2011-03-28 15:19:09
0

Sefa ya çevik kuvvet ten rakip-Video

 Bursa'da, stand-upçı bir polis, Yetenek Sizsiniz yarışmasının finalisti Sefa'ya taş çıkarttı. Zeki Müren, Bülent Ersoy, Emrah ve Müslüm Gürses'in ...

2011-03-28 15:16:34
0

Üskül den Berfo nineye sevindirici haber

 TBMM İnsan Haklarını İnceleme Komisyonu Başkanı Zafer Üskül, 1980 yılında Ardahan'da gözaltına alındıktan sonra bir daha haber alınamayan Cemil ...

2011-03-28 15:05:05
0

Üç yazar bugün son defa yazdı

 12 Haziran'da yapılacak milletvekili genel seçimleri için aday adayı olan üç yazar bugün son defa yazdıklarını duyurdu. Biri de 'adayım ama yazmaya devam' ...

2011-03-28 15:08:02
0

Sultangazi de kafası kesik çocuk cesedi

 Sultangazi'de, kafası gövdesinden ayrılmış 10-12 yaşlarında bir erkek çocuğa ait ceset bulundu. Olayla ilgili Gürcistan uyruklu bir kadın gözaltına alındı.

2011-03-28 15:05:06
0

Arabistan da kadınlara yine oy hakkı yok

 Suudi Arabistan'da 23 Nisanda yapılacak belediye seçimlerinde kadınlar yine oy veremeyecek.

2011-03-28 15:03:16
0

Tinerciler yangın çıkardı 1 ölü

 Yenikapı'da bir üst geçidin havalandırma boşluğunda yaşayan ve tinerci oldukları öne sürülen gençler yangın çıkardı. Çıkan yangında gençlerden biri ...

2011-03-28 14:58:22
0

Otomobil yayaları biçti 7 yaralı

 Bartın'da ''pat pat'' olarak niteledirilen tarım aracının yol açtığı öne sürülen kazada, otomobilin önce yayalara, sonra duvara çarpması sonucu 1'i çocuk ...

2011-03-28 15:00:26
0

Berlusconi hakim karşısına çıktı

 İtalya Başbakanı Silvio Berlusconi, kendisine ait medya şirketlerinde yolsuzluk yapıldığı iddiasıyla bu sabah Milano'da hakim karşısına çıktı.

2011-03-28 14:57:31
0

Erdoğan a Iraklılardan sevgi gösterisi

 Başbakan Erdoğan Iraklı mevkidaşı Maliki tarafından karşılandı. Başbakanlık'a gidene kadar Erdoğan'a Iraklılarca yol boyunca sevgi gösterisinde bulunuldu.

2011-03-28 14:58:22
0

Halit Akçatepe gözyaşlarına boğuldu

 Hababam Sınıfı'nın ünlü Güdük Necmi'si Halit Akçatepe, İzmir'de çıktığı tiyatro sahnesinde seyircinin ilgisi karşısında duygulu anlar yaşadı.

2011-03-28 14:54:09
0

İmamın Ordusu AB ile ipleri koparabilir

 Avrupa Komisyonu’ndan üst düzey bir bürokrat, “Basılmamış kitap ile ilgili Türkiye’de yapılan operasyonlar siyasi kriterlerin ihlali anlamına ...

2011-03-28 11:59:54
0

Dink protestosunda Şık gerilimi- Video

 Gazeteci Hrant Dink’in öldürülmesiyle ilgili davanın duruşması öncesinde toplanan “Hrant’ın Arkadaşları” isimli grupta Ahmet Şık ...

2011-03-28 14:38:09
0

Sefa ya çevik kuvvet ten rakip / VİDEO

 Bursa'da, stand-upçı bir polis, Yetenek Sizsiniz yarışmasının finalisti Sefa'ya taş çıkarttı. Zeki Müren, Bülent Ersoy, Emrah ve Müslüm Gürses'in ...

2011-03-28 14:47:48
0

Mısır da seçimlerin eylülde yapılacak

 Mısır'da genel seçimlerin eylül ayında yapılacağı bildirildi.

2011-03-28 14:49:51
0

Ahmet Şık a destek mektubu

 İstanbul Tabip Odası çalışanlarından, Türkiye Sosyal Sigortalar, Eğitim, Büro, Ticaret, Kooperatif ve Güzel Sanatlar İşçileri Sendikası üyesi bir grup, ...

2011-03-28 13:01:00
0

McKennitt Nilüfer benden iyisini yaptı

 Loreena McKennitt, "Tango to Evora" şarkısını "Çok Uzaklarda" adıyla Türkçe'ye adapte eden Nilüfer için "o benden daha iyi iş çıkarttı" dedi.

2011-03-28 14:41:00
0

Somali de 16 korsan yakalandı

 Hindistan ordusu ve sahil güvenlik ekipleri, Umman Denizi'nde 3 saat süren çatışmanın ardından Somalili 16 korsanı yakaladı; rehin alınan 16 kişi de ...

2011-03-28 14:38:09
0

Sefa ya çevik kuvvet ten rakip

 Bursa'da, stand-upçı bir polis, Yetenek Sizsiniz yarışmasının finalisti Sefa'ya taş çıkarttı. Zeki Müren, Bülent Ersoy, Emrah ve Müslüm Gürses'in ...

2011-03-28 14:32:00
0

Beşir Esad iki gün sonra konuşacak

 Suriye'deki gösteriler devam ederken Beşar Esad halkına seslenecek..

2011-03-28 14:27:00
0

Çocuk yaştaki hırsızlar, göstere göstere çaldı

 İstanbul’da bir iş yerinin güvenlik kamerasına göz diken çocuk yaştaki hırsızlar, kamera kaydı ve yoldan geçenlere aldırış etmeden hırsızlık ...

2011-03-28 11:31:27
0

Cinayetleri FBI yöntemi ile çözdüler

 Kayseri'de bayramda şeker toplarken kaybolan çocukların cesedine ulaşarak katil zanlısı yakalayan Emniyet Genel Müdürlüğü Asayiş Daire Başkan Yardımcısı ...

2011-03-28 11:59:54
0

Hrant için adliyeye yürüdüler

 Agos Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Hrant Dink'in öldürülmesine ilişkin davanın 17. duruşması bugün görülüyor. Duruşma öncesi toplanan grup, "Hrant ...

2011-03-28 12:19:25
0

Kaçış için 15 dakikamız var

 Japonya'daki deprem ve tasunami sonrası Marmara'yı da tsunami vurur mu sorusu dolaşmaya başladı. Sorunun yanıtını Prof. Dr. Yalçıner verdi.

2011-03-28 13:00:35
0

Balbay, iktidarı 60 taki darbecilere benzentti

 İkinci ''Ergenekon'' davasının 108. duruşması başladı. Tutuklu sanık Mustafa Balbay cezaevi koşullarını anlattı. Morali hariç herşeyin kötü olduğunu ...

2011-03-28 13:12:00
0

Ergene darda Uzunköprü isyanda!

 Ergene'yi coğrafyadan silme harekâtına karşı birleşen Uzunköprülüler bir eylem gerçekleştirdi. Sanatçı Şevval Şam'ın da destek verdiği eylemde ...

2011-03-28 13:40:12
0

Kayseri 3 ayrı depremle sarsıldı

 Kayseri'de sabah saatlerinde 3 ayrı bölgede hafif şiddette deprem yaşandı. Depremde, herhangi bir can veya mal kaybının yaşanmadığı öğrenildi.

2011-03-28 14:12:30
0

Hrant Dink davasında 17 duruşma

 Agos Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni iken öldürülen Hrant Dink'le ilgili, 2'si tutuklu 19 sanık hakkında açılan davanın 17. duruşması başladı.

2011-03-28 11:05:59
0

Hrant Dink davası başladı

 Agos Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni iken öldürülen Hrant Dink'le ilgili, 2'si tutuklu 19 sanık hakkında açılan davanın 17. duruşması başladı