2011-06-24 09:42:07
0

Dünya mükemmel fırtınaya mı sürükleniyor?

 Kriz kâhini ekonomist Nouriel Roubini, birkaç hafta önce dünya ekonomisinin ‘mükemmel fırtınaya’ sürüklendiğini söylemişti.

2011-06-24 09:36:48
0

SPK, manipülasyonlara sıkı markaj

 SPK, piyasa dolandırıcılığının üzerine daha sıkı gidecek. Getirilen gerçek zamanlı denetime ilave olarak diğer kamu kurumları ile daha sıkı ...

2011-06-24 09:31:04
0

Mecnur Çolak ın aylık geliri 2 bin TL ymiş

 Borsada manipülasyon iddialarına ilişkin düzenlenen operasyon kapsamında gözaltına alınan 38 şüpheli, bugün Sarıyer Adliyesi’ne çıkarılacak.

2011-06-24 09:27:47
0

Koç ailesine Hayırseverlik Ödülü

 Fransa’nın en büyük bankası BNP Paribas’nın Hayırseverlik Ödülü, “Tüm dünya için öncü ve örnek nitelikteki çalışmaları” ...

2011-06-24 09:22:36
0

Boydak dışardan lise bitirdi sıra üniversitede!

 Boydak Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hacı Boydak, 50 yaşından sonra yarım bıraktığı lise tahsilini dışardan tamamladı. Şimdi de Lisans Yerleştirme ...

2011-06-24 09:07:47
0

Özyeğin NBG yi ben almam kimse de almaz

 Finansbank'ı 2006'da Yunan NBG'ye sattıktan sonra Fibabanka ile sektöre geri dönen Fiba Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hüsnü Özyeğin, çarpıcı bir ...

2011-06-24 09:03:32
0

Starbucks ın rakini Cafe Crown u aldı

 Starbucks'ın en büyük rakibi ABD'li Caribou Coffee, Ülker'in kahve zinciri Cafe Crown'u satın aldı.

2011-06-24 03:14:20
0

AB, Yunanistan a Kemer sık dedi

 AB devlet ve hükümet başkanları, 12 milyar avroluk kredi dilimini serbest bırakmak için Yunanistan'dan 50 milyar avroluk özelleştirme programı ve 28 milyar ...

2011-06-23 22:36:01
0

Süper Loto yine devretti

 İşte bu haftanın şanslı numaraları...

2011-06-23 21:42:08
0

Avrupa Birliği, Yunanistan a bastırıyor

 AB devlet ve hükümet başkanları Yunanistan'ı kurtarma formülünü belirlemek için toplandı.

2011-06-23 18:17:28
0

SGK çalışanlarından fazla mesai tepkisi

 Memur-Sen Konfederasyonu'na bağlı Büro Memur-Sen Sivas Şube Başkanı Metin Özcan, Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK)’nda çalışan personelin 90 saat olan fazla ...

2011-06-23 17:51:39
0

ABD de yeni konut satışları düştü

 ABD Ticaret Bakanlığı, geçen ay yeni konut satışlarının yüzde 2,1 düşerek yıllık bazda 319 bin adet olduğunu açıkladı.

2011-06-23 17:48:00
0

Borsa ve dolar yükseldi avro ve altın düştü

 İstanbul Menkul Kıymetler Borsasında işlem gören hisse senetleri günlük bazda ortalama yüzde 0,61 oranında değer kazandı. Dolar yükseldi, Avro ve altın ...

2011-06-23 17:40:19
0

Ankara da 216 bin dekar sel ve dolu mağduru

 Ankara İl Tarım Müdürü Ruknettin Ceyhun, Ankara'da 11 Mayıs-20 Haziran 2011 tarihleri arasında meydana gelen dolu ve sel afetiyle ilgili verileri açıkladı.

2011-06-23 17:38:25
0

Türkiye 660 milyon dolar dış borç ödemesi yaptı

 Türkiye, özel sektör borçları hariç, 1-22 Haziran tarihleri arasında 660,47 milyon dolar dış borç ödemesi yaptı.

2011-06-23 17:35:24
0

Körfez de kiraz festivaline kaliteli darbesi

 Kocaeli'de geleneksel olarak düzenlenen Yarımca Altın Kiraz Festivali yarışması için istenilen kalitede ürün bulunamayınca, bazı kiraz cinsleri yarışma ...

2011-06-23 17:31:32
0

Tavukçuluk sektörüne koku yaptırımı

 Yıllık 10 milyon ton atık sorunu yaşayan tavukçuluk sektörü, yılbaşında yürürlüğe girecek ''Koku Yönetmeliği'' nedeniyle koku yüzünden de cezai ...

2011-06-23 17:33:44
0

Eskşehir de ilk mahsül sevinci!

 Eskişehir Ticaret Borsası'na (ETB) getirilen yılın ilk mahsul arpası, sembolik olarak kilogramı 3 lira 10 kuruştan satıldı.

2011-06-23 17:29:13
0

Hisarcıklıoğlu cari açığa ek tedbir istedi

 TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu, cari açık nedeniyle alınan kısa vadeli tedbirleri doğru bulduklarını, ilave tedbirlere ihtiyaç olduğunu belirtti.

2011-06-23 17:26:05
0

Sarkozy Gıda fiyatları baş belası bir durum

 Fransa Cumhurbaşkanı Nicolas Sarkozy, G-20 ülkelerine gıda fiyatlarında daha sıkı düzenlemeleri uygulamaya koyma çağrısında bulundu.

2011-06-23 17:23:30
0

KKTC turizmine Corendon desteği

 Merkezi Antalya'da bulunan Hollanda ve Belçika başta olmak üzere birçok ülkeden Türkiye'ye turist taşıyan Corendon Airlines firması, Kuzey Kıbrıs Türk ...

2011-06-23 17:04:40
0

Aydın Yüzde 25 lik kredi sınırına uyulacak

 Türkiye Bankalar Birliği Başkanı ve Halkbank Genel Müdürü Hüseyin Aydın, bankacılık sektörünün finansal istikrardan yana olduğunu ve en ufak şüphe ...

2011-06-23 17:05:01
0

Dolar fırladı

 Dolar saat 16.30 itibariyle ise 1.6320 TL'den el değiştirdi.

2011-06-23 15:05:14
0

Türk Telekom ve AYB den dev işbirliği

 Türk Telekom'un genişbant internet altyapısını Türkiye’nin her köşesine ulaştırmayı hedefleyen projelerine, Avrupa Birliği desteği geldi.

2011-06-23 16:07:39
0

Türkiye Finans hedeflerini katlayacak

 2011 yılını küresel kriz nedeniyle toparlanma yılı ilan eden Türkiye Finans yönetimi, son iki yılda verimliliğe ağırlık verdiklerini ve orta vadede 300 ...

2011-06-23 16:11:01
0

Kamu borç ödemesi 6 milyar doları aştı

 Kamu, 2011 Ocak ayının başından 22 Haziran’a kadar olan dönemde toplam 6 milyar 331.4 milyon dolarlık dış borç ödemesi yaptı.

2011-06-23 15:59:36
0

Protestolu senet sayısı azaldı!

 Protesto edilen senet sayısı bu yılın Mayıs ayında, geçen yılın aynı ayına göre yüzde 23,7, tutarı da yüzde 16 azaldı.

2011-06-23 16:08:56
0

Bali Faizlerde 1 ile 3 puan artış olur

 İş Bankası Genel Müdürü Adnan Bali, kredi kararına ilişkin olarak, "Kredilerin türleri ve vadelerine göre faizlerde 1 ile 3 puanı aşkın yıllık bazda ...

2011-06-23 15:48:48
0

Türkiye nin AB ye maliyeti 28 milyar euro!

 Avrupa Parlamentosu Bütçe Komisyonu Üyesi Reimar Boege, Türkiye’nin üyeliğinin Avrupa Birliği'ne her yıl yaklaşık olarak 28 milyar euroya mal ...

2011-06-23 15:56:34
0

ABD de işsizlik maaşı başvuruları arttı

 ABD Çalışma Bakanlığının açıkladığı verilere göre, işsizlik maaşı için başvuranları arttı.