2011-04-21 16:58:12
0

2011 yılında keneden ilk ölüm

 Kırım Kongo Kanamalı Ateşi hastalığı teşhisiyle Çorum'dan Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edilen kadın hayatını ...

2011-04-21 17:07:00
0

Burhan Kuzu ya yumurta imzalattılar

 Anayasa Profesörü Burhan Kuzu, öğrenciler ile bir araya geldi. Burhan Kuzu öğrencilerle buluştuğu seminerde yumurta imzaladı.

2011-04-21 17:08:05
0

CIA casusların gizli belgelerini yayınladı

 Amerikan Merkezi Haberalma Teşkilatı CIA'in yayınladığı gizli belgeler, Birinci Dünya Savaşı sırasında görev yapan casusların ilginç yöntemlerini ortaya ...

2011-04-21 16:59:13
0

ÖSYM hacklendi iddiası gerçek mi?

 ÖSYM'nin sitesini hacklediğini iddia eden bir kişinin mailini hiç araştırmadan haber yapan internet siteleri fena çuvalladı. Uyanık 'hacker' ÖSYM'yi ...

2011-04-21 17:00:45
0

İmam dan Kutsal Emanetler Fotoğraf Sergisi

 Samsun’un Bafra ilçesinde Kutlu Doğum Haftası kapsamında bir cami imamı tarafından açılan Kutsal Emanetler Fotoğraf Sergisi vatandaşları memnun etti.

2011-04-21 17:04:01
0

Tatlıses adaylıktan çekildi

 İbrahim Tatlıses milletvekili adaylığından çekildi.

2011-04-21 16:53:37
0

Libya da hava saldırısı

 NATO uçakları Trablus'un güneybatısındaki Garyan bölgesine hava saldırısı düzenledi. Bombardımana hedefi olan bölgede, ölü ve yaralılar var.

2011-04-21 16:57:43
0

İbrahim Tatlıses adaylıktan çekildi

 12 Hazizran seçimlerine bağımsız aday olarak giren İbrahim Tatlıses adaylıktan çekildi.

2011-04-21 16:53:45
0

İsyancılar sınır kapısını ele geçirdi

 Libya'da Muammer Kaddafi yönetimine karşı ayaklanan isyancılar Tunus'un Duheyba kasabası yakınındaki bir sınır kapısının denetimini ele geçirdi.

2011-04-21 16:54:39
0

Evine ayakkabıyla giren misafirini öldürdü

 Rusya'nın başkenti Moskova'nın güneydoğusundaki Riazan kentinde bir kişi, evine davet ettiği arkadaşını, eve girerken ayakkabılarını çıkarmadığı ...

2011-04-21 16:58:01
0
2011-04-21 16:52:42
0

Demirel Salman ın yüzüne vurmuş!

 Sevda Demirel bu sabah konuk olduğu programda İlyas Salman ile yaşadığı kavgayı anlattı. Demirel, kendisine küfürler yağdıran Salman'a ağır bir söz ...

2011-04-21 16:53:45
0

İsyancılar sınır kapısının denetimini ele geçirdi

 Libya'da Muammer Kaddafi yönetimine karşı ayaklanan isyancılar Tunus'un Duheyba kasabası yakınındaki bir sınır kapısının denetimini ele geçirdi.

2011-04-21 16:41:04
0

Beşşar Esad tan OHAL in kaldırılışına onay

 Suriye Devlet Başkanı Beşşar Esad, Olağanüstü Hal Yasası'nın (OHAL) kaldırılmasına ilişkin tasarıyı onayladı.

2011-04-21 16:47:26
0

Köy korucuları tartışması kanlı bitti 1ölü

 Elazığ'ın Maden ilçesinde geçici köy korucusu, tartıştığı akrabası köy korucusunu silahla öldürdü, oğlunu yaraladı.

2011-04-21 13:47:42
0

Bismil de öldürülen genç toprağa verildi!

 Diyarbakır'ın Bismil ilçesinde dün çıkan olayda ölen İbrahim Oruç'un cenazesi toprağa verildi...

2011-04-21 16:44:52
0

Pitbullu Türk bayrağı resmi davalık etti

 Muğla'nın Bodrum ilçesinde ABD asıllı olan bir Türk vatandaşı hakkında, sosyal paylaşım sitesinde yayımladığı üzerinde yavru pitbull köpeğinin de yer ...

2011-04-21 16:41:04
0

Beşşar Esad tan OHAL in kaldırılışını onay

 Suriye Devlet Başkanı Beşşar Esad, Olağanüstü Hal Yasası'nın (OHAL) kaldırılmasına ilişkin tasarıyı onayladı.

2011-04-21 15:05:32
0

Eylem yapan BDP lilere Türk Bayraklı tepki

 Mersin’de YSK ve Diyarbakır Bismil’de yaşanan olayları protesto eden BDP’lilere bir vatandaş Türk Bayrağı açarak protesto etti. Vatandaşa ...

2011-04-21 16:40:52
0

Yasaklı belgesel için bakanlığa protesto

 Cizre'de 1992 yılında yaşanan olayları konu alan ve gösterimi yasaklanan ''Berivan-Bir Başkaldırı Destanı'' belgesel filminin yönetmeni Aydın Orak, Kültür ...

2011-04-21 16:40:59
0

87 polis, başpolisliğe terfi etti

 Erzurum'da 87 polis memuru, düzenlenen rütbe töreni ile başpolisliğe terfi etti. Ülke genelinde ise 9 bin 612 polis başpolis oldu.

2011-04-21 16:37:05
0

Ermenilerden Moskova da Türkiye eylemi

 Rusya'nın başkenti Moskova'da yaşayan Ermeni diasporası 24 Nisan 1915 olaylarının yıl dönümünde Türkiye'nin Moskova Büyükelçiliği önünde gösteri ...

2011-04-21 16:22:23
0

Genel Maksatlı heikopter ihalesi sonuçlandı

 Türkiye'nin genel maksatlı helikopter ihalesi sonuçlandı. Genel maksatlı helikopter ihalesini ABD'li havacılık ve savunma sanayi şirketi kazandı.

2011-04-21 16:32:20
0

Türkan ın çekimlerine başlandı- Video

 Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği’nin kurucusu Prof. Dr. Türkan Saylan’ın yaşam öyküsünü beyazperdeye taşıyacak sinema filminin çekimlerine ...