2011-05-11 14:40:50
0

İhracat arttı çelikte fiyat normale döndü

 Türkiye'nin çelik ihracatı 2011 yılının ilk çeyreğinde, geçen yılın aynı döneme göre miktar bazında yüzde 16,7 arttı. Çelikte fiyatlar normale döndü.

2011-05-11 14:38:32
0

THY Hollanda Müdürlüğü hizmete girdi

 Türk Hava Yolları (THY) Hollanda Müdürlüğü yeni merkezine taşındı. THY, Hollanda;da Star Alliance;le birlikte aynı binada hizmet verecek.

2011-05-11 14:34:42
0

Uçan Kale lerin teslim tarihi netleşti

 Geleceğin nakliye uçağı olarak da bilinen ve Türkiye'nin de üretim ortağı olduğu A400M uçaklarının Türkiye'ye teslim tarihleri belli oldu.

2011-05-11 14:28:01
0

Toyota nın kârı yüzde 77 geriledi

 Japon otomobil üreticisi Toyota'nın karı, mali yılının dördüncü çeyreğinde bir önceki mali yılın aynı dönemine göre yüzde 77 oranında geriledi.

2011-05-11 14:31:26
0

Kanalistanbul, Montrö ye aykırı mı?

 Kanalistanbul Projesi’nin, Montrö Boğazlar Antlaşması'na aykırı olup olmadığını dünyaca ünlü hukuk profesörleri Marcelo Kohen ve Pierre-Marie Dupuy ...

2011-05-11 14:13:07
0

Atatürk Havalimanı nda rekor kırıldı

 Türkiye'yi adeta dünyaya bağlayan İstanbul Atatürk Havalimanı son yılların uçuş rekorunu kırdı. Günlük iniş-kalkış yapan uçak sayısı 1036'ya ulaştı.

2011-05-11 14:20:47
0

İstanbul un doğusuna 4 yeni proje!

 Dumankaya İnşaat İstanbul'a yep yeni projeler kazandırmaya devam ediyor. Firma Tuzla-Aydınlı’da birbirinden farklı konsepte 4 projeye daha imza atarak 5 ...

2011-05-11 13:42:27
0

Coca Cola satış gelirini yüzde 32 artırdı

 Coca-Cola İçecek (CCİ) Üst Yöneticisi (CEO) Michael O'Neill, Coca Cola'nın ilk çeyrek performansını açıkladı. Satış gelirlerinin yüzde 32 arttığı ...

2011-05-11 13:49:53
0

Türkiye ye yatırım yapana vergi indirimi

 Türkiye'de, yıl sonuna kadar yatırım yapanlar, yüzde 50 ile 90 orasında değişen oranlarda vergi indiriminden yararlanacak. 4 farklı bölge için vergi ...

2011-05-11 13:43:26
0

Mahkumun parası adalete takıldı

 Adalet Bakanlığı müfettişlerinin ceza infaz kurumlarında yaptıkları denetlemelerden çarpıcı sonuçlar çıktı. Hükümlü ve tutukluların parası ...

2011-05-11 13:30:02
0

Vodafone’dan Facebook SMS hizmeti

 Vodafone aboneleri, Facebook SMS servisiyle önceden belirlediği bildirimleri cep telefonuna SMS olarak ücretsiz alabilecek ve standart tarife ücretiyle SMS atarak ...

2011-05-11 13:30:02
0

Turkcell’den engellilere ücretsiz Sesli Fatura Hizmeti

 Turkcell, görme engelli müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak için ücretsiz "Sesli Fatura Hizmeti" başlattı.

2011-05-11 13:15:01
0

TÜDEF Çok büyük bir çevre felaketi yaşanabilir”

 TÜDEF Genel Sekreteri Hamdullah Yıldız, Kütahya’da Eti Gümüş A.Ş’ye ait gümüş madeni tesisindeki siyanür barajında meydana gelen çökmeyle ilgili ...

2011-05-11 13:03:01
0

Akfen GYO, İMKB’de işlem görmeye başladı

 Akfen Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş’nin halka arz edilen 54 milyon 117 bin 500 liralık nominal değerli payları İMKB Kurumsal Ürünler Pazarı’nda ...

2011-05-11 12:57:01
0

Ciliv “Mobil internette dünyanın önde gelenlerindeniz

 Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, Türkiye’nin mobil internette dünyanın önde gelen firmalarından biri olduğunu bildirdi.

2011-05-11 12:51:01
0
2011-05-11 12:29:00
0

Cari açıkta yüzde 128 artış

 Cari açık mart ayında beklentilerin üzerine çıkarak yüzde 128 artışla 9.76 milyar dolar açık verdi.

2011-05-11 12:18:01
0

Toyota’nın karı yüzde 77 geriledi

 Japon otomobil üreticisi Toyota’nın karı, mali yılının dördüncü çeyreğinde bir önceki mali yılın aynı dönemine göre yüzde 77 oranında gerileyerek, ...

2011-05-11 11:19:29
0

Petrol Ofisi ilk çeyrekte zarar etti

 Petrol Ofisi 2011'in ilk çeyreK verilerini açıkladı. Petrol Ofisi ilk çeyrekte zarar ettiğini açıkladı. Zarara gerekçe olacak şu bilgiler verildi.

2011-05-11 10:58:59
0

Savunma sanayi fuarına yerli damgası

 Dünyanın en büyük 5 savunma fuarından biri olan IDEF İstanbul'da açıldı. Türk yapımı silah ve donanımlar 50 ülkeden 621 firmanın katıldığı fuarda ...