2011-04-12 15:58:11
0

Mel Gibson ın ahı tuttu

 Türkiye’de de beğenilen ‘Felekten Bir Gece’nin (Hangover) ikinci bölümünde konuk oyuncu meselesi yılan hikayesine döndü.

2011-04-12 15:53:49
0

Hırsızlık yapan kadın suçüstü yakalandı

 Osmaniye’nin Kadirli ilçesinde hırsızlık yapmak için evlerin kapılarını zorlayan kadın suçüstü yakalandı.

2011-04-12 15:48:05
0

Atatürk tablosuna rekor fiyat

 İçinde Atatürk figürü bulunan Ferruh Başağa’ya ait Aydınlanma adlı tablo 14 Mayıs’ta düzenlenecek bir müzayedede satılacak.

2011-04-12 15:45:57
0

Başörtüsü yasağına siyah çelenkli tepki

 Eğitim Bir-Sen Trabzon Şubesi illere düzenlenen geziye öğrencilerin başörtülü olarak katılmasına izin vermemelerini protesto etti. Okul girişine siyah ...

2011-04-12 15:00:42
0

Liste depremi karikatürlerde- Galeri

 Karikatüristlerin gözüyle seçime hazırlanan parti liderlerinin tercihleri, aday olanlar, küskünler...

2011-04-12 15:42:44
0

Atatürk’ün Gaziantep’te de bir müzesi var

 Gaziantep Büyükşehir Belediyesi'nin, Gazi Mustafa Kemal Atatürk anısına Bey Mahallesi’nde yapımına başladığı ‘Atatürk Müzesi’ ...

2011-04-12 12:35:43
0

Başbakan soruları cevaplıyor!

 Başbakan Erdoğan, gazetecilerin gündeme ilişkin sorularını cevaplıyor...

2011-04-12 15:45:01
0
2011-04-12 15:35:46
0

Tortum’da eğitime kar engeli

 Dün akşamdan beri etkili olan kar yağışı ve tipi nedeniyle Erzurum’un Tortum ilçesinde, eğitime bir gün ara verildi.

2011-04-12 15:30:26
0

Kaza geçiren öğrenci hastanede öldü

 Bursa'nın Mudanya ilçesinde, 8 Nisan Cuma günü bir minibüsün çarpması sonucu ağır yaralanan lise öğrencisi kız, tedavi gördüğü hastanede hayatını ...

2011-04-12 15:31:51
0

Soyulduğunu polisten öğrendi VİDEO

 Taksim'de, restoranda oturan bir müşterinin sandalyeye astığı montunu karıştıran hırsızlık zanlısının soğukkanlı tavrı güvenlik kamerasına yansıdı.

2011-04-12 15:30:00
0

Demirel Arada viski içerim

 Süleyman Demirel, kendisiyle röportaj yapan ünlü işletmeci İzzet Çapa’ya sosyal yaşamı ile ilgili açıklamalarda bulundu.

2011-04-12 15:28:00
0

Başbakan ÖSYM nin açıklamaları tatmin edici

 Başbakan : ÖSYM Başkanı'nın açıklaması tatmin edici.

2011-04-12 15:24:00
0

3 partinin kadınsız da olur dediği 27 il

 Seçimlerinin kaderini kadınlar belirleyecek. Hangi parti kaç kadın aday gösterdi, listelerde kaçıncı sıralarda yer aldı? İşte, kadının esamesi okunmayan ...

2011-04-12 15:27:08
0

ABD lazer silahını denizde denedi- Video

 Donanma Araştırmaları Ofisi, ABD'li silah devinin geliştirdiği lazer silahını denizde denedi.

2011-04-12 15:16:50
0

3 partinin kadına sırt çevirdiği 27 il

 Seçimlerinin kaderini kadınlar belirleyecek. Hangi parti kaç kadın aday gösterdi, listelerde kaçıncı sıralarda yer aldı? İşte, kadının esamesi okunmayan ...

2011-04-12 15:24:01
0

Melih Gökçek tazminat ödeyecek

 Hürriyet gazetesi muhabiri Süleyman Demirkan, Kızılırmak suyunun Ankara’da kullanılmasına ilişkin bir haberi üzerine, kendisini "talimatla" ve "yalan" haber ...

2011-04-12 12:00:04
0

Otelde cinayet 2 ölü / Video

 Fatih Kumkapı’da bir otel işletmecisi, Özbekistan uyruklu bir kadın ile otel odasında kafalarına ateş edilerek öldürülmüş halde bulundu.

2011-04-12 15:14:04
0

Hindistan da yolcu otobüsü ağaca çarptı 12 ölü

 Hindistan'ın kuzeyinde bir yolcu otobüsünün ağaca çarpması sonucu 12 kişi öldü.

2011-04-12 15:16:50
0

Kadın adayların isminin olmadığı iller

 Seçimlerinin kaderini kadınlar belirleyecek. Hangi parti kaç kadın aday gösterdi, listelerde adaylar kaçıncı sıralarda yer aldı?İşte, kadının esamesi ...

2011-04-12 15:18:48
0

Suriye de hükümet yanlıları köye saldırdı

 Suriye'nin önde gelen bir muhalifi, hükümet yanlısı silahlı kişilerin ülkenin kuzeydoğusunda iki köye saldırı başlattığını iddia etti.

2011-04-12 14:55:47
0

Kılıçdaroğlu dan Ergenekon sanıklarına destek

 CHP lideri Kılıçdaroğlu Baykal'a yakın isimlerin aday gösterilmemesinin ve Ergenekon sanıklarının listede yer almasının nedenlerini açıkladı.

2011-04-12 15:15:43
0

Cumhurbaskanının kalem çaldığı an VİDEO

 Çek Cumhuriyeti Cumhurbaskanı Vaclav Klaus kameralar önünde bir skandala imza attı. Klaus, mevkidaşıyla birlikte anlaşma imzaladığı kalemi cebe indirdi.

2011-04-12 15:14:21
0

Obama salına salına ofisine gitti

 ABD Başkanı Obama, sempatik hareketleriyle herzaman dikkatleri üzerine çekmeyi başaran ender liderlerden biri. O kadar ki ceketini omuzuna alıp sallana sallana ...

2011-04-12 15:11:54
0

Kim Kardashian dan kapak tepkisi

 Ünlü Ermeni asıllı Amerikalı model ve talk şov yıldızı Kim Kardashian, Cosmopolitan Amerika için verdiği pozların Türkiye’deki Cosmopolitan ...

2011-04-12 15:03:00
0

Tiyatroda hakaret iddiasına Günay dan yanıt

 Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay: Densizlik

2011-04-12 14:55:47
0

Kılıçdaroğlu dan Ergenekon sanığı açıklaması

 CHP lideri Kılıçdaroğlu Baykal'a yakın isimlerin aday gösterilmemesinin ve Ergenekon sanıklarının listede yer almasının nedenlerini açıkladı.

2011-04-12 14:03:12
0

iPhone 5 ne zaman çıkacak?

 Apple iPhone 5 ne zaman çıkacak? Birçok insanın cevabını merak ettiği soru bu? iPhone 5'in çıkış tarihine dair yeni ipuçları, bu merakı dindirmeye yetecek ...