2011-03-13 06:53:00
0

Mehmet Faraç ı çıldırtan Bülent Ersoy benzetmesi

 Akit yazarı Serdar Arseven'nin Bülent Ersoy benzetmesi Faraç'ı çıldırttı.

2011-03-13 00:22:22
0

Kütahyalı ile Gürsel Tekin fena kapıştı VİDEO

 CHP'de yaşanan son gelişmelerin masaya yatırıldığı bir televizyon programında gazeteci Rasim Ozan Kütahyalı ile CHP Genel Başkan Yardımcısı Gürsel Tekin ...

2011-03-12 08:45:53
0

Nihat Doğan Survivor geyikleri GALERİ

 “Survivor”ın yeni yarışmacısı olduğu açıklanınca, internet ortamına konuyla ilgili espri yağdı

2011-03-12 14:02:01
0

Pokemonların babası depremde öldü mü?

 Bir zamanların en popüler çizgi filmi olan Pokemon'un yaratıcısı Satoshi Tajiri'nin Tsunami felaketinde öldüğü söylentisi hızla yayılıyor

2011-03-12 15:11:41
0

Türköne ye yumurtalı protesto

 Abant İzzet Baysal Üniversitesi'nde konferans veren gazeteci yazar Mümtazer Türköne, bir grup öğrencinin yumurtalı saldırısına uğradı

2011-03-12 17:08:13
0

Yahşi Cazibe ye iki sürpriz oyuncu / VİDEO

 Sevilen dizi "Yahşi Cazibe''de kahkaha dolu yepyeni bölümüyle ekrana geliyor. Peker Pekmez'in gidişiyle birlikte dizi kadrusuna iki sürpriz isim katılıyor.

2011-03-12 16:18:00
0

Mümtazer Türköne ye yumurtalı protesto

 Mümtazer Türköne'ye, Bolu'da yumurta attılar..

2011-03-12 14:02:01
0

Pokemon un yaratıcısı depremde öldü mü?

 Bir zamanların en popüler çizgi filmi olan Pokemon'un yaratıcısı Satoshi Tajiri'nin Tsunami felaketinde öldüğü söylentisi hızla yayılıyor

2011-03-12 13:15:13
0

Yahşi Cazibe nin kadrosuna iki oyuncu katıldı

 Peker Pekmez'in gidişiyle rahatladığını zanneden Kemal ve Cazibe çok yanıldılar...

2011-03-12 13:09:52
0

Motor ve kaşar damga vurdu

 Berna Laçin'in "motor" açıklaması tartışmaya sebep oldu

2011-03-12 14:47:24
0

Beyaz a benzini attıran şok şaka VİDEO

 Dün akşam banttan yayınlanan Beyaz Show'da izleyicinin yüreğini ağzına getiren bir an yaşandı. Ünlü oyuncu Aydemir Akbaş'ın yaptığı doğum günü ...

2011-03-12 14:35:24
0

Beyaz a rengini attıran şok şaka VİDEO

 Dün akşam banttan yayınlanan Beyaz Show'da izleyicinin yüreğini ağzına getiren bir an yaşandı. Ünlü oyuncu Aydemir Akbaş'ın yaptığı doğum günü ...

2011-03-12 15:35:24
0

Beyaz a benzini solduran şok şaka VİDEO

 Dün akşam banttan yayınlanan Beyaz Show'da izleyicinin yüreğini ağzına getiren bir an yaşandı. Ünlü oyuncu Aydemir Akbaş'ın yaptığı doğum günü ...

2011-03-12 14:05:00
0

Fatmagül ün Suçu Ne 26.bölüm fragmanı - Tıkla İzle

 Fatmagül, ilk kez Kerim'den gelen bir desteği geri çevirmedi..

2011-03-12 11:32:58
0

Anne-oğul aynı dizide

 Murat Serezli'nin "Sihirli Annem" kadrosuna dahil olduğu; Zuhal Topal'ın yeni bölümlerde olmayacağı açıklandı..

2011-03-12 11:25:51
0

Dizi setinde kavga!

 Tescilli güzel Aslı Bayram, Türkiye'deki ilk dizi projesi "Sırat"ta rol arkadaşı Tardu Flordun ile kavga etti

2011-03-12 10:24:20
0

8 dizide baldız enişte aşkı var

 Marmara Bölgesi’nde 12 ilden 235 belediyenin üyesi olduğu Marmara Belediyeler Birliği’nin İstanbul Eminönü’ndeki merkez binasında “Aile İçi ...

2011-03-12 09:17:54
0

Şehzadeler kurtulacak mı?

 Show Tv'nin tartışmalı dizisi Muhteşem Yüzyıl, heyecan dolu bir bölümle ekranlara gelecek...

2011-03-12 12:54:00
0

8 dizide baldız enişte aşkı var

 Yerli dizilerde enişte baldız aşkı gündemde..

2011-03-12 12:40:00
0

Beyaz a doğum gününde kalp krizi şakası - Video

 Aydemir Akbaş'ın yaptığı kalp krizi şakası Beyaz'a ecel terleri döktürdü.

2011-03-12 12:18:00
0

Tekin ve Kütahyalı nın canlı yayın iddiası

 Rasim Ozan Kütahyalı ve Tekin canlı yayında iddiaya girdi..

2011-03-12 11:51:00
0

Ahmet Hakan İklim Bayraktar ı anlattı

 Ahmet Hakan: Mesai arkadaşım İklim

2011-03-12 11:25:42
0

Coşkun, Gül e teşekküre kızıp istifa etti

 Seçilmeden önce Cumhurbaşkanı Gül için, 'Göbeğini kaışyan adamın Cumhurbaşkanı benim değil' diyen Bekir Coşkun, yıllar sonra yeni bir tepki daha ...

2011-03-12 11:25:42
0

Coşkun, Gül e teşekküre kızıp istafa etti

 Seçilmeden önce Cumhurbaşkanı Abdullah Gül için, 'Göbeğini kaışyan adamın Cumhurbaşkanı olacak benim değil' diyen Bekir Coşkun, yıllar sonra yeni bir ...

2011-03-12 11:15:00
0

Akit in gündemi CHP

 Kıyamet de kopsa tek derdi CHP olan gazete hangisi dersiniz?

2011-03-12 10:59:35
0

Ahmet Hakan: İyi ki İklim i hatırlamıyorum

 Takvim gazetesine verdiği demeçte şöyle diyor İklim: Kimse bana sahip çıkmadı. Bir dönem beraber çalıştığımız insanlar, hatta Ahmet Hakan bile ...

2011-03-12 10:44:46
0

Abiye Kuzu 500 bin TL lik dava açıyor

 Binnur Kaya, 2 bölümü kendisinden izinsiz yayınladığı için Ali Gündoğdu'nun şirketi Süreç Filmcilik'e 500 Bin TL'lik dava açıyor.

2011-03-12 09:54:59
0

Ahmet Hakan, mesai arkadaşı İklim i yazdı

 Hürriyet yazarı Ahmet Hakan, Deniz Baykal hakkında, taciz iddiaları ortaya atan Odatv yazarı İklim Bayraktar’ın 'bir dönem beraber çalıştık' ...

2011-03-12 10:03:00
0

Japonya daki 8.9 luk deprem gazete manşetlerinde

 Yüzyılın 5. büyük depremi ve ardından gelen tsunaminin etkileri bugünkü gazete manşetlerinde yer aldı.

2011-03-12 09:54:59
0

Ahmet Hakan, mesai arkadaşı İklim yazdı

 Hürriyet yazarı Ahmet Hakan, Deniz Baykal hakkında, taciz iddiaları ortaya atan Odatv yazarı İklim Bayraktar’ın 'bir dönem beraber çalıştık' ...