2011-04-02 23:04:00
0

Kılıçdaroğlu Sevsinler senin ustalık dönemini

 Kılıçdaroğlu, Başbakan'ın ustalık dönemine YGS ile cevap verdi.

2011-04-02 22:45:43
0

Antalya da Songul Sazak ı arama durduruldu

 Antalya'da sel sularına kapılarak dereye düşen ve kaybolan 20 yaşındaki Songül Sazak'ı arama çalışmalarının sona erdiği bildirildi.

2011-04-02 22:54:23
0

Çocuk tacizcisi kişi tutuklandı

 Sivas’ta, 9 yaşındaki yeğenine tecavüz edip 4 küçük yaşta çocuğa da cinsel tacizde bulunduğu iddiasıyla gözaltına alınan şahıs, tutuklandı.

2011-04-02 22:54:23
0

Çocuklara tacizcisi kişi tutuklandı

 Sivas’ta, 9 yaşındaki yeğenine tecavüz edip 4 küçük yaşta çocuğa da cinsel tacizde bulunduğu iddiasıyla gözaltına alınan şahıs, tutuklandı.

2011-04-02 22:55:49
0

BM’e göre 320, Kızılhaç’a göre 800 ölü

 Fildişi Sahilleri’nde yaşanan katliamda Birleşmiş Milletler (BM) ölü sayısını 320 olarak açıklarken, birçok uluslar arası kuruluş ile Kızılhaç bu ...

2011-04-02 22:38:52
0

Bahçeli den vatandaşa ihmal etmeyin uyarısı

 MHP lideri Devlet Bahçeli, 12 Haziran seçimlerinin Türkiye için önemli olduğunu belirterek, ''Yazlıklara gideceğim, yaylaya gideceğim, bahçeye gideceğim diye ...

2011-04-02 22:40:00
0

Kur an yakan kilise savunmasında da kışkırtıcılık yaptı

 Dünya Sosyal Yardımlaşma için Yardım Merkezi, isimli kilisenin rahibi Jones, İslam'a yine hakaret etti.

2011-04-02 22:06:03
0

Diyanet İşleri Başkanı Açık Deniz de CANLI

 Ülke TV'de Sadık Yalsızuçanlar'ın sunduğu Açık Deniz'in bu haftaki konuğu Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Mehmet Görmez.

2011-04-02 22:10:49
0

Savaştan renkli görüntüler!

 Avrupa'nın başta Berlin olmak üzere bazı başkentlerinde yastık savaşı yapıldı.. Her yıl Nisan ayının ilk pazar günü yapılan savaş renkli görüntülere ...

2011-04-02 22:06:03
0

Diyanet İşleri Başkanı Görmez Açık Deniz de

 Ülke TV'de edebiyatçı yazar Sadık Yalsızuçanlar'ın hazırlayıp sunduğu Açık Deniz'in bu haftaki konuğu Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Mehmet Görmez.

2011-04-02 22:11:22
0

Havadayken uçağın tavanı delindi / GALERİ

 Amerika'da yolcu uçağının tavandaki paneli delindi. 36 bin feet'te (11 bin metre) tavanı delinen uçakta hava basıncı birden düştü.

2011-04-02 22:03:04
0

Netanyahu dan BM ye Goldstone ricası

 İsrail Başbakanı Netanyahu, Birleşmiş Milletler'i, Gazze Şeridi'ndeki Dökme Kurşun operasyonuyla ilgili olarak Richard Goldstone tarafından hazırlanan raporu ...

2011-04-02 22:01:00
0

Antalya yı sel vurdu

 Yağmur Antalya'da sele dönüştü, dereler taştı, sel kentte hasara neden oldu.

2011-04-02 21:55:33
0

Ankara Feribotu yaralıları topluyor

 Tıbbi malzeme ve ilaç götürmek üzere Libya'ya giden Ankara Feribotu'na Misrata Limanı'ndan yaralıların nakledilmesine başlandı.

2011-04-02 21:58:11
0

ŞUrfa da kaza 2 ölü 7 yaralı

 Şanlıurfa'da meydana gelen trafik kazasında 2 kişi hayatını kaybederken 7 kişide yaralandı.

2011-04-02 21:49:31
0

BM, Mısır merkez ofisini kapattı

 BM Mülteciler Yüksek Komiserliği (BMMYK), Mısır'ın başkenti Kahire'deki merkez ofisini, Sudanlı mültecilerin fiziki saldırıya varan protestolarından dolayı ...

2011-04-02 21:40:53
0

ŞUrfa da trafik kazası 2 ölü, 7 yaralı

 Şanlıurfa'daki trafik kazasında iki kişi öldü, aralarında çocukların da bulunduğu yedi kişi yaralandı.

2011-04-02 21:45:51
0

Memur-Sen den Gülen e destek!

 Memur-Sen Genel Başkanı Ahmet Gündoğdu, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin Fethullah Gülen Hocaefendi hakkındaki sözlerine tepki gösterdi.

2011-04-02 21:37:19
0

Ekmek bıçağıyla boğazını kesti

 Balıkesir’in Edremit ilçesinde annesiyle birlikte yaşayan 50 yaşındaki İbrahim Şahirler, ekmek bıçağı ile kendi boğazını keserek canına kıydı.

2011-04-02 21:36:30
0

Zeybek Bu ittifaktan başbakan çıkar

 Demokrat Parti lideri Namık Kemal Zeybek, MHP'ye yaptıkları ittifak davetine BBP ve Saadet Partisi'nin de destek vermesi halinde ciddi bir gücün doğacağını ...

2011-04-02 19:44:46
0

YGS de şifreleme ye savcılık el attı

 Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, bugün basında çıkan ''YGS soru kitapçığında şifreleme'' iddialarına ilişkin inceleme başlattı. Soruşturma KPSS ile ...

2011-04-02 20:22:54
0

Başörtülü öğrenciden tutanak davası

 Manisa'nın Salihli ilçesinde, YGS girişte başörtüsünün bir görevli tarafından zorla çıkarttırıldığını iddia eden öğrenci, savcılığa suç ...

2011-04-02 21:25:33
0

KHK yetkisi komisyondan geçti

 TBMM Plan ve Bütçe Komisyonunda ele alınan, hükümete, bazı konularda altı ay süreyle Kanun Hükmünde Kararname çıkarma yetkisi veren tasarı komisyondan ...

2011-04-02 21:25:00
0

Hükümet e 6 ay yetki veren tasarı kabul edildi

 Hükümete yetki veren tasarı plan bütçe komisyonunda kabul edildi.

2011-04-02 18:24:43
0
2011-04-02 21:06:34
0

Kur’an yakan rahip, yine kışkırttı!

 Dünya Sosyal Yardımlaşma için Yardım Merkezi, (Dove Wolrd Outreach Center) isimli kilisenin rahibi Jones, İslam'a yine hakaret etti.

2011-04-02 21:06:34
0

Kur’an yakan rahip, yine kışkırtıcılık yaptı

 Dünya Sosyal Yardımlaşma için Yardım Merkezi, (Dove Wolrd Outreach Center) isimli kilisenin rahibi Jones, İslam'a yine hakaret etti.

2011-04-02 21:04:41
0

Goldstone o rapor için günah çıkardı

 İsrail'in Dökme Kurşun operasyonunu soruşturan BM Komisyonu'nun başkanı Richard Goldstone, "Şimdi bildiklerimi o zaman bilseydim, ortaya farklı bir belge ...

2011-04-02 21:06:34
0

Kur’an yakan kilise, yine kışkırtıcılık yaptı

 Dünya Sosyal Yardımlaşma için Yardım Merkezi, (Dove Wolrd Outreach Center) isimli kilisenin rahibi Jones, İslam'a yine hakaret etti.

2011-04-02 20:43:37
0

Hamas tan Suriye yönetimine tam destek

 HAMAS tarafından yapılan açıklamada, ''HAMAS'ın Suriye yönetiminin ve halkının yanında olduğu'' bildirildi.