2011-07-23 10:14:16
0

DSP nin Başkanlık Kurulu belirlendi

 DSP'nin 10 Temmuz'da yapılan Olağanüstü Kurultayı sonrasında toplanan Parti Meclisi'nde Başkanlık Kurulu belirlendi.

2011-07-23 09:56:40
0

SPK Başkanı Akgiray Şike SPK suçu değil

 Şike iddiaları üzerine Fenerbahçe Sportif hisselerinin geriye dönük bir yılını incelemeye aldıklarını açıklayan SPK Başkanı Vedat Akgiray, şikenin SPK ...

2011-07-23 09:54:19
0

SBS tercih sonuçları Salı günü açıklanıyor

 Seviye Belirleme Sınavı'nı (SBS) kazanarak, tercihte bulunan ilköğretim 8. sınıf öğrencilerinin yerleştirme sonuçları 26 Temmuz Salı günü açıklanacak.

2011-07-23 09:17:55
0

İş dünyası kriz söylemlerine tepki gösterdi

 ATO, TUSKON, MÜSİAD, İTHİB, İİB, TESK, gibi sivil toplum kuruluşlarının başkanları ile Zorlu, Boydak ve Sanko yönetim kurulu başkanları kriz ihtimalini ...

2011-07-23 09:20:01
0
2011-07-23 09:04:02
0

Kazancı-Karamehmet ortaklığını bitiren adım

 Kazancı hisselerin kalan yarısını da aldı, yeni ortakla devam edecek.

2011-07-23 00:28:58
0

IMF ağız değiştirdi Türkiye dememiştik

 IMF Türkiye Temsilciliği, Lewis’in basına “Türkiye’de risk arttı” şeklinde yansıyan sözleriyle ilgili yazılı bir açıklama yaptı: ...

2011-07-22 22:20:38
0

Mehmetler de son söz Kazancı nın

 MMEKA'nın Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kazancı, ortağı Mehmet Emin Karamehmet'le, MMEKA için anlaştıklarını belirtirken bundan sonrasına açıklık getirdi.

2011-07-22 22:01:28
0

Bakan Eker, Kayseri de besicilerle görüştü

 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Mehdi Eker, Kayseri'de sektör temsilcileriyle bir araya geldi.

2011-07-22 18:43:30
0

Altında rekor serisi devam ediyor

 İstanbul Altın Borsası (İAB) endeksi yüzde 0,22 artarken, altının kilogramı kapanışta rekorunu yenileyerek 87 bin 100 liraya, onsu ise 1.602,00 dolara ...

2011-07-22 18:35:00
0

Türkiye Ermenistan arasında işbirliği

 Ermenistan Sanayiciler ve İşadamları Birliği tarafından düzenlenen ''Türkiye ile Ermenistan arasında ilişkilerin iyileştirilmesine destek'' programı ...

2011-07-22 18:20:54
0

Tüpraş tan yeni bir refoneri kararı

 TÜPRAŞ'ın İzmit Rafinerisi'nde yüksek kükürtlü fuel oili işleyerek Euro V standardında motorin ve benzin gibi beyaz ürünlere dönüştürecek Fuel Oil ...

2011-07-22 18:02:01
0
2011-07-22 17:56:37
0

PTT, kargoda VIP ve kurye hizmetini sunacak

 PTT Genel Müdürlüğü, gönderi hizmetlerini, 'kurye', 'şehir içi ekspres kurye', 'nitelikli kurye', 'kargo' ve 'VIP kargo' adı altında sunmaya başladı.

2011-07-22 17:45:19
0

Papandreu Yunanistan artık iflastan kurtuldu

 Yunanistan Başbakanı Yorgo Papandreu, Avro Bölgesi devlet ve hükümet başkanlarının, Yunanistan'ı kurtarmak için düzenledikleri olağanüstü zirvede alınan ...

2011-07-22 17:55:31
0

Emekli, malul, dul ve yetim aylıkları Ağustos ta!

 Emekli, malul, dul ve yetim aylıklarında kamu personeli maaş katsayılarının yeniden belirlenmesinden kaynaklanan farklar ağustos ayı içinde ödenecek.

2011-07-22 17:56:01
0

Altın fiyatlarında son durum

 İstanbul Kapalıçarşı'da 24 ayar külçe altının gram fiyatı 87,35 liraya yükselerek rekor kırdı.

2011-07-22 17:48:00
0

Borsa hızlı düştü altın ve dövizde rekor var

 İstanbul Menkul Kıymetler Borsasında işlem gören hisse senetleri günlük bazda ortalama yüzde 1,77 oranında değer yitirdi. Dolar ve Avro ve altın fiyatları ...

2011-07-22 17:23:41
0

Komşu için 20,3 milyar avro zarar yazacaklar

 Avrupa Birliği liderler zirvesinde üzerinde anlaşılan Yunanistan için yeni kurtarma paketine katkıda bulunacak bankaların, 20,6 milyar avro kaybedebileceğini ...

2011-07-22 17:23:41
0

Yunanistan için 20,3 milyar avro zarar yazacaklar

 Avrupa Birliği liderler zirvesinde üzerinde anlaşılan Yunanistan için yeni kurtarma paketine katkıda bulunacak bankaların, 20,6 milyar avro kaybedebileceğini ...

2011-07-22 17:30:00
0

Süzer TÜSİAD üyeleri Türkiye yi bilmiyor

 Süzer Grup Onursal Başkanı Mustafa Süzer, TÜSİAD üyelerinin yüzde 70-80'nin Boğaz ile Taksim arası dışındaki Türkiye'yi çok iyi bildiğini sanmıyorum' ...

2011-07-22 16:22:36
0

Acıpayam Selüloz Sanayi özelleştiriliyor

 Özelleştirme İdaresi Başkanlığı (ÖİB), Acıpayam Selüloz Sanayi ve Ticaret A.Ş'nin (ACISELSAN) yüzde 76,83 oranındaki hissesini satışa çıkardı.

2011-07-22 17:15:58
0

Elektrik borcu olan çiftçiye son uyarı

 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, tarımsal sulamadan kaynaklanan elektrik borcu olan çiftçileri uyardı. Çağlayan 'bundan sonra borç ...

2011-07-22 17:14:22
0

Mersin Limanı nda mazot 1,70 lira oldu

 Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan, Mersin'de 3.5TL'den satılan motorinin fiyatının artık 1.70 TL olacağını söyledi.

2011-07-22 16:51:09
0

Dolar serbest piyasada 1,700TL yi geçti

 İstanbul serbest piyasada dolar, kapanışa yakın dakikalarda 1,7000 lirayı aştı.

2011-07-22 16:59:14
0

Sabancı CEO su Kurtul dan sanayi itirafı!

 Sabancı Holding Üst Yöneticisi Zafer Kurtul, son 10 yıldır, 20 yıldır Türkiye'de sanayinin gelişmediğini ancak hükümetin sanayinin gelişmesine çok ...

2011-07-22 17:02:01
0