2011-04-13 09:27:25
0

Başkanına uğursuzluk getiren koltuk

 TBMM İnsan Haklarını İnceleme Komisyonu, kurulduğu günden bu yana başkanlık makamına oturan milletvekillerine uğur getirmedi.

2011-04-13 09:20:40
0

Hangi gazete hangi manşeti attı?

 Türkiye'nin tüm ulusal gazetelerinde günün öne çıkan manşetleri şöyle:

2011-04-13 09:11:00
0

ABD elçisi Bu ne perhiz bu ne lahana

 ABD büyükelçisi: Anlamaya çalışıyoruz, bu ne perhiz bu ne lahana turşusu

2011-04-13 09:03:00
0

Zekeriya Öz AKP de ordu da benden rahatsızdı

 Eski Ergenekon savcısı Öz, görevden alınmasıyla ilgili konuştu: AKP de ordu da benden rahatsızdı..

2011-04-13 09:02:36
0

Sandığa 60 gün kala son seçim anketi!

 CHP, bir önceki seçime göre birkaç puan oyunu arttırırken, AK Parti, tarihinin en yüksek oy oranında görülüyor. MHP ise bulunduğu yerden geriye gidiyor.

2011-04-13 08:53:00
0

Konya da PKK operasyonu 20 gözaltı

 Konya'da PKK'nın gençlik kollarına yapılan operasyonda 20 kişi gözaltına alındı.

2011-04-13 08:36:00
0

Hayrünisa Gül den korumalarına 24 maaş ikramiye

 Hayrünisa Gül'ü ölümden kurtaran 6 korumya 24 maaş ikramiye ile ödüllendirildi.

2011-04-13 07:50:42
0

Mübarek yoğun bakımda, oğulları gözaltında

 Mısır'ın devrik cumhurbaşkanı Hüsnü Mübarek, sorgulandığı esnada kalp krizi geçirince yoğun bakıma alındı. Mübarek'in oğulları ise yolsuzluktan ...

2011-04-13 03:06:57
0

Muhalefetin iştahını kabartan oy kitlesi

 CHP ve MHP, çok sayıda 'merkez sağ' siyasetçiyi aday gösterdi.Daha önce DYP ve ANAP'ta siyaset yapmış isimler, bu sayede milletvekili listelerinde yer buldu. ...

2011-04-13 08:13:59
0

Washington Büyükelçiliği cazın yeni merkezi oldu

 ABD'de ırkçılığın yaygın olduğu 1930'larda kapılarını caz müzisyenlerine sonuna kadar açan Türkiye'nin Washington Büyükelçiliği, "Ertegün Caz ...

2011-04-13 08:19:24
0

Davutoğlu Libya için Doha da

 Bakan Davutoğlu, Uluslararası Libya Konferansı'nda oluşturulmasına karar verilen Libya Temas Grubu'nun toplantısına katılmak üzere Katar'ın başkenti Doha'ya ...

2011-04-13 08:05:04
0

Pakistan, CIA sınırlaması istedi

 Pakistan, Amerika Birleşik Devletleri'nden ülkedeki Merkezi İstihbarat Teşkilatı (CIA) ajanlarının sayısını azaltmasını istedi.

2011-04-13 07:58:21
0

AK Parti nin aday gösterdiği genel başkan

 AK Parti aslında seçimlerde bir parti ile fiili ittifak yapmış oldu. AK Parti, 20 bine yakın gencin aktif şekilde örgütlendiği Güçlü Türkiye Partisi'nin ...

2011-04-13 07:52:00
0

El Kaide ye ağır darbe

 El Kaide'ye yönelik operasyonda örgütün Türkiye sorumlusu Bayancuk'la birlikte 40 kişiyi gözaltına aldı

2011-04-13 07:23:00
0

Hırsız soyuyor postacı ödüyor

 Soyguncuların dadandığı PTT şubelerinde kaptırılan paralar, çalışanların maaşlarından kesiliyor.

2011-04-13 07:15:52
0

Ekşi yönetecek, Erdoğan yemin edecek!

 Siyasette yeni dönem çok ilginç bir tasedüfle başlayacak gibi. Erdoğan'a 'analarını satan zihniyet' diyen Oktay Ekşi'nin TBMM Başkanı olması kaçınılmaz. ...

2011-04-13 07:13:00
0

Cihaner iddialarına bakanlıktan yanıt

 Cihaner'in şüpheli bir çürük belgesi alarak askerlikten muaf olduğu iddialarına Milli Savunma Bakanlığı, açıklama geldi.

2011-04-13 06:54:01
0
2011-04-13 04:29:42
0
2011-04-13 06:25:56
0

Haberal seçilmesin diye Zonguldak a gidiyor!

 Ergenekon tutuklu sanığı Haberal'ın merhum Bülent Ecevit'in seçim bölgesi Zonguldak'tan aday gösterilmesine sert tepki gösteren Recai Birgün, "CHP Ecevit'in ...

2011-04-13 06:04:31
0

TÜM PARTİLERİN ADAY LİSTESİ

 Siyasi partiler 2 Haziran genel seçimi milletvekili aday listesi belirledi. İşte tüm partilerin aday listesi...

2011-04-13 05:46:03
0

Nalut kasabasına bomba yağıyor

 Libya'nın batısında yer alan Nalut kasabası çevresinin yoğun bombardımana hedef olduğu ve halkın şehre 40 kilometre uzaklıkta bulunan Tunus sınırına ...

2011-04-13 05:49:00
0

Gecekonduda yanarak öldü

 Kartal'da taksici Mehmet Fatih Sinanoğlu (50), yalnız yaşadığı gecekonduda çıkan yangın sonucu yanarak yaşamını yitirdi.

2011-04-13 05:12:54
0

Ay a ilk Ruslar çıksaydı ne olurdu?

 Neil Armstrong'un 1969'da Ay'a ayak basmasıyla uzay yarışını Amerikalılar kazanmıştı. Peki Ay'a ilk Amerikalılar değil de Sovyetler Birliği gitseydi ne ...

2011-04-13 04:38:35
0

Kartal’da gecekondu yangını 1 ölü

 Kartal’da bir gecekonduda çıkan yangında 1 kişi yaşamını yitirdi. Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.

2011-04-13 04:00:30
0

Nisan karı Erzurum da okul tatil ettirdi

 Erzurum'da yoğun kar yağışı ve tipi nedeniyle kent merkezindeki ilköğretim okulları ile liselerde eğitim ve öğretime 1 gün ara verildi.

2011-04-13 03:26:30
0

CHP tepki toplayan adaylar

 Geçmişte "merkez sağ"da politika yapmış isimler CHP yönetimi için "umut" olsa da ortaya çıkan liste "sağ açılıma" bel bağlayan partide ciddi sorunlara yol ...

2011-04-13 03:06:57
0

AK Parti yüzde 58 e, CHP-MHP yüzde 42 ye

 CHP ve MHP, çok sayıda 'merkez sağ' siyasetçiyi aday gösterdi.Daha önce DYP ve ANAP'ta siyaset yapmış isimler, bu sayede milletvekili listelerinde yer buldu. ...

2011-04-13 02:05:15
0

İstanbul da olaylı gece

 Okmeydanı’nda toplanan terör örgütü yandaşları ara sokaklarda barikat kurup ateş yaktı. Çevreye zarar veren grupla çevik kuvvet arasında kovalamaca ...

2011-04-13 01:54:22
0

Takside uyuşturucu alarmı

 Kağıthane’den yolcu alan bir takside uyuşturucu olduğu ihbarı alan polis alarma geçti.