2011-03-11 19:16:53
0

Japonya da yaşananlar Söz Sende de konuşuldu

 Erdal Güven ve Haluk Eyidoğan Balçiçek İlter'e, anlattılar.

2011-03-11 12:22:20
0

Cumhurbaşkanı Gül, Denizli de

 Cumhurbaşkanı Gül, Hierapolis Antik Kenti'ne gelişinde yetkililerden bölgenin tarihi ve kazı çalışmalarına ilişkin bilgi aldı

2011-03-11 11:01:51
0

Hafta sonu hava nasıl olacak? / HARİTALI

 Devlet Meteoroloji İşleri Genel Müdürlüğü'nün son verilerine göre, tüm yurtta etkili olan yağışlar etkisini yavaş yavaş yitirecekken, sıcaklıklar ise ...

2011-03-11 02:10:00
0

Diyanet İşleri nden aile imamlığı açıklaması

 Diyanet İşleri'nden yapılan açıklamaya göre; "Bu uygulama, 'Din Hizmetleri Gelişim Projesi'dir." denildi.

2011-03-10 18:10:45
0

Bolu da okullar cuma günü de tatil

 Bolu'da, aralıksız devam eden kar yağışı nedeniyle taşımalı eğitim gören öğrenciler ile engelli çalışanlara Cuma günü de tatil verildi.

2011-03-10 09:16:29
0

Biz halkın partisi olma kararındayız"

 Kılıçdaroğlu, Etimesgut Kent Konseyleri Binasında CHP Ankara İl Başkanlığının düzenlediği Aile Sigortası projesi tanıtım toplantısına katıldı

2011-03-10 00:29:51
0

İDO bazı seferleri iptal etti

 İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO) A.Ş'nin bazı dış hat deniz otobüsü ve hızlı feribot seferleri hava muhalefeti dolayısıyla iptal edildi.

2011-03-09 12:18:54
0

Japonya da 7,2 şiddetinde deprem

 Japonya'nın kuzeydoğu kıyılarında 7,2 şiddetinde deprem meydana geldi. 7,2 şiddetindeki depremin ardından 6.3 şiddetinde artçı bir sarsıntının daha ...

2011-03-09 11:31:00
0

YSK AK Parti nin başvurusunu reddetti

 Yüksek Seçim Kurulu, AKP'nin yaptığı başvuruyu reddetti

2011-03-09 03:39:00
0

Leyla Zana dan PKK ya Şivan tepkisi

 Zana, Perwer'in bir onur olduğunu ve Kürt kadınının bu onura sahip çıkacağını söyledi.

2011-03-09 00:32:23
0

İKT, Libya için acil toplandı

 İslam Konferansı Teşkilatı (İKT) Daimi Temsilcileri, Cidde'de bulunan İKT Genel Merkezinde, Libya gündemi ile Büyükelçiler seviyesinde bir araya geldi.

2011-03-09 00:13:36
0

Sözleşmeli er istihdamı Meclis gündeminde

 Sözleşmeli erbaş ve er istihdamı ile yaş kararlarıyla TSK'dan atılanlara istihdam imkanı sağlayan tasarının görüşülmesine başlandı.

2011-03-09 00:06:23
0

G.Saray dan zehir zemberek açıklama

 Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Işın Çelebi, Trabzonspor ile Beşiktaş Kulübü'nün Futbol Federasyonu ve Merkez Hakem Kurulu'nu (MHK) hedef alan ...

2011-03-08 22:36:00
0

Kadın yürüyüşünde Kürçe slogan krizi

 Giresun'da, yürüyüşte bir grup öğrencinin Kürtçe sloganlar atması üzerine CHP kadın kolları üyeleri yürüyüşü terk etti.

2011-03-08 17:29:52
0

Nazlı Ilıcak, Soner Yalçın dan şikayetçi oldu

 Bugün İstanbul Adliyesi'ne gelerek savcılarla görüşen gazeteci-yazar Nazlı Ilıcak, Soner Yalçın hakkında şikayetçi olacağını açıkladı. Ilıcak, ...

2011-03-07 11:51:52
0

Metro Bayrampaşa da raydan çıktı-GALERİ

 Atatürk Havalimanı-Aksaray arasında çalışan metro, Kartaltepe-Kocatepe istasyonuna giriş yaptığı sırada raydan çıktı. Büyük panik yaşayan yolcular ...

2011-03-07 00:24:55
0

Bolu Dağı nda kar yağışı başladı

 D-100 karayolunun Bolu Dağı kesiminde, kar yağışı başladı.

2011-03-07 00:12:52
0

3 padişah gören dede hayatını kaybetti

 Antalya'da yaşayan ve 3 padişah, 11 cumhurbaşkanı, 60 hükümet gören Nuri Öztunç, 126 yaşında vefat etti.

2011-03-06 10:37:27
0

Yalçın Küçük adliyeye getirildi

 Ergenekon soruşturması kapsamında gözaltına alınan Yalçın Küçük ve Müesser Yıldız adliyeye getirildi.

2011-03-06 08:54:47
0

Karayollarında çalışma yapılan noktalar

 Karayollarının bazı kesimlerinde sürdürülen yol yapım çalışmaları nedeniyle ulaşım kontrollü sağlanıyor. Karayollarının uyarılarını sürdürdüğü ...

2011-03-06 07:11:06
0

Nedim Şener ve Ahmet Şık tutuklandı

 ''Ergenekon'' soruşturması kapsamında gözaltına alınarak mahkemeye sevk edilen gazeteciler Nedim Şener ve Ahmet Şık, tutuklandı. Şener ve Şık, Metris ...

2011-03-06 00:16:22
0

Zeybek ile Batum birlikte halay çekti

 Bayburt'un düşman işgalinden kurtuluşunun 93. yıl dönümü dolayısıyla Ankara'da düzenenlenen ''Bayburtlular Gecesi''nde DP lideri Zeybek ile CHP Genel Başkan ...

2011-03-06 00:11:27
0

Ne yaptılarsa gözaltına aldıramadılar!

 Erdoğan'ın protsto etmek isteyen Halk Cephesi üyeleri ne yaptılarsa kendilerini gözaltına aldıramadılar. Emniyet Müdür Yardımcısı 'Ne kadar da zorlasanız ...

2011-03-06 00:10:03
0

Nedim Şener ve Şık a tutuklama talebi

 Ergenekon operasyonları kapsamında gözaltına alınan ve savcı Zekeriya Öz tarafından sorgusu yaklaşık 6 saat sorgulanan gazeteci Nedim Şener ile Ahmet Şık ...

2011-03-05 22:59:00
0

Gül den bloglar için twitterden mesaj

 Cumhurbaşkanı Gül, gündeme ilişkin düşüncelerini bu kez twitter hesabından açıkladı.

2011-03-05 18:05:18
0

Gaziantep te trafik kazası: 5 yaralı

 Gaziantep'in Nurdağı İlçesinde meydana gelen trafik kazasında 5 kişi yaralandı.

2011-03-05 15:51:00
0

Nedim Şener ve Ahmet Şık adliyede

 Gözaltındaki gazeteciler Nedim Şener ve Ahmet Şık adliyede..

2011-03-05 13:11:00
0

Bayraktar ve Bıyıklı adliyeye sevk edildi

 İklim Bayraktar ve Aydın Bıyıklı adliyeye sevk edildi

2011-03-05 00:05:35
0

Bakaya suçuna para cezası geliyor

 Adalet Bakanlığı yargının hızlandırılması ve iş yükünün azaltılması amacıyla hazırladığı yasa tasarısı Başbakanlığa sevk etti.

2011-03-04 14:10:27
0

Atalay: Kararla ilgili memnun oldum

 İçişleri Bakanı Beşir Atalay, Askeri Yüksek İdare Mahkemesinin (AYİM) 3 generalin açığa alınması işlemini onaylamasıyla ilgili olarak, ''Yüksek Mahkeme ...