2011-04-28 23:55:25
0

Türkiye, Suriye sınırında alarma geçti

 Suriye'deki şiddet nedeniyle Şanlıurfa ve Mardin valilikleri bünyesinde oluşturulan ekipler, olası bir göç dalgasına karşı yapmaları gereken çalışmalar ...

2011-04-29 00:01:15
0

ABD de kasırga dehşeti 263 ölü / GALERİ

 Amerika’nın bazı güney ve doğu eyaletlerini vuran kasırgada ölenlerin sayısı her geçen saat artmaya devam ediyor. Kasırga sonunda hayatını ...

2011-04-28 23:39:50
0

İlksan ın 1 milyar TL si kayıp iddiası

 İlkokul Öğretmenleri Sağlık ve Sosyal Yardım Sandığı'nın (İLKSAN) 6. dönem 3. olağan temsilciler kurulu toplantısı yapıldı. Toplantıda İlksan'la ...

2011-04-28 23:18:52
0

Kamalak Çılgın değil çalgın proje!

 Saadet Partisi Genel Başkanı Mustafa Kamalak, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın dün açıkladığı, ''Kanal İstanbul'' projesinin kendilerine ait olduğunu ...

2011-04-28 23:04:40
0

Çelik Dediklerini yaparlarsa ülke yandı

 AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ömer Çelik, muhalefetin seçim beyannamelerin uygulamaya koymalarının Türkiye'yi felakete sürükleyeceğini savundu.

2011-04-28 23:08:40
0

Göçük altında kalan işçilerden biri öldü

 Mamak'ta bir inşaatın kanalizasyonu döşeyen iki işçi açılan çukura toprak dolmasıyla göçük altında kaldı.

2011-04-28 22:55:15
0

Dink davası savcısından sürpriz talep

 Hrant Dink'in öldürülmesi davasında mütaalasını yazmak için dosyayı isteyen Savcı Hikmet Usta, davanın Ergenekon davası sanıkları ile bağlantısı için ...

2011-04-28 22:47:32
0

Tunceli de çok miktarda mühimmat ele geçti

 Tunceli'de iki gündür devam eden ve 7 teröristin etkisiz hale getirildiği terör örgütü operasyonunda, çok miktarda mühimmat ve yaşam malzemesi ele ...

2011-04-28 22:21:09
0

Sarhoş Rus arabalara girişince

 Rusya’nın Petrozavodsk kentinde bir sarhoş avluda park eden arabalara “savaş” açtı. Tekme ve yumruklarla arabalara saldıran sarhoş onlarca ...

2011-04-28 22:30:13
0

Kılıçdaroğlu Erdoğan memlekete çalışmıyor

 CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, AK Parti teşkilatının Bülent Ecevit'le ilgili hazırlanan pankartını hatırlattı Erdoğan'ı ülkeye hizmet etmemekle suçladı.

2011-04-28 22:37:16
0

Diyarbakır da kaza 2 ölü, 14 yaralı

 Ergani karayolunda meydana gelen trafik kazasında 2 kişi hayatını kaybetti, ikisi ağır şekilde olmak üzere 14 kişi yaralandı.

2011-04-28 22:35:56
0

Rusya çocuk tacizcilerini hadım edecek

 Rusya, çocuk tacizcilerine en ağır cezayı vermek için yasa tasarısı hazırladı.

2011-04-28 22:21:09
0

Sarhoş Rus arabalara zarar verince

 Rusya’nın Petrozavodsk kentinde bir sarhoş avluda park eden arabalara “savaş” açtı. Tekme ve yumruklarla arabalara saldıran sarhoş onlarca ...

2011-04-28 21:56:12
0

Misrata da sivillerin üzerine bomba yağdı

 Libya'nın Misrata kentinde Libya lideri Muammer Kaddafi'ye bağlı birliklerin yerleşim yerlerine düzenlediği bombardımanda, en az 9 sivilin öldüğü bildirildi.

2011-04-28 21:58:37
0

CHP li belediye, camiyi ucubeye benzetti

 Eskişehir'in CHP’li Tepebaşı Belediyesi'nin açtığı resim sergisinde camiye ve tesettürlü kadınlara hakaret içeren şok resimler yer aldı.

2011-04-28 21:52:32
0

Fas ta ölü sayısı 15 e yükseldi

 Fas'ın turistik Marakeş kentindeki patlamanın, 6'sı Fransız olmak üzere 15 kişinin ölümüne yol açtığı bildirildi. Daha önce yapılan açıklamada, 14 ...

2011-04-28 21:35:41
0

İstanbul a 1 Mayıs için 38 bin polis

 Güvenlikten sorumlu İstanbul Emniyet Müdür Yardımcısı Mehmet Altınok, 1 Mayıs kutlamalarında alınacak önlemlerle ilgili ayrıntıları verdi.

2011-04-28 21:44:23
0

NATO isyancıları, Kaddafi sivilleri vurdu

 Libya'nın batısında Muammer Kaddafi güçlerinin kuşatması altında bulunan Misrata'ya yönelik topçu saldırısında en az 6 kişinin hayatını kaybettiği ...

2011-04-28 21:28:48
0

Cebinizin video performansını artırın

 Telefonunuzda çeşitli efektler uygulayarak video kaydetmeye ne dersiniz? Üstelik efekti sonradan değil anlık olarak videoyu kaydederken uygulayabiliyorsunuz. ...

2011-04-28 21:29:46
0

Eroğlu KKTC Türkiye yi anavatan biliyor

 KKTC Cumhurbaşkanı Eroğlu, ''Kıbrıs Türkleri'nin yüzde 99,5'i Türkiye'yi 'anavatan' bilmektedir. Türkiye'nin garantörlüğünün sonsuza dek devamından ...

2011-04-28 21:14:14
0

Hamamönü ne Avrupa yolu gözüktü

 Ankara'nın Altındağ ilçesi belediyesince yaklaşık 2 yıldır devam eden restorasyon çalışmalarının sonucu olan Hamamönü Destinasyonu bakanlıktan özel ...

2011-04-28 21:07:32
0

Midilli ye sürüklenen çocuklar döndü

 Balıkesir'in Ayvalık ilçesinde sahilde buldukları fiber sandalla denize açılan üç ilköğretim öğrencisi Midilli'ye uzanan yolculukları mutlu sonla bitti.

2011-04-28 21:13:21
0

Polonya da tren kazası 2 ölü

 Polonya'da hemzemin geçitte kamyona çarpan trenin raydan çıkması sonucu 2 kişi öldü, 23 kişi yaralandı.

2011-04-28 21:07:45
0

Namazda intihar saldırısı 6 ölü

 Irak'ın Diyala eyaletinde bir camide akşam namazında düzenlenen intihar saldırısında 6 kişi öldü, 15 kişi yaralandı.

2011-04-28 21:02:06
0

Ümraniye de bombalı kadın paniği

 Ümraniye'de elindeki çantada bomba olduğunu ileri süren bir kadın, polisi alarma geçirdi. Sivil polislerin müdahele ettiği kadının çantası boş çıktı.

2011-04-28 20:00:00
0

Beyaz iPhone 4 piyada

 Teknoloji dünyasının gündemini bir süredir meşgul eden beyaz iPhone 4 nihayet piyasaya çıkıyor. Peki, iPhone 4'ün beyazının çıkması neden bu kadar olay ...

2011-04-28 17:57:29
0
2011-04-28 20:18:36
0

4 eski komutana tanık ol çağrısı

 Tutuklu sanıklarından emekli orgeneral Şükrü Sarıışık, emekli orgeneraller Yalman, Başbuğ, Özkök ve Büyükanıt'ın tanık olarak dinlenilmesini istedi.

2011-04-28 20:47:13
0

Kılıçdaroğlu Memleket için çalışmıyor

 CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, AK Parti teşkilatının Bülent Ecevit'le ilgili hazırlanan pankartını hatırlattı Erdoğan'ı ülkeye hizmet etmemekle suçladı.

2011-04-28 20:50:32
0

65 saatlik MGK da seçim alarmı

 MGK toplantısı sona erdi. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül başkanlığında Çankaya Köşkü'nde yapılan nisan ayı olağan toplantısı 6,5 saat sürdü.