2011-05-18 18:56:50
0

MHP nin avukatına Bayındır dan tepki

 MHP’nin avukatı Hamit Kocabey’in, MHP’de yaşanan kaset skandallarına ilişkin olarak kendisini sorumlu tutan açıklamalarda bulunmasından ...

2011-05-18 19:01:16
0

Pamukoğlu na göre 1 parti AKP

 HEPAR Genel Başkanı Osman Pamukoğlu, dün akşam katıldığı bir programda seçim sonuçlarına ilişkin '1. parti AKP olacak' derken CHP için ilginç bir yorumda ...

2011-05-18 18:25:36
0

Türkiye internet ihbar merkezine üye oldu

 Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı (TİB) bünyesindeki İnternet Bilgi İhbar Merkezi, Uluslararası İnternet İhbar Merkezleri Birliği (INHOPE) üyeliğine ...

2011-05-18 18:10:56
0

50 bin kişinin katilini seyrediyorlar

 BBP Genel Başkanı Yalçın Topçu, ''Bizi idare edenler 26 yılda 50 bin masum vatandaşımızın katili olan terör örgütünü sadece seyretmekle yetiniyorlar'' ...

2011-05-18 18:19:20
0

İnternet İhbar Merkezi ne üye olduk

 Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı (TİB) bünyesindeki İnternet Bilgi İhbar Merkezi, Uluslararası İnternet İhbar Merkezleri Birliği (INHOPE) üyeliğine ...

2011-05-18 17:24:28
0

Karayip Korsanları Lego oldu VİDEO

 Jack Sparrow, Will Turner, Davy Jones, Barbossa... Karayip Korsanları, artık oyun makinelerinizde! LEGO Pirates of the Caribbean'ı sizler için enine boyuna inceledik.

2011-05-18 17:59:18
0

Rekor NT ye değil valiliğe ait

 Malatya'da gerçekleştirilen aynı anda kitap okuma rekor denemesine 23 bin 822 kişinin katıldığı bildirildi.

2011-05-18 18:00:15
0

Atatürk ün dünya basınındaki ilk fotoğrafı

 Mustafa Kemal Atatürk’ün 1912 yılında dünya basınında ilk defa yayınlanan fotoğrafı ortaya çıktı.

2011-05-18 18:01:02
0

İnşaat projesinde promosyonun böylesi

 Zeytinburnu’nda inşa edilen "OnaltıDokuz İstanbul" projesinde isteyen müşterilere vinç yardımıyla 100 metre yüksekliğe çıkarılarak manzarasına göre ...

2011-05-18 18:01:02
0

RTÜK Başkanı için suç duyurusu

 Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) Uzman Denetçisi Cengiz Özdiker, "Kurumsal Kaynak Planlaması Projesi" kapsamındaki çalışmalarla kurumun zarara ...

2011-05-18 17:57:13
0

Erdoğan ın ayağa kalkmadı dediği korgeneral

 Başbakan Erdoğan'ın ATO'da yaptığı konuşmada "Ayağa kalkmadı, bedelini ödedi" ifadesini kullandığı asker şimdi Meclis'e girmek için yarışıyor.

2011-05-18 17:46:23
0

Iğdır da sigara operasyonu 25 gözaltı

 Iğdır'da sigara kaçakçılarına yönelik operasyonda 25 kişi gözaltına alındı.

2011-05-18 17:49:08
0

AK Parti yi iktidara taşıyan sır

 Tarım ve Köyişleri Bakanı Mehdi Eker, Devlet Bakanları Hayati Yazıcı Faruk Çelik Şanlıurfa'nın Suruç ilçesinde AK Parti seçim bürosunun açılışına ...

2011-05-18 17:44:52
0

Suriye 3 teröristi teslim etti

 Suriye'nin ''Adana Mutabakatı'' gereğince 3 PKK terör örgütü mensubunu Türk makamlarına teslim ettiği bildirildi.

2011-05-18 17:46:23
0

Iğdır sigara operasyonu 25 gözaltı

 Iğdır'da sigara kaçakçılarına yönelik operasyonda 25 kişi gözaltına alındı.

2011-05-18 17:46:40
0

Afganistan da 13 kişi öldürüldü

 Afganistan'ın doğu kesimindeki Celalabad'ın dış kesiminde bir polis minibüsüne karşı düzenlenen intihar saldırısında 13 kişi öldü.

2011-05-18 17:42:35
0

Tanrıverdi Sağlıkta ciddi yatırım oldu

 AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Tanrıverdi, hükümetin sağlık alanında önemli hizmetler verdiğini söyledi.

2011-05-18 17:43:27
0

AK Partili Güler İddialar gerçek dışı!

 AK Parti Ordu Milletvekili Hilmi Güler, bir gazetede kendisi hakkında yer alan iddiaları gerçek dışı olarak nitelendirdi.

2011-05-18 17:38:54
0

Seçim günü içki içmek ve satmak yasak

 Yüksek Seçim Kurulu (YSK) 12 Haziran 2011 tarihinde yapılacak olan milletvekili genel seçimleri ile ilgili olarak seçim yasaklarını ve seçim yasağı ...

2011-05-18 17:39:35
0

Bir felsefeci olarak Fethullah Gülen

 "Geleceğin tarihinde Rus konümizmini göremiyorum" diyen ünlü Rus Düşünürü Nikolay Berdyayev ile Fethullah Gülen'in düşünceleri birbiriyle kıyaslandı.

2011-05-18 17:29:00
0

Başbakan Erdoğan dan 19 Mayıs mesajı

 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, 19 Mayıs nedeniyle kutlama mesajı yayınladı.

2011-05-18 15:30:00
0

Türk süper kahraman oyunu nasıl yapıldı? VİDEO

 Ülkemizin ilk süper kahramanı olan SüperCan nasıl ortaya çıktı. Oyunu, gelecek projeleri, Marvel ortaklığı ve daha birçok merak edilen konuyu, ...

2011-05-18 17:18:00
0

Güney Deniz Saha komutanı için müebbet istendi

 Güney Deniz Saha Komutanı Sağdıç için iki defa ağırlaştırılmış müebbet istendi..

2011-05-18 17:16:12
0

KKTC Bakanından AK Partili Sesli ye destek

 KKTC Ekonomi ve Enerji Bakanı Sunat Atun, bazı temaslar için geldiği Uşak’ta, AK Parti milletvekili adayı Hazim Sesli'ye destek verdi.

2011-05-18 14:07:59
0

ÖSYM ye mail atan zanlı yakalandı!

 ÖSYM'ye mail iddiasında flaş gelişme

2011-05-18 16:59:00
0

ÖSYM ye bakan adına mail atan kişi yakalandı

 Bakan Hayati Yazıcı adına ÖSYM'ye mail atan kişi yakalandı. Zanlı uçakla Ankara'ya getiriliyor...

2011-05-18 17:01:27
0

Bakan adına sahte mail atan kişi yakalandı

 Devlet Bakanı Hayati Yazıcı adına ÖSYM Başkanı Ali Demir’e mail attığı belirtilen kişi yakalanarak gözaltına alındı.

2011-05-18 17:02:00
0

Başına lastik geçirip elektrik verdiler

 Suriye’de yönetime karşı ayaklanan halka güvenlik güçlerinin uyguladığı şiddetin dozu her geçen gün artıyor. İşte anbean işkence görüntüleri: