2011-03-11 12:13:12
0

Ersen ve Dadaşlar Korsan Gündem de

 Anadolu Rock’un ilk temsilcilerinden Ersen ve Dadaşlar “alüvyon” isimli albümüyle Mustafa Alcan’ın sunduğu Korsan Gündem’e konuk ...

2011-03-11 13:09:00
0

Polat Alemdar satırla kol kesti - izle

 ATV ekranlarında yayınlanan Kurtlar Vadisi Pusu dizisinin son bölümü yine ekranlara kilitledi.

2011-03-11 10:53:05
0

Seren Serengil gözyaşlarıyla veda etti

 Serengil, Show Tv'den neden ayrıldı?

2011-03-11 12:48:00
0

Milliyet yazarı bu sözlere kilitlendi: E ananın a..

 Tezkan Bayraktar'ın sözlerini hatırlattı: E ananın a... Ben yaptıktan sonra YouTube’a koyarım. Sana ihtiyacım yok ki

2011-03-11 10:34:09
0

Bir dizi daha ekrana veda ediyor

 Dört yıldır süren dizi, 27 Mart'ta final yapacak

2011-03-11 12:13:07
0

Ersen Dadaşlar Korsan Gündem de

 Anadolu Rock’un ilk temsilcilerinden Ersen Dadaşlar “alüvyon” isimli albümüyle Mustafa ALCAN’ın sunduğu Korsan Gündem’e konuk oluyor.

2011-03-11 09:37:31
0

Habertürk Gazetesi nden iki önemli ismi dayaktan geçirdim!

 Habertürk Blog yazarları arasına ben de katıldım fakat ne talihsizliktir ki, üzücü bir blog haberi ile başlıyorum...

2011-03-11 11:10:00
0

Cumhuriyet: Yönlendirilmiş olabiliriz

 İbrahim Yıldız, Danıştay saldırısından sonra yanlış yönlendirilmiş olabileceklerini söyledi.

2011-03-11 09:02:02
0

Ezel de katliam! - VİDEO

 Ali ve Azad'ın düğününde kim ölecek?

2011-03-11 10:43:20
0

Kemani ustası İhsan Mendeş Salkım Söğüt te

 Usta sanatçı Bayram Bilge Tokel, Ülke TV’de yayınlanan Salkım Söğüt programında Pazar akşamı kabak kemane usta icracılarından İhsan Mendeş ve ...

2011-03-11 07:44:03
0

Gönülçelen de Hasret e ne oldu? - VİDEO

 Murat ve Levent kayıplara karışan Hasret'i bulmak için yarışa giriyor

2011-03-11 07:41:39
0

Hitler in treni Türk dizisinde

 2. Dünya Savaşı'nda kullanılmak üzere yaptırılan buharlı lokomotif dizi çekimlerinde kullanıldı

2011-03-10 10:58:31
0

Güllü ye şok! - VİDEO

 Güllü, Orhan'dan gelen bir mektupla sarsılıyor...

2011-03-10 10:58:31
0

Orhan geri döndü! - VİDEO

 Güllü, Orhan'dan gelen bir mektupla sarsılıyor...

2011-03-11 09:30:56
0

Baykal a taciz iddiası gündemden düşmüyor

 Türkiye'nin tüm ulusal gazetelerinde günün öne çıkan manşetleri şöyle:

2011-03-11 09:13:00
0

Rahmi büyük yıkım yaşıyor - Tıkla İzle

 Büyük yıkım Yaşayan Rahmi, acı gerçekle başbaşa...

2011-03-11 09:07:00
0

Odatv nin İklim Bayraktar açıklaması

 Son günlerin bir numaralı gündem maddesi haline gelen İklim Bayraktar'ın iddiaları

2011-03-11 00:15:12
0

Yazıcıoğlu olayı İskele Sancak ta

 İskele Sancak’ta bu hafta Erhan Çelik, BBP eski lideri Muhsin Yazıcıoğlu’nun ölümüne sebep olan helikopter kazasına dair sabotaj iddialarını ...

2011-03-10 17:32:20
0

Ertuğrul Kürkçü Söz Sende ye konuştu

 Balçiçek İlter'e konuk olan Kürkçü, Ergenekon davasını ve son tutuklamaları değerlendirdi.

2011-03-10 18:12:33
0

Cumhuriyet ten Danıştay saldırısı itirafı

 Cumhuriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni İbrahim Yıldız, Danıştay saldırısı sonrası yaptıkları haberlerde yanlış yönlendirilmiş olabileceklerini ...

2011-03-10 17:37:29
0

Anadolu Gençlik Dergisi nden Erbakan Özel sayısı

 Anadolu Gençlik Dergisi, geçtiğimiz günlerde yaşamını yitiren Milli Görüş Lideri Prof. Dr. Necmettin Erbakan'a özel bir sayı hazırlıyor. Dergi okurların ...

2011-03-10 15:21:57
0

Ebru Şallı ve Harun Tan a hakaret davasında karar

 Çift, kendilerine hakaret ettiği gerekçesiyle gazeteci Ayşe Özyılmazel'i dava etmişti

2011-03-10 16:27:00
0

CHP li Sarıyer Belediye Başkanı ndan basına tehdit

 CHP'li Sarıyer Belediye Başkanı Şükrü Genç, Sarıyer Manşet Gazetesi'ni tehdit etti

2011-03-10 13:33:23
0

TGC nin internet sitesine hacker saldırısı!

 "Basın özgürlüğüne ve düşünceyi ifade özgürlüğüne tahammülsüzlüğün yeni bir örneğini yaşadık"

2011-03-10 13:16:06
0

Türkiye Gazeteciler Federasyonu 13 yaşında

 Federasyon, 20 bini aşkın gazeteciyi temsil ediyor

2011-03-10 15:12:49
0

Survivor yarışmasında sürpriz ünlüler

 Acun Ilıcalı’nın hem yapımcı hem sunucu olarak imza attığı “Survivor” yeni bölümünde şöhretlerle halkı karşı karşıya getiriyor.

2011-03-10 15:05:26
0

Çok Güzel Hareketler Bunlar geri dönüyor

 BKM Mutfak ebinin hazırladığı sevilen eğlence programı 'Çok Güzel Hareketler Bunlar' yeni kadrosuyla ekranlara geri dönüyor.

2011-03-10 12:48:23
0

Ahmet Şık ve Nedim Şener in ahlakına kefilim

 Ece Temelkuran, Ergenekon tutuklamalarını değerlendirdi

2011-03-10 14:58:48
0

Canlı Para da sunucunun dili sürçünce

 Son dönemin sevilen yarışma programlarından Canlı Para’da dili sürçen sunucu, Erbakan’ın yakınlarına ve sevenlerine rahmet diledi.

2011-03-10 14:15:00
0

Ece Temelkuran dan Nagehan Alçı ya sert eleştiri

 Habertürk canlı yayınına konuk olan Temelkıran, Akşam yazarı Alçı'ya sert sözlerle yüklendi..