2011-06-08 18:01:01
0

Taksim de yatıp kalkacaklar

 "Gençler Meydana" ismiyle sosyal ağlarda örgütlenen bir grup genç, işsizliğin giderilmesi ve Yükseköğretim Kurulunun (YÖK) kaldırılması için 3 günlük ...

2011-06-08 17:48:13
0

8 ayda 2 milyonun üzerinde kitap okundu

 Malatya'da geçen yıl başlatılan 'Malatya Okuyor Kampanyası' kapsamında bu yıl 8 ayda 2 milyon 39 bin 331 adet kitap okundu.

2011-06-08 14:45:54
0

İkinci Ergenekon Davası nda yeni gelişme

 Üniversitenin hazırladığı isim listesi savcılıkta!

2011-06-08 17:32:50
0

Erdoğan ın açıkladığı bakanlıklar kuruluyor

 Başbakan Erdoğan'ın bugün açıkladığı bakanlıkları yapılandırma çalışmaları kapsamında bugün Resmi Gazete'nin mükerrer sayısında bazı bakanlıklar ...

2011-06-08 17:43:37
0

Kürtçe ezanı kimin okuduğu ortaya çıktı

 Türkiye'de büyük bir infiale ve tepkiye yol açan Kürtçe ezanı BDP'li Suruç Belediyesi'nde çalışan bir personelin okuduğu öğrenildi.

2011-06-08 17:38:11
0

El Zevahiri den Bin Ladin e övgüler

 ABD güçlerince öldürülen El Kaide lideri Usame Bin Ladin'in yardımcısı Eymen El Zevahiri, Bin Ladin'in yaşarken "Amerika'yı dehşete düşürdüğünü", ...

2011-06-08 17:34:31
0

Yoga gurusu Ramdev den silahlı tehdit

 Açlık grevi polis tarafından engellenen yoga gurusu Swami Ramdev, kendini ve taraftarlarını korumak için silahlı milis gücü kurma tehdidinde bulundu.

2011-06-08 17:29:57
0

Ferhat Tunç Kamer Genç 12 Eylül artığı

 Tunceli bağımsız milletvekili adayı Ferhat Tunç Yoslun, CHP Milletvekili adayı Kamer Genç’i topa tuttu.

2011-06-08 17:28:01
0

CHP 600 bin kişilik sandık timi kurdu

 CHP Genel Başkan Yardımcısı Süheyl Batum, 12 Haziran seçimlerinde sandık güvenliğini sağlamak amacıyla 600 bin kişilik kadro ile çalışacaklarını ...

2011-06-08 17:23:38
0

Bahçeli ye anadil yanıtını Zana verdi

 BDP'nin desteklediği Diyarbakır'ın bağımsız vekil adayı Leyla Zana, “Anadilde eğitim karnınızı doyuracak mı?” diyen MHP lideri Devlet ...

2011-06-08 17:20:11
0

Kaybolan çocuklardan birinin cesedi bulundu

 Nevşehir'in Gülşehir ilçesinde, dün serinlemek amacıyla girdikleri Kızılırmak Nehri'nde kaybolan çocuklardan 13 yaşındaki Fatih Olgun'un cesedine ulaşıldı.

2011-06-08 17:18:23
0

Karnesini getiren kitabı götürecek

 İş Bankası, 2007-2008 öğretim yılının sonunda başlattığı ''Karneni Göster, Kitabını Al'' kampanyasının dördüncüsü kapsamında bu yıl 1 milyon ...

2011-06-08 17:16:52
0

Öldürdüğü kadını kanepeye sakladı

 Beyoğlu'nda bir kişi bıçaklayarak öldürdüğü yabancı uyruklı kadının cesedini kanepenin altına sakladı.

2011-06-08 14:10:08
0

Davutoğlu Suriye den göçlere hazırız

 Suriye’deki olayların giderek tırmandığını belirten Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, herhangi bir göçe karşı hazırlık yapıldığını söyledi. ...

2011-06-08 17:09:04
0

Öğrenci yurduna bombalı saldırı!

 Diyarbakır'ın Ergani ilçesinde bulunan özel bir erkek öğrenci yurdu önünde gece yarısı ses bombası atıldı.

2011-06-08 17:12:16
0

Bediüzzaman ın talebelerinin desteklediği parti

 Bediüzzaman Said Nursi'nin talebeleri Mustafa Sungur, Abdullah Yeğin, Salih Özcan, Abdülkadir Badıllı ve Mehmet Fırıncı 12 Haziran seçimlerinde ...

2011-06-08 17:09:20
0

Akdağ, seçimde Erzurum için çıtayı koydu

 Sağlık Bakanı Akdağ, Erzurum'da seçim gündemini yorumladı, icraatlarını anlattı. Akdağ, sağlıkta iyi bir sistem kurduklarını bunu mükelleştirmek için ...

0000-00-00 00:00:00
0

Sınırda Erdoğan coşkusu

 Sınırda bekleyen Suriyeliler 'Recep Tayip Erdoğan' sloganları attı.

2011-06-08 17:07:34
0

Ağar İktidarın devamı ülkeye katkı sağlar

 Elazığ’da yayın yapan bir televizyon kanalına telefonla bağlanan Demokrat Parti eski Genel Başkanı Mehmet Ağar, şaşırtacak açıklamalarda bulundu.

2011-06-08 14:42:43
0

Danıştay da Başkanlığına Karakullukçu seçildi

 Mustafa Birden'in yaş haddinden emekliye ayrılması sonrası yapılan seçimde Danıştay Başkanlığına Danıştay Birinci Daire Üyesi Hüseyin Hüsnü ...

2011-06-08 17:04:21
0

Önder in bürosundaki molotof 1 gözaltı

 İstanbul 2. Bölge bağımsız milletvekili adayı Sırrı Süreyya Önder'in Sultangazi'deki seçim irtibat bürosunda 32 adet molotofkokteyli ele geçirilmesiyle ...

2011-06-08 16:56:21
0

Akdağ dan gazetecilere Erzurum turu

 Sağlık Bakanı Recep Akdağ, ulusal basının yöneticilerini seçim bölgesi ve memleketi Erzurum'da ağırladı. Akdağ, gazetecilere şehri bizzat gezdirdi. ...

2011-06-08 16:56:44
0

Arınç tan Danıştay seçimine esprili yanıt

 Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Yargıtay Başkanlığı sonrası yaptığı yorumları basında geniş yer bulunca Danıştay Başkanlığı ...

2011-06-08 16:33:01
0

Ahmet Türk Seçimin sürprizini BBP yapacak

 Büyük Birlik Partisi Genel Sekreter Yardımcısı ve İstanbul Milletvekili Ahmet Türk, partisinin seçimlerin sürprizini yapacağını söyledi.

2011-06-08 16:33:01
0

Ahmet Türk Seçimin süprizini BBP yapacak

 Büyük Birlik Partisi Genel Sekreter Yardımcısı ve İstanbul Milletvekili Ahmet Türk, partisinin seçimlerin sürprizini yapacağını söyledi.

2011-06-08 16:36:08
0

Kızılırmak ın yuttuğu iki çocuğun cesedi bulundu

 Nevşehir'de dün Kızılırmak'ta akıntıya kapılarak kaybolan 2 çocuktan birinin cesedi bulundu.

2011-06-08 16:40:32
0

Kırşehir’de düğün kazası 1 ölü, 8 yaralı

 Kırşehir’in Mucur ilçesi yakınlarında düğüne gitmek isteyen aile trafik kazası geçirdi. Kazada 5 yaşındaki bir çocuk öldü, 8 kişi yaralandı.

2011-06-08 13:32:43
0

Yeni bakanlıklar Resmi Gazete de

 Bakanlıkların yeniden yapılandırılması ile diğer bazı konulardaki KHK'lar Resmi Gazete'nin mükerrer sayısında yayımlandı

2011-06-08 16:30:00
0

Yeni Danıştay Başkanı nından 2 madde vurgusu

 Danıştay Başkanlığı'na Karakullukçu, ilk açıklamasını yaptı. Karakullukçu, soru sorulmasına izin vermedi ve Anayasa'nın değiştirilemez maddesine vurgu ...

2011-06-08 16:21:42
0

Gözyaşında Amerika akar

 Amerika ile Türkiye ne zaman ki yakınlaştı; Umutlar azaldı, günden güne, mutluluklar / Ve ekmeğimiz." diyor Cahit Külebi Amerika şiirinde.