2011-03-08 09:02:39
0

Kılıçdaroğlu Mardin de

 Kılıçdaroğlu, Mardin'e hareketinden önce Esenboğa Havalimanı'nda gazetecilerin sorularını yanıtladı

2011-03-08 08:57:19
0

CHP Gençlik Kolları kolları sıvadı!

 Partinin Gençlik Kolları Genel Başkanı İrfan İnanç Yıldız, çalışmaları hakkında bilgi verdi

2011-03-08 10:54:42
0

Kaçan Hizbullah liderinden mektup var

 Tahliyesinin ardından yurtdışına kaçtığı sanılan Hizbullah lideri Edip Gümüş, örgüte yakın internet sitesine bir mektup yazdı. Gümüş mektupta, ...

2011-03-08 10:56:15
0

Kamu çalışanları idari izinli sayılacak

 Ankara Valiliği'nden yapılan açıklamaya göre yoğun kar yağışının etkili olması sebebiyle kamu kurum ve kuruluşlarında görevli olan bazı çalışanlar ...

2011-03-08 08:34:44
0

CHP İstanbul da istifa!

 Cumhuriyet Halk Partisi İstanbul İl Başkanı Nebil İlseven, sürpriz bir şekilde görevinden istifa etti AHT

2011-03-08 08:34:17
0

"Selametteyim"

 102'nci madde ile tahliye olduktan sonra kayıplara karışan hizbullah liderinden mektup var - AHT

2011-03-08 10:34:00
0

Deniz Baykal taciz iddiaları için konuştu

 Baykal ODATV yazarına taciz iddialarıyla ilgili olarak, “Bunlar çok çirkin şeyler. Yalan ve iftira” dedi.

2011-03-08 10:32:00
0

Adalet Bakanı Ergin gözaltıları değerlendirdi.

 Ergin, 'Bu gözaltılar gazetecilikten değil ' dedi.

2011-03-08 10:24:00
0

Muammer Güler AKP den vekillik için istifa etti

 Ak Parti’den milletvekilliği adaylığı için ilk istifayı eski İstanbul Valisi, KDG Müsteşarı Muammer Güler verdi

2011-03-08 10:17:00
0

Ankara da kamu personeline kar izni

 Ankara Valiliği, kentte sağlık sorunu yaşayan memurlara iki günlük izin verdi..

2011-03-08 10:14:00
0

Nedim Şener den eşi ve meslektaşlarına mektup

 Milliyet Gazetesi muhabiri Nedim Şener, Metris’ten Silivri’ye nakledilmeden önce iki mektup yazdı.

2011-03-08 07:58:01
0

CHP vatandaşla sözleşme imzalıyor!

 CHP seçimler öncesi kapı kapı dolaşarak vatandaşa “iktidar sözleşmesi” imzalatacak. Bir nüshası vatandaşta kalacak olan sözleşmede “yapamazsam hesap ...

2011-03-08 07:52:01
0

Kılıçdaroğlu dan Bayraktar yanıtı!

 CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, gazetecilerin sorularını yanıtladı

2011-03-08 07:39:01
0

Alper Görmüş noktayı koydu!

 Darbe günlükleri haberini Ahmet Şık dergide yayınlanınca gördü

2011-03-08 09:30:24
0

İşçi Partisi nden Ak Parti ye tehdit

 İşçi Partisi (İP) Genel Sekreteri Hasan Basri Özbey, Doğu Perinçek'in sabah saat 09.00'a kadar hücreden çıkartılıp koğuşa alınmadığı taktirde ...

2011-03-08 09:30:50
0

İstanbul beyaza bürünüyor / GALERİ

 Akşam saatlerinde başlayan kar yağışı, sabaha karşı İstanbul geneline yayıldı. Şiddetle poyrazla birlikte etkili olan kar yağışı zaman zaman tipiye ...

2011-03-08 09:12:00
0

Yalçın Küçük e sorguda sorulan sorular

 Emniyet ve savcılıkta Prof. Yalçın Küçük için çok sayıda soru hazırlandı

2011-03-08 08:11:00
0

Nedim Şener ve Ahmet Şık Silivri de

 Şener ve Şık Siliviri'ye nakledilmelerine ‘Bizi Ergenekon’la aynı koğuşa koymayın' siyerek tepki gösterdiler.

2011-03-08 08:02:00
0

Hizbullah tan mesaj var: Selametteyim

 Hizbullah lideri Edip Gümüş, "Kimseye haber vermeden ortalıktan çekilmek zorunda kaldık, selametteyim" dedi.

2011-03-08 06:30:07
0

İzmirliler güne tipi ve fırtınayla uyandı

 İzmir'in yüksek bölgelerinde yaşayanlar güne tipi ve kar yağışı sürpriziyle uyandı. Bornova, Karşıyaka, Buca ve Narlıdere ilçeleri beyaza büründü. ...

2011-03-08 07:07:38
0

İDO nun dış hatlar seferleri iptal edildi

 Marmara Bölgesi'nde etkili olan şiddetli poyraz sebebiyle İstanbul Deniz Otobüsleri İDO'nun Dış Hat Deniz Otobüsü ve Hızlı Feribot seferleri iptal edildi.

2011-03-08 04:52:50
0

İstanbul da kar ve poyraz hakim VİDEO

 Akşam saatlerinde başlayan kar yağışı, sabaha karşı İstanbul geneline yayıldı. Şiddetle poyrazla birlikte etkili olan kar yağışının Perşembe gününe ...

2011-03-08 04:52:51
0

İstanpul da kar ve poyraz hakim VİDEO

 Akşam saatlerinde başlayan kar yağışı, sabaha karşı İstanbul geneline yayıldı. Şiddetle poyrazla birlikte etkili olan kar yağışının Perşembe gününe ...

2011-03-08 06:30:07
0

İzmir de şiddetli fırtına alarmı

 Meteoroloji Genel Müdürlüğü'nün 'acil' uyarı koduyla kamuoyuna açıkladığı ve denizlerde beklenen kuvvetli fırtına İzmir'de kendisini hissettiriyor.

2011-03-08 04:52:51
0

İstanpul da kar ve poyraz hakim

 Akşam saatlerinde başlayan kar yağışı, sabaha karşı İstanbul geneline yayıldı. Şiddetle poyrazla birlikte etkili olan kar yağışının Perşembe gününe ...

2011-03-08 04:05:00
0

Ankara da kar yağışı hayatı etkiliyor

 Kar yağışı sebebiyle ulaşımda aksamalar olurken, Ankara Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Daire Başkanlığına bağlı, kar kürüme ve yol tuzlaması yapan ...

2011-03-08 04:46:00
0

Ergenekon savcısından şok sözler

 Emniyet bizden talep ediyor, biz de çoğu zaman olduğu gibi mahkemeye havale ediyoruz" dediğini iddia etti.

2011-03-08 02:26:27
0

El Cezire: Kaddafi istifa pazarlığında

 Merkezi Katar'da bulunan El Cezire televizyonu, Libya lideri Muammer Kaddafi'nin "isyancılarla pazarlık yapmaya ve bazı garantiler karşısında istifa etmeye hazır ...