2011-03-16 13:36:07
0

TRT nin 3 koordinatörüne referandum cezası

 TRT 1 Koordinatörü Bülent Ata, Ali Ahmet Böken ve Fethullah Kırşan'ın referandum sürecinde taraflı yayın yaptıkları gerekçesiyle açılan davada 6'şar ...

2011-03-16 11:36:24
0

Türkiye AB ye sert çıkışlarında haklı

 'Hayatın İçinden'in bugünkü konuğu Almanya eski başbakanı Gerhard Schröder'di

2011-03-16 11:25:34
0

İklim Bayraktar dan SHP li başkana tuzak iddiası

 Baykal'ın tacizine uğradığını öne süren İklim Bayraktar'ın, 19 yıl önce SHP'li Sarıyer Belediye Başkanı'na tuzak kurmaya çalıştığı iddia edildi

2011-03-16 11:25:00
0

Ekonomi Kulübü nde bu akşam

 90'lı yıllarda Türkiye ekonomisinin dinamosu tekstil sektörü günümüzde nasıl bir rota çiziyor?

2011-03-16 11:13:00
0

Behzat Ç nin yazarından gözaltı anıları

 Behzat Ç.'nin yazarı Emrah Serbes, ilham veren gözaltı anılarını anlattı.

2011-03-16 09:08:21
0

Vildan la Musti sadece arkadaş

 Esin Övet yazdı...

2011-03-16 10:13:00
0

Traş olmadı seyirciden tepki çekti

 Sakalın pek sevilmediği Britanya'da BBC Breakfast programının sunucusu yayına tıraşsız çıkınca kıyamet koptu. Tepkiler çok sert oldu: Utanç verici, pislik ...

2011-03-16 10:13:00
0

Carolin Cemile yi evden atacak mı - Tıkla İzle

 İzlenme rekorları kıran dizi "Öyle Bir Geçer Zaman Ki" yine nefes kesen bir bölümle ekrana geldi.

2011-03-16 08:09:13
0

Seren Serengil den bitirme açıklaması

 Seren Serengil, aniden bitirdiği evlilik programı hakkında konuştu

2011-03-16 07:55:41
0

Naz’dan mahalle kızı olmazdı!

 Yapımcı Faruk Turgut, 'İffet' dizisi için Naz Elmas’tan neden vazgeçtiğini açıkladı

2011-03-16 07:49:32
0

İşte yeni Star!

 Star gazetesi yeni haliyle bugün okurlarıyla buluştu...

2011-03-16 09:13:00
0

Star Gazetesi yenilendi

 Genel Yayın Yönetmeni Mustafa Karaalioğlu'nun "Bir gazete ne kadar değişebilirse o kadar değiştik" dedi.

2011-03-16 09:12:35
0

Star Medya Grup Başkanı istifa etti

 Star Medya Grubu operasyon Grup Başkanı gazetenin yeni yayın dönemi ve yeni tasarımı ile yayına geçmesine ramak kala kurumla ilişkisini kesti.

2011-03-16 09:13:48
0

Japonya daki Çernobil endişesi manşetlerde

 Türkiye'nin tüm ulusal gazetelerinde günün öne çıkan manşetleri şöyle:

2011-03-16 08:59:00
0

İbrahim Tatlıses e saldırının detayları manşetlerde

 Kimliği belirsiz kişiler tarafından saldırıya uğrayan İbrahim Tatlıses bugün de gazete manşetlerinde yer aldı.

2011-03-16 06:49:49
0

Çocuk TV’de 100 bin şiddet sahnesi izliyor

 RTÜK Akıllı İşaretler Çalışma Grubu’nun raporuna göre ilköğretim çağını tamamlamış bir çocuk, yaklaşık 100 bin şiddet sahnesi seyrediyor

2011-03-16 08:48:22
0

Taraf Gazetesi WikiLeaks ın şubesi oldu

 Günlerdir 'Çarşambayı Bekleyin' anonsları yapan ve "Bütün Türkiye Bunu Konuşacak" manşetleri atan Taraf'ın merakla beklenen haberi belli oldu. Gazete, ...

2011-03-16 08:42:00
0

Aras Bulut İynemli: Sevgilim yok

 Öyle Bir Geçer Zaman ki'nin asi çocuğu Mete'den yani nam-ı diğer Aras Bulut İynemli'den çok özel açıklamalar..

2011-03-16 07:48:00
0

Taraf Wikileaks ın Türkiye konulu belgelerini açıklıyor

 Taraf gazetesi Julian Assange'yle bir araya geldi..

2011-03-15 17:45:57
0

"Kızı bırakın, beni alın" dedim, aldılar!

 Behzat Ç.'nin yazarı Emrah Serbes, ilham veren gözaltı anılarını Bloomberg HT'de Gülin Yıldırımkaya'ya anlattı

2011-03-15 19:08:00
0

Anadolu Ajansı bürolarına grev kararı asıldı

 Türkiye Gazeteciler Sendikası'nın Anadolu Ajansı genel merkez ile bölge müdürlüklerine grev kararı asıldı

2011-03-15 15:45:12
0

"Seçim sonrasında CHP de liderlik kavgası olabilir" VİDEO

 CHP neden tarih boyunca kavgalarla çalkalanan bir parti oldu? Kavgaların nedeni yapısal mı, ideolojik mi?

2011-03-15 17:53:35
0

Yenilenen Star yarın bayilerde

 Logosu, rengi, mizanpajı, içeriği, sayfa sayısı ve haber sunumu tamamen değişen Star Gazete’sin yarın bayilerde olacak. Star Genel Yayın Yönetmeni yeni ...

2011-03-15 17:50:00
0

Mahsun ve Yıldız da hastaneye geldi

 İbrahim Tatlıses'le yıldızı bir türlü barışmayan Mahsun Kırmızıgül ve Yıldız Tilbe bugün hastaneye geldiler.

2011-03-15 16:28:30
0

Altan dan Beki ye özür, basına iğneleme

 Ahmet Altan, Taraf'ın 'manşeti değiştir Fatih' manşetini Akif Beki'nin gönderdiği açıklama ile birlikte yorumladı. Devlet-para-medya ilişkileri ile ilgili ...

2011-03-15 16:28:30
0

Altan dan Beki ye özür, basına gönderme

 Ahmet Altan, Taraf'ın 'manşeti değiştir Fatih' manşetini Akif Beki'nin gönderdiği açıklama ile birlikte yorumladı. Devlet-para-medya ilişkileri ile ilgili ...

2011-03-15 16:28:30
0

Altan dan Beki ye özür basına özgürlük yanıtı

 Ahmet Altan, Taraf'ın 'manşeti değiştir Fatih' manşetini Akif Beki'nin gönderdiği açıklama ile birlikte yorumladı. Devlet-para-medya ilişkileri ile ilgili ...

2011-03-15 15:52:00
0

Rockçı gelin adayı şaşkına çevirdi

 Gelin adayının rock performansı izleyenleri şaşkına çevirdi.

2011-03-15 16:03:00
0

Videonuzla geçmişe yolculuk

 Videonuz.com'la geçmiş zamanlara yolculuğa çıkacaksınız.