2011-03-03 10:02:00
0

Celal i öldüren Halide idam mı edilecek?

 İşte Hanımın Çiftliği 56. bölüm fragmanı..

2011-03-03 09:00:44
0

Kerim e babasından sürpriz mektup- Fragman

 Fatmagül'ün Suçu Ne? 24. bölümüyle izleyicisinin karşısına çıkacak. Kerim'e nefret ettiği babasından mektup gelir. Mukaddes'in yalan söylediğini anlayan ...

2011-03-03 09:35:00
0

Hangi gazete bugün neyi önemsedi?

 Türkiye'nin tüm ulusal gazetelerinde günün öne çıkan manşetleri şöyle:

2011-03-03 08:55:00
0

Öcalan ın yol haritası gazete manşetlerinde

 PKK liderinin İmralı yönetimine teslim ettiği yol haritası AİHM kanalıyla avukatlara ulaştı.

2011-03-03 07:45:11
0

Erbakan ın yalanladığı röportaja ödül!

 TGC, '2010'un röportajı' ödülünü Akşam'ın Fatih Erbakan'la yaptığu 'Numan Bey Gidecek' başlıklı röportajına verdi. Fakat ortada çok ilginç bir tezat ...

2011-03-03 07:45:11
0

Yılın ödülü yalanlanan Erbakan röportajına

 TGC, '2010'un röportajı' ödülünü Akşam'ın Fatih Erbakan'la yaptığu 'Numan Bey Gidecek' başlıklı röportajına verdi. Fakat ortada çok ilginç bir tezat ...

2011-03-02 19:13:00
0

Yahşi Cazibe Kemal den laz imam taklidi - Video

 Yahşi Cazibe'de Kemal, Oflu Hoca olursa..

2011-03-02 18:51:00
0

Azeriler Çocuklar Duymasın ı kopyaladı

 'Çocuklar Duymasın' dizisin bire bir aynısı olarak Azerbaycan'da, 'Aramızda Qalsın' adıyla çekiliyor.

2011-03-02 17:59:00
0

Sultan Arınır NTV ye transfer oldu

 NTV, Seda Öğretir'den sonra CNN Türk'ten bir kadın spiker daha transfer etti.

2011-03-02 16:35:20
0

Hanımın Çiftliği nde bir idam daha- Video

 Hanımın Çiftliği dizisi Cuma akşamı yayınlanacak 56. bölümüyle seyircinin karşısına çıkacak. Celal'in cesedi bulunur. Cinayeti araştıran polis ...

2011-03-02 16:28:24
0

Erbakan cenazesi Çölaşan ı çok şaşırttı

 Sözcü gazetesi baş yazarı Emin Çölaşan, bugünkü köşesinde "Ordumuza helal olsun" başlığıyla kaleme aldığı yazısında, TSK'nın cenazeye üst düzey ...

2011-03-02 15:34:00
0

TGC den Odatv ye ödül

 Türkiye Gazeteciler Cemiyeti'nin 2010 Yılı Geleneksel Türkiye Gazetecilik Başarı Ödülleri'ni kazananlar belli oldu.

2011-03-02 15:24:19
0

Şubat a Alex damgasını vurdu

 Şubat ayında en popüler sporcu listesinde Fenerbahçe’nin Brezilyalı yıldızı Alex de Souza zirvenin yeni sahibi oldu.

2011-03-02 12:30:14
0

TGC den Oda.tv ye başarı ödülü

 Türkiye Gazetecilik Başarı Ödülleri Basın Büyük Seçici Kurulu, 24 Şubat 2011 Perşembe günü TGC Merkezi'nde toplanarak dereceye giren eserleri belirledi. ...

2011-03-02 11:51:36
0

Kılıçdaroğlu 1 milyona koşuyor

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun, sosyal paylaşım sitesi ''facebook'' üzerinde oluşturulan hayran sayfasının, 850 bin takipçiyi aştığı ...

2011-03-02 12:11:47
0

Ilıcak hakaretten tazminata mahkum oldu

 Gazeteci Nazlı Ilıcak, bir yazısında ikinci ''Ergenekon'' davasının tutuklu sanıklarından emekli albay Hasan Atilla Uğur'a hakaret ettiği gerekçesiyle ...

2011-03-02 12:36:28
0

TRT, Hıncal Uluç u mahkum ettirdi

 TRT, yazdığı 3 yazıda kurumun tüzel kişilik haklarına hakaret ettiği gerekçesiyle Gazeteci Hıncal Uluç ile yazıyı yayımlayan Sabah gazetesinden 5 bin lira ...

2011-03-02 13:23:00
0

Kadınlar Sabah gazetesini bastı

 Engin Ardıç'ın tepki çeken Bacı yazısına kadınlar sessiz kalmadı..

2011-03-02 13:02:00
0

Müge Anlı’da canlı yayın rezaleti

 ATV ekranlarında yayınlanan ve Müge Anlı’nın sunduğu Tatlı Sert programına anne-oğulun kavgası damgasını vurdu

2011-03-02 12:30:14
0

TGC başarı ödüllerini alanlar belirlendi

 Türkiye Gazetecilik Başarı Ödülleri Basın Büyük Seçici Kurulu, 24 Şubat 2011 Perşembe günü TGC Merkezi'nde toplanarak dereceye giren eserleri belirledi.

2011-03-02 12:11:47
0

Iılcak hakaretten tazminata mahkum oldu

 Gazeteci Nazlı Ilıcak, bir yazısında ikinci ''Ergenekon'' davasının tutuklu sanıklarından emekli albay Hasan Atilla Uğur'a hakaret ettiği gerekçesiyle ...

2011-03-02 10:51:00
0

Aylin ailesinden gizlice evlendi - Tıkla İzle

 Öyle Bir Geçer Zaman Ki'nin bu haftaki bölümünde olaylar çok hızlı gelişti.

2011-03-02 10:29:00
0

Çölaşan ın Erbakan cenazesi şaşkınlığı

 Askerin Erbakan'ın cenazesine katılması Çölaşan'ı şaşkına çevirdi: 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi..

2011-03-02 10:03:00
0

Birand bir süre daha ekranlara dönemeyecek

 Hastanede tedavi gören Birand'a doktorlar ekran yasağı koydu.

2011-03-02 08:44:00
0

Erbakan ın cenaze töreni gazete manşetlerinde

 Necmettin Erbakan'ın cenazesi milliet ile devleti buluşturdu.

2011-03-02 08:37:00
0

Özdil in Erbakan cenazesine bayrak tepkisi

 'Devlet denilen kavram en üst düzeyde oradayken, bi tane bile Türk bayrağı görmeyince, nedüşünmüştür acaba'

2011-03-01 20:30:00
0

Binali Yıldırım dan blogspot açıklaması VİDEO

 Dün alınan ani bir kararla tüm dünyada popüler bir kişisel yazı platformu olan blogspot.com'un erişimi ülkemizden engellendi. Peki bu mahkeme kararlarına ...

2011-03-01 18:34:00
0

Fatmagül ün Suçu Ne 24. bölüm fragmanı - Tıkla İzle

 Ebe Nine Mukaddes'i takip altına alır ve görükleri karşısında şaşkına döner.

2011-03-01 18:16:00
0

Banu Güven den Sakık a zor soru

 Banu Güven Kürt vekile sordu: Öcalan'a ev hapsi konusundaki ısrar neden?

2011-03-01 17:27:00
0

Kanalların Şubat ayı ratingleri

 2011 yılı Şubat ayı Tv kanallarının izlenme oranları açıklandı