2011-07-11 15:06:36
0

Yabancı yatırımcı FB yi Haziran da terk etmiş!

 Şike iddiaları operasyonu ile zor günler geçiren Fenerbahçe'nin hisseleri yüzde 35 değer kaybederken yabancı yatırımcının Haziran'da hisseleri terk ettiği ...

2011-07-11 14:56:25
0

Tarım Kredi Kooperatifleri ürün alımına başladı

 Tarım Kredi Kooperatifleri Birliği Yenişehir Şubesi ürün alımlarına başladı.

2011-07-11 15:47:14
0

Ankara da 2 bin 500 kişiye iş fırsatı

 Tepe İnşaat’ın gerekleştirdiği, Ankara’nın iş ve sosyal yaşamına farklı bir bakış getiren Tepe Prime’ın buluşma noktası Avenue, ...

2011-07-11 14:51:27
0

Avro bölgesi maliye bakanları borç krizi için toplandı

 Avro Bölgesi ekonomi ve maliye bakanları Yunanistan'a ikinci kurtarma paketini ve borç krizinin yaygınlaşmasını önleyecek tedbirleri görüşmek için toplandı.

2011-07-11 14:22:13
0

6 ayda yüzde 17 artan kredilere önlem beklentisi

 Bankacılık sektöründe toplam kredilerin 1 Temmuz'da geçen yıl sonuna göre yüzde 16.8 artışla 625.3 milyar liraya ulaşmasının ardından analistler yeni ...

2011-07-11 14:54:27
0

İran a yatırım yapandan 15 yıl vergi alınmayacak

 İran Türkiye Stratejik Ticaret Geliştirme Birliği Başkanı Majid Dhasemi, İran'a yatırım yapan Türk tüccarlardan 15 yıl süreyle vergi alınmayacağını ...

2011-07-11 14:36:32
0

Karpuz Ramazan da zamlanabilir

 Sezonun ilk ürünlerinde 'kabak aşısı' tartışmalarıyla gündeme gelen karpuz fiyatları ülke genelinde düşüş eğilimine girdi. Ramazan ayında arz talebe ...

2011-07-11 14:35:02
0

İşsizlere büyük fırsat

 Meslek edindirme kursları verilen eğitimlerin ardından iş bulma garantisi veriyor.

2011-07-11 14:00:10
0

Çağlayan Cari açık şu an tehdit oluşturmuyor

 Ekonomi Bakan Zafer Çağlayan, cari açık konusunun üzerinde durulması gereken bir konu olmakla beraber şu an için Türkiye açısından bir tehdit ...

2011-07-11 14:00:00
0

Konya da 40 projeye hibe desteği

 Konya Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Bülent Alparslan, Konya genelinde 40 projenin Bakanlıkları tarafından hibe desteği almaya hak kazandığını ...

2011-07-11 13:45:32
0

Faiz lobisi Türkiye nin kanını emmek istiyor

 Ekonomi Bakanı Çağlayan, faiz lobisinin Türkiye'nin kanını emmeye çalıştığını belirterek "Büyümeyi engellemek istiyorlar" eleştirisi yaptı

2011-07-11 13:43:15
0

DPT, Think- thank görevi üstlenecek

 Yılmaz, DPT'nin yeni misyonunu, "Kamuda yapılanacak ama esnek olacak. Düşünce üretecek" diye tarif etti

2011-07-11 13:41:12
0

Borç krizi İtalya ya sıçradı endişesi

 Euro bölgesinin üçüncü en büyük ekonomisi olan İtalya'da cuma günü borsa büyük bir düşüşle kapandı. Borç krizi 'İtalya'ya sıçradı' endişesi ...

2011-07-11 13:38:52
0

AB den KOBİ lere 5 milyar dolarlık hibe

 Avrupa Birliği (AB) 7'nci Çerçeve Programı kapsamında 5 milyar euroluk fon önümüzdeki günlerde serbest bırakılacak.

2011-07-11 13:37:14
0

Petrol savaşına Türkiye de giriyor

 Petrolde 120 dolarlık fiyatı indirme operasyonuna Türkiye de katıldı. Türkiye geçen hafta ulusal stoktan 1 milyon varillik petrolü uluslararası piyasalara arz ...

2011-07-11 13:05:54
0

İstanbul, dev turizmcilerin göz hapsinde

 2010 Avrupa Kültür Başkenti'nin ardından 2012 yılında Spor Başkenti unvanını alan İstanbul, dev turizm şirketlerinin göz hapsinde. Bir çok zincir oteller ...

2011-07-11 10:53:40
0

Zorlu Yatırımın en zor olduğu şehir İzmir!

 Mazhar Zorlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Zorlu, yatırım için her türlü imkana sahip olmasına rağmen yatırımın en zor yapılabildiği kentin İzmir ...

2011-07-11 12:22:01
0

Karpuz baklavaya rakip olacak

 Karpuz ramazanda zamlanacak

2011-07-11 10:48:09
0

Obama dan kongreden 10 gün uyarısı

 ABD Başkanı Barack Obama, borçlanma limiti konusunda Kongre üyelerinin 10 gün içinde uzlaşması gerektiğini söyledi.

2011-07-11 10:42:39
0

Fenerbahçe yi vurdu Trabzon u uçurdu

 İMKB'de işlem gören Fenerbahçe Sportif hisseleri şike soruşturmasının başladığı tarihten bu yana büyük kayba uğrarken Trabzonspor hisseleri arttı.

2011-07-11 11:00:02
0

Petrol savaşına Türkiye de giriyor

 Petrolde 120 dolarlık fiyatı indirme operasyonuna Türkiye de katıldı.

2011-07-11 10:53:40
0

Kulüp hisseleri haftaya kayıpla başladı

 İstanbul Menkul Kıymetler Borsası'nda (İMKB) işlem gören dört büyük kulübün hisseleri yeni haftaya da düşüşle başladı.

2011-07-11 10:50:01
0

Girişimcilere 5 milyar Euro luk piyango

 Avrupa Birliği, 5 milyar Euro'luk fonu serbest bırakıyor.

2011-07-11 10:16:46
0

THY nin hedefi dünya birinciliği!

 Güney Avrupa'nın en iyi havayolu ödüllerinin ardından bu yıl Avrupa'nın en iyi havayolu (Best Airlines Europe) ödülünü alan THY gözünü zirveye dikti.

2011-07-11 10:32:11
0

En büyük çelik üreticileri arasında 5 Türk firması

 Metal Bulletin tarafından her yıl geleneksel olarak hazırlanan ''Dünyanın En Büyük Çelik Üreticileri Listesi''nin 2010 yılı versiyonu açıklandı. Listede 5 ...

2011-07-11 10:06:33
0

Mayıs ayı cari açık verileri açıklandı

 Merkez Bankası, cari işlemler açığının, yılın ilk beş ayında bir önceki yılın aynı dönemine göre 20 milyar 435 milyon dolar artarak 37 milyar 274 ...

2011-07-11 10:23:27
0

Aile bütçesindeki açık evliliğinizi sarsmasın

 Maddî sıkıntılar, harcamaların nasıl yapılacağı, nelere öncelik verileceği konusu evliliklerde hep sorun olmuştur. Diğer konularda da olduğu gibi 'biz ...

2011-07-11 10:19:41
0

Çiftçi, organik tarımı sevdi

 İlaç kullanmadan, üretimden tüketime kadar her aşaması izlenen sertifikalı tarımsal üretim biçimi olan organik tarım ürünlerine talebin artması ve Tarım ...

2011-07-11 10:15:01
0

Borsaya yabancı yatırımcı girişi arttı

 Yabancı yatırımcıların İstanbul Menkul Kıymetler Borsasındaki (İMKB) payı, önceki haftaya göre artarak yüzde 62,31'e yükseldi.

2011-07-11 10:17:02
0

İstanbul un gece hayatı sosyetede kim ne içer

 6.5 milyar dolarlık sektöre yön veren isim: Beyaz Türkler nasıl eğlenir? SOSYETEDE KİM NE İÇER?..