2011-03-08 11:15:40
0

Bizde de Coughlin ler var"

 Başbakan Erdoğan grup toplantısında Daily Telegraph’ın özür dilediği haber üzerinden psikolojik harekat yapıldığını söyledi

2011-03-08 14:52:41
0

Papa televizyona çıkacak

 Katoliklerin ruhani lideri Papa 16. Benediktus'un, İtalyan devlet kanalı RAI'de bir programa katılacağı açıklandı.

2011-03-08 14:52:00
0

Muhteşem Yüzyıl ın setinde hırsızlık

 Muhteşem Yüzyıl'ın Marmaris'teki çekimlerinde rol alan figüranların cüzdanları çalındı.

2011-03-08 11:15:40
0

“İsrail-CHP-YARSAV paslaşmasına dikkat!”

 Başbakan Erdoğan grup toplantısında Daily Telegraph’ın özür dilediği haber üzerinden psikolojik harekat yapıldığını söyledi

2011-03-08 13:59:34
0

Odatv de kişisel bilgileri çıkan Ilıcak adliyede

 Gazeteci yazar Nazlı Ilıcak, Beşiktaş'taki İstanbul Adliyesi'ne geldi. Ilıcak, geliş sebebini soran basın mensuplarına, hakkında bazı belgelerin ele ...

2011-03-08 13:59:34
0

Nazlı Ilıcak: Hakkımda bazı belgeler ele geçirilmiş

 Gazeteci yazar Nazlı Ilıcak, Beşiktaş'taki İstanbul Adliyesi'ne geldi. Ilıcak, geliş sebebini soran basın mensuplarına, hakkında bazı belgelerin ele ...

2011-03-08 13:33:00
0

Bayan Yanı ilk sayısında Engin Ardıç a yer verildi

 Mizah Dergi'leri bu hafta kapaklarında 8 Mart Dünya Günü'ne yer verdi.

2011-03-08 11:16:44
0

Ünlüler ödül peşinde

 TRT Müzik Ödülleri bu akşam dağıtılıyor

2011-03-08 11:27:53
0

Yetenek Sizsiniz de şok!

 Yarışmacının kaburgası nasıl kırıldı?

2011-03-08 12:24:44
0

Yeni Star 16 Mart ta okurla buluşacak

 Değişim süreci devam eden Star gazetesi 16 Mart'ta yeni haliyle okur karşısına çıkacak. Gazete mizanpajdan yazar kadrosuna kadar pek çok alanda önemli ...

2011-03-08 12:07:14
0

NTV nin Yazı İşleri bir hafta olmayacak

 NTV'de Ruşen Çakır'ın sunduğu Yazı İşleri programı bir hafta süreyle ekranlarda olmayacak.

2011-03-08 12:07:14
0

NTV nin yazı işleri bir hafta olmaycak

 NTV'de Ruşen Çakır'ın sunduğu Yazı İşleri programı bir hafta süreyle ekranlarda olmayacak.

2011-03-08 10:01:17
0

Peker Açıkalın a 150 bin dolarlık dava!

 Ani bir kararla 'Yahşi Cazibe'den ayrılan Açıkalın’a yapımcısı tazminat davası açtı

2011-03-08 09:25:50
0

Yetenek Sizsiniz de kahkaha fırtınası VİDEO

 Sefa Doğanay, yarı finaldeki taklitleriyle kırdı geçirdi

2011-03-08 08:47:49
0

Bu mu gazetecilik!

 'Balık' olarak nitelediği Baykal'ı kaydetmek için Kılıçdaroğlu'ndan yardım isterken, meğer Kılıçdaroğlu'nu da kaydetmiş!

2011-03-08 07:31:43
0

Herkes vicdan önünde...

 Umur Talu yazdı...

2011-03-08 10:15:22
0

Günlükleri Şık ın yazdığını kim Görmüş!

 Ergenekon operasyonlarında tutuklanan gazeteci Ahmet Şık, "Nokta'da Darbe Günlüklerini yayınlayan isim" olarak tanıtılıyor ama bu günlüklerden dolayı ...

2011-03-08 09:45:00
0

Gazetelerden Kadınlar Günü ne özel manşetler

 Türkiye'nin tüm ulusal gazetelerinde günün öne çıkan manşetleri şöyle:

2011-03-08 09:40:00
0

Ezel ve Bade yatakta - Tıkla İzle

 Kenan Birkan, Eyşan hakkında ki tüm tereddütlerini bir kenara bırakıp evlenme teklif ediyor.

2011-03-08 07:32:35
0

Genç oyuncu toprağa verildi

 Kalp krizi sonucu hayatını kaybeden 2 çocuk babası Erkan Aydoğan Oflu'nun eşinin 3.5 aylık hamile olduğu öğrenildi

2011-03-08 07:18:56
0

Ali Kaptan balıkçının kimliğini öğreniyor! VİDEO

 'Öyle Bir Geçer Zaman ki'de yine heyecan var...

2011-03-08 08:57:00
0

8 Mart 2011 günün gazete manşetleri

 Deniz Baykal'ı tacizle suçlayan gazeteci İklim Bayraktar, günün gazete manşetlerinde..

2011-03-08 08:34:00
0

Fatmagül ün Suçu Ne 25.bölüm fragmanı - Tıkla İzle

 Gerçeği öğrenen Rahmi, bir yıkım yaşıyor.

2011-03-08 07:44:57
0

Nazlı Ilıcak Savcı Öz e ifade verecek

 Sabah Gazetesi Yazarı Nazlı Ilıcak, Ergenekon soruşturmasını yürüten Savcı Zekeriya Öz tarafından ifade vermeye çağrıldı.

2011-03-07 22:35:09
0

Habertürk muhabirlerine ödül

 Yılın Basın Fotoğrafları yarışmasında Şefik Dinç ve Ümit Turpçu ödüllerini aldı

2011-03-07 21:04:35
0

Nazlı Ilıcak ifade verecek

 Sabah Gazetesi Yazarı Nazlı Ilıcak, Ergenekon soruşturmasını yürüten Savcı Zekeriya Öz tarafından ifade vermeye çağrıldı.

2011-03-07 23:52:00
0

Nazlı Ilıcak Ergenekon savcısına ifade verecek

 Ilıcak, Ergenekon soruşturmasını yürüten Savcı Zekeriya Öz'e ifade verecek.

2011-03-07 23:41:02
0

Ödül törenine Oktay Vural damgası

 Türkiye Foto Muhabirleri Derneği'nin düzenlediği 'Yılın Basın Fotoğrafları' ödül törenine MHP Grup Başkan Vekili Oktay Vural'ın protestosu damgasını ...

2011-03-07 23:27:50
0

Yılın Basın Fotoğrafları ödülleri / GALERİ

 Yılın Basın Fotoğrafları 2010 Ödül Töreni, TBMM Başkanı Mehmet Ali Şahin, Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç ve MHP Grup Başkanvekili Oktay Vural'ın ...

2011-03-07 18:33:46
0

Ayşe Böhürler, Söz Sende ye konuştu

 Balçiçek İlter'e konuk olan Böhürler, gündemin sıcak gelişmelerini değerlendirdi.