Ilıcak savcı Zekeriya Öz izlenimlerini anlattı

 Ilıcak, ''Fetullahçı filan diyemeyeceğim. Dini hiçbir belirtisini görmedim. Ne bir Kuran ne bir Zaman Gazetesi gördüm''

2011-03-10 07:06:00
0

Melih Gökçek ten yürüyen merdiven yorumu - İzle

 Gökçek canlı yayında Erdoğan'ın ve Kılıçdaroğlu'nun yürüyen merdiven olayını yorumladı.

2011-03-09 08:19:14
0
2011-03-09 15:31:13
0

Cumhurbaşkanı, Basın Konseyi Heyeti ni kabul etti

 Basın Konseyi Başkanı Birgit: "68 meslektaşımız, yazdıkları sebebiyle tutuklu ve hükümlü olarak cezaevlerinde bulunmaktadır"

2011-03-09 17:34:58
0

Gideon Levy bir Türk gazetesiyle anlaştı

 İsrail'in sol eğilimli, en eski ve en saygın gazetesi olarak kabul gören Haaretz'in ünlü yazarı Gideon Levy artık Türk okuyucularıyla buluşuyor!

2011-03-09 17:26:15
0

Babahan dan TGC ye Odatv eleştirisi

 Odatv'nin Gazeteciler Cemiyeti tarafından ödüllendirilmesini eleştiren Ergun Babahan, Halk TV'nin satışı nedeniyle Baykal'ın itibasızlaştırılmaya ...

2011-03-09 14:11:36
0

Yeni bir dönem dizisi geliyor

 'Acı Hatıralar', güçlü kadrosuyla dikkat çekiyor

2011-03-09 14:04:51
0

Acun Ilıcalı dan iki sürpriz proje

 Başarılı televizyoncu, iki yeni yarışma programıyla ekrana gelecek

2011-03-09 16:03:04
0

Harran Üniversitesi TV ve FM radyo kurdu

 Harran Üniversitesi'nin, eğitim amacıyla kurduğu 'Kampüs' isimli FM radyo yayın hayatına başlarken, 'Hür' isimli TV'nin kapalı devre yayın yapacağı ...

2011-03-09 12:57:57
0

Türkiye nin ilk Kürtçe öğretmenleri VİDEO

 Artuklu Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Kadri Yıldırım Habertürk Gündem Özel'de Belkıs Kılıçkaya'nın sorularını yanıtladı...

2011-03-09 15:42:00
0

Öyle Bir Geçer Zaman Ki de sevişme izlenme rekoru kırdı

 'Öyle Bir Geçer Zaman ki'nin dün akşam ki bölümünde yayınlanan bu sahne ekrana kilitledi.

2011-03-09 12:57:57
0

Türkiye nin ilk Kürtçe öğretmenleri

 Artuklu Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Kadri Yıldırım Habertürk Gündem Özel'de Belkıs Kılıçkaya'nın sorularını yanıtladı...

2011-03-09 13:02:26
0

Mukaddes evi mi terkediyor? - VİDEO

 'Fatmagül'ün Suçu Ne'nin heyecan dolu yeni bölümünün ikinci fragmanı yayınlandı...

2011-03-09 14:53:00
0

Kurtlar Vadisi Pusu 116.bölüm fragmanı - Tıkla İzle

 Zülfikar Ağa yeğeni Özcan'ın intikamını alıyor.

2011-03-09 12:50:41
0

Nuri nin saati değişti

 'Çok Güzel Hareketler Bunlar' geri dönünce, kanal yayın saatlerinde değişikliğe gitti

2011-03-09 12:23:20
0

Türkan ekranlara veda ediyor

 Dizi ne zaman sona erecek?

2011-03-09 12:15:47
0

Burcu Esmersoy hangi dizide oynayacak?

 Sevilen dizi, spor spikerliğini bırakan Esmersoy'la yeniden ekranlara dönecek...

2011-03-09 12:12:11
0

"TV haberlerine ‘Şiddet içerir’ işareti konulsun"

 Psikiyatri Uzmanı Dr. İbrahim Ateş, çocukların, şiddet içeren görüntülerden etkilenip kalıcı ruhsal bozukluk yaşayabileceğini söyledi

2011-03-09 13:10:00
0

Ordu da Yeni Televizyon Kanalı Kuruluyor

 Altaş Şirketler Grubu'na Ait Haber Kanalı, Nisan Ayı İçerisinde Uydu Yayınına Başlıyor.

2011-03-09 12:51:33
0

Fransız gazetesini ayağa kaldıran Kaddafi şaibesi

 Fransa'da pazar günleri yayımlanan ''Journal du Dimanche'' gazetesinde Libya lideri Muammer Kaddafi ile ilgili çıkan özel mülakat kriz yarattı.

2011-03-09 12:33:00
0

Leman dan Gülen ve Ergenekon kapağı

 Ünlü mizah dergisi Leman ön ve arka kapağına Ergenekon ve Gülen'i taşıdı..