2011-03-23 09:19:23
0

"Seçilmiş başkanların tutuklu olduğu yerde açılım olur mu?"

 BDP Eşbaşkanı Selahattin Demirtaş gazete Habertürk’ten, Amberin Zaman'a konuştu!

2011-03-23 11:21:00
0

NATO savaş gemileri Libya açıklarında

 Libya'ya müdahale sonrası NATO savaş gemileri silah ambargosu çerçevesinde devreye gezmeye başladılar...

2011-03-23 11:19:00
0

BDP li vekilden tokat yiyen polis konuştu

 BDP Milletvekili Sebahat Tuncel'in tokat attığı Şırnak Emniyeti Güvenlik Şube Müdürü Murat Çetiner, olayı anlattı

2011-03-23 11:04:00
0

Tuncel den Tokat yiyen komser konuştu

 Şırnak'ın Silopi İlçesi'ndeki BDP Milletvekili Sebahat Tuncel’in tokat attığı Şırnak Emniyeti Güvenlik Şube Müdürü Murat Çetiner, olayı anlattı. ...

2011-03-23 10:49:00
0

Gül den Libya yönetimine açık çağrı

 Cumhurbaşkanı Abdullah Gül Libya yönetimine biran önce görevi bırakmaları çağrısında bulundu...

2011-03-23 10:46:59
0

Erzurum yeniden beyaz örtüye büründü

 Erzurum'da gece saatlerinde başlayan kar yağışıyla birlikte şehirde kar kalınlığı 5 santimetreye çıktı. Şehirde bazı araç sürücüleri buzlanan ...

2011-03-23 10:34:03
0

Ordudan atılanlar devlette işe girecek

 Milli Savunma Bakanlığı ordudan atılanlardan özlük haklarına yeniden kavuşmak isteyenlerin, başvuru dilekçelerinde “kamu kurumlarında çalışmak ...

2011-03-23 09:59:39
0

Milli Savunma, YAŞ mağdurlarını bekliyor

 Milli Savunma Bakanlığı, Yüksek Askerî Şûra kararlarıyla Türk Silâhlı Kuvvetleri ile ilişiği kesilenlerin bakanlığa posta yoluyla başvuruda ...

2011-03-23 07:52:26
0

TBMM de Libya oturumu!

 Libya ile ilgili özel oturumun günü ve saati belli oldu

2011-03-23 07:39:02
0

Evlilikte siyasi çatlak!

 "Adaylıktan vazgeç sana villa alayım"

2011-03-23 07:30:30
0

İşte Tatlıses i hastanede vuracak olan PKK lı tetikçi!

 "Yarım kalan işi tamamlasın" - AHT

2011-03-23 09:31:00
0

TÜSİAD yeni anayasasını açıkladı

 Bireylerin mutluluğu bölünmeden daha önemli felsefesiyle hazırlanan Anayasa:Kürt sorununun çözümü için BÖLGELİ DEVLET..

2011-03-23 09:27:12
0

Yurt genelinde yağış bekleniyor / HARİTALI

 Meteoroloji Genel Müdürlüğü’nce yapılan son değerlendirmelere göre, yurdun büyük bölümünde yağış beklenirken, hava sıcaklıklarında ise önemli ...

2011-03-23 08:41:00
0

TÜBİTAK’ın Dink raporu kafa karıştırdı

 TÜBİTAK’ın Hrant Dink’in öldürülmesinden hemen sonra el konulan kamera görüntüleri incelediği rapor kafa karıştırdı.

2011-03-23 08:07:00
0

Ermeni gençler Türk standını bastı

 Ermeni gençler 'Türklerin 2000 Yıllık Tarihi' adlı kitapta yer alan Ermeni soykırımı ile ilgili bölümleri protesto etti.

2011-03-23 05:25:09
0

Anayasa Mahkemesi yeniden yapılandırılıyor

 Mahkeme üyelerinin emeklilikleriyle ilgili düzenleme metinden çıkarıldı.

2011-03-23 07:20:00
0

İşte Tatlıses i vuracak PKK lı tetikçi

 Tatlıses için ‘Yarım kalan işi bitir’ denilen PKK’lı tetikçi bulundu...

2011-03-23 07:08:00
0

Ayhan Çarkın Öcalan la yüzleşmek istiyorum - İzle

 Çarkın, Savcı Öz'e gitmeden önce Öcalanla yüzleşmek istediğini söyledi.

2011-03-23 04:53:39
0

Polis, BMW ve Subaru nun peşinde!

 İmajını yenilemek ve hızını artırmak isteyen Emniyet Müdürlüğü son model lüks araçların peşine düştü. 10 yılda tüm filosunu yenilemeyi planlayan ...

2011-03-23 04:52:00
0

Sabahat Tuncel in tokat attığı polisin annesi konuştu

 Sebahat Tuncel'in, Silopi'de tokat attığı Emniyet Amiri Murat Çetiner'in de Kürt kökenli olduğu ortaya çıktı...

2011-03-23 04:23:27
0

Tokat atılan polis de Kürt kökenli çıktı

 BDP milletvekili Sebahat Tuncel'in, Silopi'de tokat attığı Emniyet Amiri Murat Çetiner'in de Kürt kökenli olduğu ortaya çıktı. Anne Besna Çetiner 'Ya oğlum ...

2011-03-23 04:23:27
0

Tuncel in tokat attığı polis de Kürt kökenli

 BDP milletvekili Sebahat Tuncel'in, Silopi'de tokat attığı Emniyet Amiri Murat Çetiner'in de Kürt kökenli olduğu ortaya çıktı. Anne Besna Çetiner 'Ya oğlum ...

2011-03-23 04:16:00
0

Polise tokata karanfilli protesto

 Başkomisere tokat atan Barış ve Demokrasi Partisi Milletvekili Sabahattin Tuncel’i polislere karanfil dağıtarak protesto

2011-03-22 22:00:00
0

Çeşitli salavâtlar ve özellikleri

 Hz. Peygamber sallallâhu aleyhi ve sellemden sonra birçok ilim adamı, imam ve muhaddis çeşitli şekillerde onu öven salâvât-ı şerîfeler yazmışlar ve ...

2011-03-22 18:52:05
0

Davutoğlu dan açıklama

 "NATO'da silah ambargosu ve insani yardım konusunda mutabakat sağlandı"

2011-03-23 00:08:54
0

Vali atandığı ili gizlice gidip inceleyince

 "Kütahya'ya ilk geldiğimde protokol ile karşılansaydım ilçeleri 12 günde ancak bitirirdim" diyen Vali Kenan Çiftçi, ile nasıl geldiğini ve yaptırdığı ...

2011-03-23 00:22:51
0

Öcalan la yüzleşmek istiyorum VİDEO

 Ülke'de Bugün programına konuk olan Susurluk davası ile gündeme gelen eski emniyetçi Ayhan Çarkın, Mesut Yılmaz, İbrahim Şahin olayına değindi, Ergenekon ...

2011-03-23 00:16:28
0

Polise tokata karanfilli protesto

 Başkent’te Ahmet Yıldırım isimli bir vatandaş Nevruz kutlamaları sırasında Başkomisere tokat atan Barış ve Demokrasi Partisi (BDP) Milletvekili ...

2011-03-22 23:40:35
0

DBakır a indirilen uçak İran a havalandı

 Türk hava sahasını kullanırken Diyarbakır'a indirilen ve arama yapılan İran uçağının kalkışına izin verildi.