2011-03-07 23:41:02
0

Ödül törenine Oktay Vural damgası

 Türkiye Foto Muhabirleri Derneği'nin düzenlediği 'Yılın Basın Fotoğrafları' ödül törenine MHP Grup Başkan Vekili Oktay Vural'ın protestosu damgasını ...

2011-03-07 23:27:50
0

Yılın Basın Fotoğrafları ödülleri / GALERİ

 Yılın Basın Fotoğrafları 2010 Ödül Töreni, TBMM Başkanı Mehmet Ali Şahin, Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç ve MHP Grup Başkanvekili Oktay Vural'ın ...

2011-03-07 18:33:46
0

Ayşe Böhürler, Söz Sende ye konuştu

 Balçiçek İlter'e konuk olan Böhürler, gündemin sıcak gelişmelerini değerlendirdi.

2011-03-07 17:56:00
0

Bayramoğlu: Operasyonlar hükümetin bilgisi dışında olamaz

 Yazar Ali Bayramoğlu canlı yayında konuştu: Böyle bir gazeteci tutuklaması siyasi iktidarın bilgisi dışında olamaz

2011-03-07 13:13:33
0

Fatmagül ün Suçu Ne de büyük şok - VİDEO

 Rahmi tüm gerçekleri öğreniyor...

2011-03-07 15:46:45
0

Maraz Ali ekranlara dönüyor

 Başarılı oyuncu Mehmet Akif Alakurt'un yeni dizi projesi ne?

2011-03-07 15:34:36
0

Çerkesler 12 Mart ta meydanlarda

 Ceren Akdağ Şahin'in bugünkü konukları Çerkes Hakları İnisiyatifi sözcülerinden Kenan Kaplan ve Radikal Gazetesi yazarlarından Oral Çalışlar'dı

2011-03-07 17:21:09
0

Mısırlı Fehmi Hüveydi Star ile anlaştı

 Arap dünyasının önde gelen gazetecilerinden Mısırlı Fehmi Hüveydi Star gazetesi ile anlaştı.

2011-03-07 11:13:05
0

Dünya basın tarihinde bir ilk - GALERİ

 Damon Winter, cep telefonu ile çektiği fotoğraflarla 'Yılın Fotoğrafları' yarışmasında ödül alması tartışmalara yol açtı

2011-03-07 15:53:01
0

Ekranlarda Mavi Işıklar rekabeti yaşandı

 Cuma akşamı televizyon ekranlarında Mavi ışıklar rekabeti yaşandı. Beyaz Show 'ilk kez' yayınlayacağız deyince, 24 bir yıl önce yayınladığı programın ...

2011-03-07 15:50:00
0

Ayşenur Arslan dan Ahmet Altan a cevap

 Ahmet Altan ve Ayşenur Arslan'ın son polemiği bir süre daha devam edeceğe benziyor..

2011-03-07 15:44:03
0

İzmirli gazeteciler de eylem yaptı

 Ergenekon kapsamında gözaltına alınan gazetecilere destek İstanlu ve Ankara'dan sonra İmirden geldi.

2011-03-07 15:05:59
0

Gözde meslek için ücretsiz kursiyer aranıyor

 Çağın gözde mesleklerinden internet gazeteciliği ile ilgili atölye çalışması başlatılıyor. Kursa katılan öğrenciler önde gelen internet medyasında ...

2011-03-07 15:05:59
0

Geleceğin gözde mesleği için ücretsiz kursiyer aranıyor

 Çağın gözde mesleklerinden internet gazeteciliği ile ilgili atölye çalışması başlatılıyor. Kursa katılan öğrenciler önde gelen internet medyasında ...

2011-03-07 15:20:57
0

Ali Kaptan ı bekleyen kötü sürpriz- VİDEO

 Öyle Bir Geçer Zaman Ki merakla beklenen 24. bölümüyle ekranlara geliyor. Cemile Aylin'in evlendiğini öğrenerek yıkılır. Ali Kaptan ise Hikmet ...

2011-03-07 13:13:33
0

Rahmi gerçekleri öğreniyor

 Büyük yıkım Yaşayan Rahmi, acı gerçekle başbaşa...

2011-03-07 14:20:00
0

Yahşi Cazibe de sürpriz ayrılık!

 Ekranların fenomen dizilerinden Yahşi Cazibe'de sürpriz bir ayrılık yaşandı. İzleyiciyi üzercek kararı açıklayan yapımcı Gani Müjde yeni katılacak iki ...

2011-03-07 14:42:41
0

Fatmagül ün abisi gerçekleri öğreniyor- Video

 Sevilen dizi "Fatmagül'ün Suçu Ne?"de bu hafta dizinin gidişatını değiştirebilecek çok önemli bir gelişme yaşanacak. Rahmi kendisinden gizlenen bütün ...

2011-03-07 14:20:00
0

Yaşi Cazibe de sürpriz ayrılık!

 Ekranların fenomen dizilerinden Yahşi Cazibe'de sürpriz bir ayrılık yaşandı. İzleyiciyi üzercek kararı açıklayan yapımcı Gani Müjde yeni katılacak iki ...

2011-03-07 13:50:00
0

Oscar ı yanan kızın dramı!

 Oscar ödüllü bir filmde oynamasına rağmen barakada yaşamaktan kurtulamayan küçük yıldız Rubina Ali'nin anılarıda küle döndü.

2011-03-07 13:17:00
0

90 dakika Osman Sınav ın marifetiymiş

 Osman Sınav, dizi sürelerini 90 dakikaya çıkaranın kendisi olduğunu itiraf ederken çözümü de yine kendisi önerdi..

2011-03-07 12:49:26
0

Gazeteciye 5 yıl hapis istemiyle yorum davası

 Gerçek Gündem.com Genel Yayın Yönetmeni Barış Yarkadaş, 5 yıla kadar hapis istemiyle yargılanacak. Yarkadaş hakında, Cumhurbaşkanlığı'nın şikayeti ...

2011-03-07 12:35:53
0

Çetin Emeç mezarı başında anıldı

 Uğradığı silahlı saldırı sonucu 21 yıl önce hayatını kaybeden Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Çetin Emeç, Zincirlikuyu Mezarlığı'ndaki kabri ...

2011-03-07 12:28:21
0

Basın tarihinin en uzun ve en kısa yazısı

 Ergenekon operasyonları doğrultusunda bazı gazetecilerin gözaltına alınarak tutuklanmasına basın camiasından sert tepkiler geldi. Eleştirisini en ilginç ...

2011-03-07 12:20:00
0

Yetenek Sizsiniz de Sefa Doğanay şov 2

 Nihat Doğan taklidiyle herkesi kendisine hayran bırakan Doğanay yine sahnedeydi..

2011-03-07 12:13:00
0

Peker Pekmez diziden ayrıldı!

 Yahşi Cazibe'de rol alan ünlü oyuncu Peker Açıkalın diziden ayrıldı..

2011-03-07 11:52:00
0

Uğur Dündar: Derin azap duyuyorum

 Çetin Emeç'i mezarı başında anan Uğur Dündar son gözaltılarla ilgili açıklamalarda bulundu

2011-03-07 11:47:00
0

Peker Açıkalın artık Yahşi Cazibe de yok

 Peker Açıkalın 'Yahşi Cazibe' dizisinden ayrıldı.

2011-03-07 11:41:00
0

Çetin Emeç in 21. ölüm yıldönümü anılıyor

 Çetin Emeç ölümünün 21. yılında anılıyor