2011-03-04 10:55:48
0

Hangi gazeteciler hangi mesleği yapmalı

 Ergenekon soruşturması kapsamında gazeteci Nedim Şener'in evi arandı ve Şener gözaltına alındı. Radikal yazarı Cüneyt Özdemir ise meslektaşının başına ...

2011-03-04 10:35:33
0

Balbay, Silivri deki hücresini çizdi

 Silivri Cezaevi'nde Ergenekon davasından dolayı tutuklu bulunan gazeteci Mustafa Balbay, Tuncay Özkan'la ayrıldıktan sonra kaldığı hücrenin krokisini çizip ...

2011-03-04 10:38:57
0

4 internet sitesinin 6 sorumlusuna dava

 Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, 4 internet sitesinde sorumluluğu bulunan 6 kişi hakkında, ''Gerçek olmayan bir konuşmaya sayfalarında yer vererek, Anayasa ...

2011-03-04 09:09:19
0

Ergenekon da medya dalgası manşetlerde

 Türkiye'nin tüm ulusal gazetelerinde günün öne çıkan manşetleri şöyle:

2011-03-04 09:10:00
0

Engin Akyürek in başarı öyküsü

 Fatmagül'ün Suçu Ne'nin başrol oyuncularından Engin Akyürek başarı merdivenlerini nasıl tırmandı.

2011-03-04 09:10:00
0

Uğur Dündar Şener i anlatırken gözleri doldu

 Uğur Dündar, Nedim Şener'in gözaltına alınmasını canlı yayında değerlendirdi..

2011-03-04 09:10:19
0

Gazeteler Ergenekon gözaltılarını nasıl gördü?

 Türkiye'nin tüm ulusal gazetelerinde günün öne çıkan manşetleri şöyle:

2011-03-04 08:28:00
0

4 Mart 2011 günün gazete manşetleri

 Oda Tv'ye yapılan ikinci baskın bugünkü gazete manşetlerinde...

2011-03-04 08:22:00
0

Hürriyet te Tufan Türenç ve Özdemir İnce operasyonu

 Hürriyet Gazetesi Yazı İşleri Müdürü Tufan Türenç’in yazılarına son verildi

2011-03-03 14:53:47
0

Kılıçdaroğlu, Ülke TV den tazminat kazandı

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Kasım 2008'de yayımlanan bazı programlarda, hakkında ''gerçek dışı ve iftira'' niteliğinde beyanlara yer verildiği ...

2011-03-03 14:25:05
0

TNT üçüncü yaşına girdi

 3 Mart 2008'de yayın hayatına başlayan Time Warner bünyesindeki TNT Televizyonu, 3. yaşını kutluyor.

2011-03-03 14:25:00
0

HaberTürk spikerinden BDP li vekile Öcalan çıkışı

 HaberTürk TV ekranlarında BDP’li vekil ve spiker Didem Arslan arasında ilginç diyaloglar yaşandı.

2011-03-03 14:12:46
0

AK Parti li Sözen: Medya kaybediyor

 Türkiye’de medya, siyaset ilişkisini demokrasi ve basın özgürlüğü çerçevesinde ele alan Ak Parti İstanbul Milletvekili Prof. Dr. Edibe Sözen’e ...

2011-03-03 13:49:00
0

Kavak Yelleri 152. bölüm fragmanı - Tıkla İzle

 Aslı, Efe'nin hastalığı öğreniyor.

2011-03-03 11:10:00
0

Şehzadeler yangından kurtulabilecek mi - Tıkla İzle

 İşte Muhteşem Yüzyıl 9.bölüm özeti..

2011-03-03 10:59:39
0

Eyüp Can koltuğu bırakmaya hazır

 Radikal Genel Yayın Yönetmeni Eyüp Can, kadınlara mecliste 275 koltuk ayrılması yönündeki çalışmaya destek verdiğini belirterek medyada da bu yönde bir ...

2011-03-03 10:58:00
0

Sabah yazarı: Kemal Derviş 8 Mart ta CHP de

 Kulislerde yüksek sesle dillendirilmeye başlayan bir iddiayı SAbah yazarı köşesine taşıdı: Kemal Derviş CHP'ye katılıyor

2011-03-03 10:40:00
0

Demirel: Erbakan 28 Şubat ta şakır şakır imzaladı

 Kendisine namaz kılmayı öğreten Erbakan'la ilgili Özkök'e konuşan Demirel, 'Erbakan 28 Şubat'ta şakır şakır imzaladı'

2011-03-03 10:02:00
0

Celal i öldüren Halide idam mı edilecek?

 İşte Hanımın Çiftliği 56. bölüm fragmanı..

2011-03-03 09:00:44
0

Kerim e babasından sürpriz mektup- Fragman

 Fatmagül'ün Suçu Ne? 24. bölümüyle izleyicisinin karşısına çıkacak. Kerim'e nefret ettiği babasından mektup gelir. Mukaddes'in yalan söylediğini anlayan ...

2011-03-03 09:35:00
0

Hangi gazete bugün neyi önemsedi?

 Türkiye'nin tüm ulusal gazetelerinde günün öne çıkan manşetleri şöyle:

2011-03-03 08:55:00
0

Öcalan ın yol haritası gazete manşetlerinde

 PKK liderinin İmralı yönetimine teslim ettiği yol haritası AİHM kanalıyla avukatlara ulaştı.

2011-03-03 07:45:11
0

Erbakan ın yalanladığı röportaja ödül!

 TGC, '2010'un röportajı' ödülünü Akşam'ın Fatih Erbakan'la yaptığu 'Numan Bey Gidecek' başlıklı röportajına verdi. Fakat ortada çok ilginç bir tezat ...

2011-03-03 07:45:11
0

Yılın ödülü yalanlanan Erbakan röportajına

 TGC, '2010'un röportajı' ödülünü Akşam'ın Fatih Erbakan'la yaptığu 'Numan Bey Gidecek' başlıklı röportajına verdi. Fakat ortada çok ilginç bir tezat ...

2011-03-02 19:13:00
0

Yahşi Cazibe Kemal den laz imam taklidi - Video

 Yahşi Cazibe'de Kemal, Oflu Hoca olursa..

2011-03-02 18:51:00
0

Azeriler Çocuklar Duymasın ı kopyaladı

 'Çocuklar Duymasın' dizisin bire bir aynısı olarak Azerbaycan'da, 'Aramızda Qalsın' adıyla çekiliyor.

2011-03-02 17:59:00
0

Sultan Arınır NTV ye transfer oldu

 NTV, Seda Öğretir'den sonra CNN Türk'ten bir kadın spiker daha transfer etti.

2011-03-02 16:35:20
0

Hanımın Çiftliği nde bir idam daha- Video

 Hanımın Çiftliği dizisi Cuma akşamı yayınlanacak 56. bölümüyle seyircinin karşısına çıkacak. Celal'in cesedi bulunur. Cinayeti araştıran polis ...

2011-03-02 16:28:24
0

Erbakan cenazesi Çölaşan ı çok şaşırttı

 Sözcü gazetesi baş yazarı Emin Çölaşan, bugünkü köşesinde "Ordumuza helal olsun" başlığıyla kaleme aldığı yazısında, TSK'nın cenazeye üst düzey ...

2011-03-02 15:34:00
0

TGC den Odatv ye ödül

 Türkiye Gazeteciler Cemiyeti'nin 2010 Yılı Geleneksel Türkiye Gazetecilik Başarı Ödülleri'ni kazananlar belli oldu.