2011-02-28 14:54:00
0

Erbakan ı 1 milyon kişi uğurlayacak

 Yarın defnedilecek olan Necmettin Erbakanı'ın cenaze namazına 1 milyonu aşkın kişinin katılması bekleniyor.

2011-02-28 14:47:17
0

Libya da ölen Şaban Durmuş toprağa verildi

 Libya'da geçirdiği kalp krizi sonucu vefat eden Şaban Durmuş'un cenazesi, memleketi Kırşehir'in Kaman ilçesinde toprağa verildi.

2011-02-28 14:41:11
0

Üniversiteli gençler sorunlarını Bursa’da tartıştı

 Uludağ Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Topluluğu tarafından 3'üncüsü düzenlenen Uludağ Öğrenci Kulüpleri arası Diyalog ...

2011-02-28 14:37:28
0

Beyazıt ta 28 Şubat protestosu

 İstanbul Üniversitesi’nin Beyazıt Yerleşkesi önünde toplanan Özgür Düşünce ve Eğitim Hakları Derneği (Özgür Der) üyesi bir grup, 28 Şubat post ...

2011-02-28 14:24:33
0

Yunus Emre Çelik in cenazesi baba ocağında

 Libya'daki olaylarda vurularak öldürülen Yunus Emre Çelik'in cenazesi, Trabzon Adli Tıp Kurumundan alınarak baba ocağı Trabzon'un Yomra ilçesine bağlı ...

2011-02-28 14:05:08
0

TBMM nin önünde 28 Şubat protestosu

 Çeşitli sivil toplum kuruluşlarına üye bir grup, 28 Şubat süreci ile darbeleri protesto etti.

2011-02-28 13:39:41
0

Kadaafi nin kütüphanesindeki kitaplar

 Muhalifler Libya lideri Libya lideri Kaddafi’nin kütüphanesinde bulunun sıradışı kitaplar görüntülendi. İşte Kaddafi'nin en sevdiği kitaplar:

2011-02-28 13:53:02
0

Meclis önünde 28 Şubat protestosu

 TBMM önünde toplanan çeşitli sivil toplum örgütleri tarafından 28 Şubat'ta yaşananlar protesto edildi.

2011-02-28 13:45:31
0

Uçaklar sisli havada piste rahat inecek

 Devlet Meteoroloji İşleri (DMİ) Genel Müdürü Mehmet Çağlar, yeni geliştirdikleri “Türk-Uç-Met” adlı yazılım sayesinde pilotların anlık hava ...

2011-02-28 13:47:00
0

Tüm detaylarıyla 28 Şubat

 MGK 28 Şubat 1997'deki toplantısında alınan kararların üzerinden 14 yıl geçti

2011-02-28 13:47:44
0

Kimse Yok mu Derneği nden 125 aileye yardım

 Kimse Yok mu Derneği, Siirt'in Baykan ilçesine bağlı Ziyaret beldesinde 125 muhtaç aile ve öğrenciye yardım paketi ulaştırdı.

2011-02-28 13:44:00
0

PKK: Eylemsizlik süreci sona erdi

 KCK, 13 Ağustos'ta başlayan eylemsizlik kararını bitirdi..

2011-02-28 13:44:01
0

Libya’da ölen Şaban Durmuş’un cenazesi defnedildi

 Libya’da ölen Kamanlı 46 yaşındaki İşçi Şaban Durmuş’un cenazesi memleketi Kaman’a getirilmesinin ardından öğlen namazının ardında ...

2011-02-28 13:39:41
0

İşte Kadaafi nin en sevdiği kitaplar

 Muhalifler Libya lideri Libya lideri Kaddafi’nin kütüphanesinde bulunun sıradışı kitaplar görüntülendi. İşte Kaddafi'nin en sevdiği kitaplar:

2011-02-28 13:29:35
0

Erbakan Hoca nın ilk lakabı

 Necmettin Erbakan’a “hoca” diye hitap edilse de kendisine ilk lakap İstanbul Teknik Üniversitesi’nde verildi. Çok hızlı çalışması ...

2011-02-28 13:32:09
0

Erbakan ın cenazesinde bu yollara dikkat

 Vefat eden eski Başbakan ve Saadet Partisi Genel Başkanı Necmettin Erbakan'ın yarın yapılacak cenaze töreni dolayısıyla İstanbul Valiliğinde toplantı ...

2011-02-28 13:15:17
0

Vapurda engelliyi titreten yolculuk

 Kadıköy- Eminönü vapuruna binen engelli vatandaş, iç kısma geçmesi için gerekli düzenek bulamadığından dışarıda yolculuk yapmak zorunda kalarak, bu ...

2011-02-28 13:16:52
0

Karda piknik keyfi yaşadılar

 Erzincan Belediyesi tarafından organize edilen ve Erzincan Valiliği’nin destek verdiği ‘karda piknik’ programı keyifli anlara sahne oldu.

2011-02-28 13:02:00
0

Başbakan ın Brüksel ziyareti ertelendi

 Almanya'da temaslarda bulunan Başbakan'ın Brüksel ziyareti ertelendi.

2011-02-28 12:40:23
0

CHP ye katılım töreninde hrısızlık iddiası

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun Eskişehir'de katıldığı törende yankesicilik yaptığı iddia edilen 3 kişi gözaltına alındı.

2011-02-28 12:40:43
0

Bakanı duygulandıran fotoğraflar

 Spordan Sorumlu Devlet Bakanı Faruk Nafiz Özak, Ankara'da düzenlenen Rize Günleri Etkinlikleri'nde yer alan ve kendisinin futbolculuk dönemine ait ...

2011-02-28 12:21:27
0

Organ bulunmazsa ölecekler

 Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı Arif Kapuağası, Türkiye’de 60 bin böbrek, 2 bin 500 karaciğer bekleyen nakil hastası ...

2011-02-28 12:18:16
0

Osman Hamdi Bey mezarı başında anıldı

 Ünlü ressam ve arkeolog Osman Hamdi Bey vefatının 101’inci yılında kurucusu olduğu Mimar Sinan Üniversitesi öğretim üyeleri ve öğrencileri ...

2011-02-28 12:15:22
0

Ogün Samast, Çocuk Mahkemesi nde

 Agos Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Hrant Dink cinayetinin katil zanlısı Ogün Samast, Sultanahmet'teki Çocuk Mahkemesi'ne getirildi.

2011-02-28 12:16:19
0

Erbakan ın vefatı nedeniyle konserini erteledi

 Oktay Temiz’in Büyükşehir Belediyesi Kent Orkestrası ile birlikte bugün vereceği konser, Saadet Partisi Genel Başkanı ve eski Başbakanlardan Necmettin ...