2011-03-10 11:35:54
0

Savcı Öz’de ne Kuran vardı ne de Zaman

 Nazlı Ilıcak, Soner Yalçın'dan çıkan notlar üzerine ifade verdiği Ergenekon savcısı Zekeriya Öz'le sohbet etme imkanı da buldu. Nazlı Ilıcak, Zekeriya ...

2011-03-10 08:52:21
0

Sheen’in yerine kim gelecek?

 Charlie Sheen, ‘Two and a Half Men’ dizisinden olaylı bir şekilde kovulmuştu

2011-03-10 10:31:00
0

İstanbul İstihbarat’ta görev değişikliği

 İstanbul Emniyeti İstihbarat Şube Müdürü Ali Fuat Yılmazer gece yarısı operasyonuyla başka bir göreve alındı..

2011-03-10 10:18:00
0

İstanbul FM e yeni genel yayın yönetmeni

 İstanbul FM'in yeni genel yayın yönetmeni Sibel Ayerdem oldu

2011-03-10 07:50:33
0

Survivor yarışmacıları belli oldu

 İşte ıssız adaya gidecek ünlü isimler...

2011-03-10 09:39:24
0

İklim Bayraktar ın kafa karıştıran yönleri

 Ayfer İklim Bayraktar Kaleli'yle ilgili bilgiler havada uçuşuyor. İki konuda konsensus var: 'Tuhaf biri. Ve tutarsız konuşuyor.' Kafa karıştıracak derecede bir ...

2011-03-10 09:32:00
0

10 Mart 2011 tarihli gazete manşetleri

 Deniz Baykal'ı tacizle suçlayan gazeteci İklim Ayfer Bayraktar, bugünkü gazetelerin manşetlerinde yer aldı.

2011-03-10 08:54:00
0

Ünlülerin yarışacağı Survivor başlıyor

 Her bölümü olay yaratan 'Survivor'ın yeni yarışmacıları belli oldu.

2011-03-10 07:37:00
0

Nazlı Ilıcak savcı Zekeriya Öz izlenimlerini anlattı

 Ilıcak, ''Fetullahçı filan diyemeyeceğim. Dini hiçbir belirtisini görmedim. Ne bir Kuran ne bir Zaman Gazetesi gördüm''

2011-03-10 07:06:00
0

Melih Gökçek ten yürüyen merdiven yorumu - İzle

 Gökçek canlı yayında Erdoğan'ın ve Kılıçdaroğlu'nun yürüyen merdiven olayını yorumladı.

2011-03-09 08:19:14
0
2011-03-09 15:31:13
0

Cumhurbaşkanı, Basın Konseyi Heyeti ni kabul etti

 Basın Konseyi Başkanı Birgit: "68 meslektaşımız, yazdıkları sebebiyle tutuklu ve hükümlü olarak cezaevlerinde bulunmaktadır"

2011-03-09 17:34:58
0

Gideon Levy bir Türk gazetesiyle anlaştı

 İsrail'in sol eğilimli, en eski ve en saygın gazetesi olarak kabul gören Haaretz'in ünlü yazarı Gideon Levy artık Türk okuyucularıyla buluşuyor!

2011-03-09 17:26:15
0

Babahan dan TGC ye Odatv eleştirisi

 Odatv'nin Gazeteciler Cemiyeti tarafından ödüllendirilmesini eleştiren Ergun Babahan, Halk TV'nin satışı nedeniyle Baykal'ın itibasızlaştırılmaya ...

2011-03-09 14:11:36
0

Yeni bir dönem dizisi geliyor

 'Acı Hatıralar', güçlü kadrosuyla dikkat çekiyor

2011-03-09 14:04:51
0

Acun Ilıcalı dan iki sürpriz proje

 Başarılı televizyoncu, iki yeni yarışma programıyla ekrana gelecek

2011-03-09 16:03:04
0

Harran Üniversitesi TV ve FM radyo kurdu

 Harran Üniversitesi'nin, eğitim amacıyla kurduğu 'Kampüs' isimli FM radyo yayın hayatına başlarken, 'Hür' isimli TV'nin kapalı devre yayın yapacağı ...

2011-03-09 12:57:57
0

Türkiye nin ilk Kürtçe öğretmenleri VİDEO

 Artuklu Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Kadri Yıldırım Habertürk Gündem Özel'de Belkıs Kılıçkaya'nın sorularını yanıtladı...

2011-03-09 15:42:00
0

Öyle Bir Geçer Zaman Ki de sevişme izlenme rekoru kırdı

 'Öyle Bir Geçer Zaman ki'nin dün akşam ki bölümünde yayınlanan bu sahne ekrana kilitledi.

2011-03-09 12:57:57
0

Türkiye nin ilk Kürtçe öğretmenleri

 Artuklu Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Kadri Yıldırım Habertürk Gündem Özel'de Belkıs Kılıçkaya'nın sorularını yanıtladı...

2011-03-09 13:02:26
0

Mukaddes evi mi terkediyor? - VİDEO

 'Fatmagül'ün Suçu Ne'nin heyecan dolu yeni bölümünün ikinci fragmanı yayınlandı...

2011-03-09 14:53:00
0

Kurtlar Vadisi Pusu 116.bölüm fragmanı - Tıkla İzle

 Zülfikar Ağa yeğeni Özcan'ın intikamını alıyor.

2011-03-09 12:50:41
0

Nuri nin saati değişti

 'Çok Güzel Hareketler Bunlar' geri dönünce, kanal yayın saatlerinde değişikliğe gitti

2011-03-09 12:23:20
0

Türkan ekranlara veda ediyor

 Dizi ne zaman sona erecek?

2011-03-09 12:15:47
0

Burcu Esmersoy hangi dizide oynayacak?

 Sevilen dizi, spor spikerliğini bırakan Esmersoy'la yeniden ekranlara dönecek...

2011-03-09 12:12:11
0

"TV haberlerine ‘Şiddet içerir’ işareti konulsun"

 Psikiyatri Uzmanı Dr. İbrahim Ateş, çocukların, şiddet içeren görüntülerden etkilenip kalıcı ruhsal bozukluk yaşayabileceğini söyledi

2011-03-09 13:10:00
0

Ordu da Yeni Televizyon Kanalı Kuruluyor

 Altaş Şirketler Grubu'na Ait Haber Kanalı, Nisan Ayı İçerisinde Uydu Yayınına Başlıyor.

2011-03-09 12:51:33
0

Fransız gazetesini ayağa kaldıran Kaddafi şaibesi

 Fransa'da pazar günleri yayımlanan ''Journal du Dimanche'' gazetesinde Libya lideri Muammer Kaddafi ile ilgili çıkan özel mülakat kriz yarattı.

2011-03-09 12:33:00
0

Leman dan Gülen ve Ergenekon kapağı

 Ünlü mizah dergisi Leman ön ve arka kapağına Ergenekon ve Gülen'i taşıdı..