2011-03-09 09:25:42
0

Deniz Baykal ın komplo iddiaları manşetlerde

 Türkiye'nin tüm ulusal gazetelerinde günün öne çıkan manşetleri şöyle:

2011-03-09 09:03:00
0

Odatv muhabiri İklim Bayraktar ın iddiaları manşetlerde

 Odatv muhabiri İklim Bayraktar'ın iddiaları ve ardından Baykal ve CHP cephesinden gelen açıklamalar gazete manşetlerinde

2011-03-09 08:27:00
0

Ali Kaptan öldü mü

 Carolin'in eski aşkı Ekber, tarafından dolandırılan Ali, dolandırıldığını öğrendi.

2011-03-08 18:51:02
0
2011-03-08 21:34:00
0

İklim Bayraktar Teke Tek e çıktı

 Türkiye'nin konuştuğu İklim Bayraktar TEke Tek canlı yayınında..

2011-03-08 21:07:19
0

Yazar Nişanyan a 3 yıl 4 ay hapis cezası

 Selçuk'un Şirince köyündeki izinsiz köyevi inşaatlarıyla gündeme gelen yazar ve dilbilimci Sevan Nişanyan, Selçuk Asliye Ceza Mahkemesinde görülen iki ayrı ...

2011-03-08 20:55:52
0

Libya daki gazetecilerin görevi zorlaşıyor

 Libya'da görev yapan gazetecilerin durumunun giderek riskli hale geldiği, ülkede yabancı gazetecilere duyulan hoşnutsuzluğun arttığı belirtildi.

2011-03-08 18:37:00
0

Pana Film: Bu kadarına pes

 Habertürk gazetesinin Vadi haberi, Pana Film'e; 'Bu kadarına pes' dedirtti

2011-03-08 18:22:00
0

Serdar Turgut: Bugünkü ortamın suçlusu gazeteciler

 Serdar Turgut: Medya bir dönem iktidarlarla kurduğu ilişkilerle Türkiye'ye yön verdi.

2011-03-08 15:37:38
0

Basın Kartları Komisyonu Rize de toplanacak

 Toplantıda, 430 basın kartı dosyası görüşülecek

2011-03-08 17:41:00
0

İnternetin fikir babasından yasak yorumu

 İnternet Fikir Platformu sözcüsü Adnan Erdoğan, blogspot'la başlayıp giderek artan yasaklarla ilgili konuştu. Erdoğan İnternete yargı yoluyla getirilen ...

2011-03-08 17:41:00
0

Fikir ve haberleşme özgürlüğüne balta!

 İnternet Fikir Platformu sözcüsü Adnan Erdoğan, blogspot'la başlayıp git gide artan yasaklarla ilgili konuştu. Erdoğan İnternete yargı yoluyla getirilen ...

2011-03-08 17:15:47
0

Turgut: Bugünkü ortamın suçlusu gazetecilerdir

 Serdar Turgut, bugün basın özgürlüğünün kısıtlandığını iddia edenlerin bugünkü ortamın suçlusu olduğunu söledi.

2011-03-08 15:16:05
0

Kurtlar Vadisi ne beleşçi tepkisi

 Kurtlar Vadisi-Pusu, bu kez hâkim ve savcıların hedefinde...

2011-03-08 14:56:27
0

Oynadığı diziyi ihbar etti!

 "Sendika mendika ne varsa ayağa kaldıracağım. Çocuklar, kadınlar, oyuncular, set işçileri suistimal ediliyor"

2011-03-08 16:58:59
0

El Cezire den Facebook şovu

 El Cezire, sosyal ağları merkeze alan talk şovla bir ilki gerçekleştirmeyi planlıyor.

2011-03-08 14:41:00
0

Aydan Şener yeni Çalıkuşu için kimi uygun gördü?

 Çalıkuşu bir daha çekilemez dedi ama...

2011-03-08 11:27:53
0

Yetenek Sizsiniz de şok! - VİDEO

 Yarışmacının kaburgası nasıl kırıldı?

2011-03-08 16:12:27
0

TGF, Kılıçdaroğlu ile bir araya geliyor

 Türkiye Gazeteciler Federasyonu (TGF), 12 Haziran 2011’de yapılacak genel seçimler öncesinde liderlerle buluşuyor.

2011-03-08 13:02:33
0

Her 10 kadından 4 ü şiddet görüyor

 'Hayatın İçinden'in bugünkü konukları, Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Programı koordinatörü Meltem Ağduk ve sanatçı Betül Arım'dı

2011-03-08 13:11:43
0

Aşk ve Ceza da hesap vakti! - VİDEO

 Yavuz’un yıllardır kendisine beslediği nefretin gerçek nedenini öğrenen Savaş ne yapacak?

2011-03-08 11:15:40
0

Bizde de Coughlin ler var"

 Başbakan Erdoğan grup toplantısında Daily Telegraph’ın özür dilediği haber üzerinden psikolojik harekat yapıldığını söyledi

2011-03-08 14:52:41
0

Papa televizyona çıkacak

 Katoliklerin ruhani lideri Papa 16. Benediktus'un, İtalyan devlet kanalı RAI'de bir programa katılacağı açıklandı.

2011-03-08 14:52:00
0

Muhteşem Yüzyıl ın setinde hırsızlık

 Muhteşem Yüzyıl'ın Marmaris'teki çekimlerinde rol alan figüranların cüzdanları çalındı.

2011-03-08 11:15:40
0

“İsrail-CHP-YARSAV paslaşmasına dikkat!”

 Başbakan Erdoğan grup toplantısında Daily Telegraph’ın özür dilediği haber üzerinden psikolojik harekat yapıldığını söyledi

2011-03-08 13:59:34
0

Odatv de kişisel bilgileri çıkan Ilıcak adliyede

 Gazeteci yazar Nazlı Ilıcak, Beşiktaş'taki İstanbul Adliyesi'ne geldi. Ilıcak, geliş sebebini soran basın mensuplarına, hakkında bazı belgelerin ele ...

2011-03-08 13:59:34
0

Nazlı Ilıcak: Hakkımda bazı belgeler ele geçirilmiş

 Gazeteci yazar Nazlı Ilıcak, Beşiktaş'taki İstanbul Adliyesi'ne geldi. Ilıcak, geliş sebebini soran basın mensuplarına, hakkında bazı belgelerin ele ...

2011-03-08 13:33:00
0

Bayan Yanı ilk sayısında Engin Ardıç a yer verildi

 Mizah Dergi'leri bu hafta kapaklarında 8 Mart Dünya Günü'ne yer verdi.

2011-03-08 11:16:44
0

Ünlüler ödül peşinde

 TRT Müzik Ödülleri bu akşam dağıtılıyor