2011-02-28 23:48:22
0

Erbakan için Hollanda dan 300 kişi geliyor

 Hollanda'da kalabalık bir grup, Saadet Partisi Genel Başkanı Necmettin Erbakan'ın yarın yapılacak cenaze törenine katılmak üzere İstanbul'a gitti.

2011-02-28 23:21:21
0

Alman siyasetçilerde Erdoğan rahatsızlığı

 Başbakan Erdoğan’ın Düsseldorf kentinde Türklere hitaben yaptığı konuşma Alman siyasetçilerin tepkisine yol açtı. Erdoğan’ın özellikle ...

2011-02-28 22:21:00
0

Erbakan a 81 ilden toprak getirilecek

 Saadet Partisinin Türkiye çapındaki teşkilatlarının eski başbakanlardan ve Saadet Partisi Genel Başkanı Necmettin Erbakan'ın yarın yapılacak cenaze töreni ...

2011-02-28 21:59:01
0

BM de 35 bin kadının değişen hayatını anlattı

 Ankara'nın Altındağ Belediye Başkanı Veysel Tiryaki, BM tarafından örnek gösterilen, 35 bin kadının eğitim aldığı ''Kadın Eğitim ve Kültür ...

2011-02-28 21:48:53
0

Sağlık Bakanlığı ndan MHP li Durmuş a tepki

 Sağlık Bakanlığı, MHP Kırıkkale Milletvekili ve Osman Durmuş'un ''Domuz gribi aşılarına 500 trilyon harcandığı ve Hıfzıssıhha tarafından bozuk raporu ...

2011-02-28 21:13:00
0

Erbakan ın mezarına Konya dan toprak

 Necmettin Erbakan'ın mezarına konulmak üzere Konya'dan toprak götürülecek.

2011-02-28 20:14:24
0

Samast: Dink i öldürmeye mecburdum!

 Agos Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Hrant Dink’in öldürülmesiyle ilgili İstanbul 2. Çocuk Ağır Ceza Mahkemesi’nde hakim karşısına çıkan katil ...

2011-02-28 20:14:24
0

Samast: Dink in öldürmeye mecburdum!

 Agos Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Hrant Dink’in öldürülmesiyle ilgili İstanbul 2. Çocuk Ağır Ceza Mahkemesi’nde hakim karşısına çıkan katil ...

2011-02-28 19:43:19
0

KKTC: Envanterde kayıp silah yok

 KKTC Güvenlik Kuvvetleri Komutanlığı (GKK), KKTC'de görevli askeri birlikler ve Polis Genel Müdürlüğü envanterinde kaybolan ya da çalınan herhangi bir silah ...

2011-02-28 19:20:16
0

Polisten 490 operasyonda 7 bin gözaltı

 Emniyet Genel Müdürlüğünün internet sitesinde yayınlanan faaliyet raporunda, 229 bin 965 personelle 490 operasyon düzenlenlenerek 7 bin 47 kişi yakalanırken ...

2011-02-28 19:25:50
0

Erbakan ın mezarına Konya dan toprak gitti

 Eski Başbakan ve Saadet Partisi (SP) Genel Başkanı Necmettin Erbakan'ın mezarına konulmak üzere Konya'dan toprak götürülecek.

2011-02-28 19:13:00
0

İran da muhalif liderler Kerubi ve Musavi tutuklandı

 İran'da devam eden gösteriler nedeniyle muhalif isimler Kerrubi ve Musavi tutuklandı...

2011-02-28 18:59:36
0

Yargıtay da geçiçci görevlendirme yarın

 Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu’nun (HSYK) yüksek mahkemelere yaptığı üye seçimleri yargıda yeni bir dönemi başlattı.

2011-02-28 18:40:02
0

Çiller den Kaddafi den hediye cevabı

 Eski Başbakanlardan Tansu Çiller, Libya Devlet Başkanı Kaddafi’nin kendisine hediyeler verdiğine ilişkin yer alan haberlerin gerçeği yansıtmadığını ...

2011-02-28 18:44:00
0

KKTC den Erdoğan a suç duyurusu

 KKTC'de bir grup avukat, Erdoğan hakkında, posta yoluyla Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı'na suç duyurusunda bulundu

2011-02-28 18:35:43
0

Yargıtay da geçici görevlendirme yarın

 HSYK'nın yüksek mahkemelere yaptığı üye seçimleri yargıda yeni bir dönemi başlattı. 160 yeni üyenin işbaşı yaptığı Yargıtay’da Başkanlar ...

2011-02-28 18:30:12
0

Tornacı Hoca: O çivileri oğluma da takarım

 Sanayide yaptırılan standart dışı çivileri hastaların ayağına takarak mağdur ettiği iddiasıyla yargılanan Prof. Dr. Uğur Y., kamuoyunda adının ...

2011-02-28 18:27:00
0

Hamas Lideri Erbakan ın cenazesine katılmayacak

 Halid Meşal, Necmettin Erbakan'ın cenaze törenine katılmayacağı bildirildi.

2011-02-28 18:14:16
0

Şırnak-Van arasına yeni karayolu

 Şırnak Valisi Vahdettin Özkan, Şırnak ve Van illeri arasındaki yaklaşık 410 kilometre olan karayolunu 200 kilometreye düşürecek yeni karayolunun geçmesi ...

2011-02-28 17:58:13
0

Atatürk te cenaze yoğunluğu olacak!

 Saadet Partisi lideri Prof. Dr. Necmettin Erbakan’ın cenazesinin İstanbul’a getirilmesi esnasında yaşanabilecek yoğunluk nedeniyle Atatürk ...

2011-02-28 17:58:13
0

Havalimanında cenaze yoğunluğu olacak

 Saadet Partisi lideri Prof. Dr. Necmettin Erbakan’ın cenazesinin İstanbul’a getirilmesi esnasında yaşanabilecek yoğunluk nedeniyle Atatürk ...

2011-02-28 17:58:13
0

Havalimanında cenaze yoğunluğu için uyarı

 Saadet Partisi lideri Prof. Dr. Necmettin Erbakan’ın cenazesinin İstanbul’a getirilmesi esnasında yaşanabilecek yoğunluk nedeniyle Atatürk ...

2011-02-28 18:01:00
0

Ogün Samast ın tahliye talebine ret

 Çocuk Mahkemesi de Ogün Samast'in tahliye talebini reddetti.

2011-02-28 17:43:55
0

Düzce de kameraman darp edildi

 Düzce'de kendisine zarar vereceği iddiasıyla polisin müdahale etmeye çalıştığı kişi, olayı görüntüleyen yerel televizyon kameramanını darbetti.

2011-02-28 17:15:12
0

İstanbul da su kesintisi uygulanacak

 İstanbul'un Kağıthane, Beşiktaş ve Şişli ilçelerinde bazı semtlere 2 Martta 8 saat süreyle su verilemeyecek.

2011-02-28 17:12:42
0

İstanbul da elektrik kesintisi uygulanacak

 İstanbul'da Sancaktepe Adil Mahallesi Süleymaniye Caddesi'nde yarın elektrik kesintisi uygulanacak.

2011-02-28 17:09:00
0

Üniversitede iki grup arasında sert kavga

 Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi’nde, iki grup arasında şiddetli bir kavga yaşandı.

2011-02-28 17:01:00
0

Kavakçı: Başörgüm gelecek sıkıntıların habercisiymiş

 Türkiye'nin ilk başörtülü milletvekili Merve Kavakçı 28 Şubat sürecini canlı yayında anlattı.

2011-02-28 16:49:00
0

Ogün Samat a Suça Sürüklenen Çocuk denildi

 Ogün Samast,yeni düzenleme uyarınca çocuk mahkemesinde yargılandı.