2011-06-28 14:17:00
0

askin Abi nin yeni macerasi bu aksam Facebook ta

 Cem Yılmaz’ın Türk Telekom reklamlarında canlandırdığı Taşkin Abi’nin en son macerası bu akşam saat 20.00’den itibaren Türk ...

2011-06-28 13:25:15
0

Rezidanslars mimaride hayal kırıklığı mı?

 Yüksek Mimar Alaz Albay, piyasada bir takım konut projelerinin gerçekleştirilemeyeceğini savunarak, rezidanslarda bile gerçekleştirilen hatalara dikkat çekti.

2011-06-28 13:10:27
0

Yağışlar hangi ilde hangi ürünlere yaradı?

 Yaz aylarına girilmesine rağmen Türkiye genelinde etkisini sürdüren yağışlar pek çok üründe rekolte artışını da beraberinde getirecek.

2011-06-28 13:23:19
0

FT Ekonomi reform eksikliğini gizliyor

 Türkiye’de iyileşmiş iş ortamına rağmen pek az yapısal reform yapıldığı savunan gazete, “acilen” ele alınması gereken alanlar sıraladı ...

2011-06-28 13:19:01
0

İGMD nin yeni başkanı belli oldu

 İstanbul Gümrük Müşavirleri Derneği'nin yeni başkanı Turhan Gündüz oldu.

2011-06-28 13:15:41
0

FT Kanalistanbul soru işaretleri

 Financial Times gazetesi, geniş yer verdiği Türkiye ekinde, “Çılgın ama muhteşem” olarak nitelediği “Kanal İstanbul” projesinin ...

2011-06-28 13:08:55
0

Brezilya da 8 milyon yoksul orta sınıf oldu

 Son yıllarda önemli ekonomik başarı gösteren Brezilya'da yaklaşık 40 milyon kişi 2003 ve Mayıs 2011 arasında yoksulluktan kurtularak orta sınıfa katıldı.

2011-06-28 12:50:16
0

Konya da jeotermal sera kurulacak

 Konya'nın Tuzlukçu ilçesinde, 46 derecelik jeotermal su kullanılarak yapılacak Jeotermal Sera'da topraksız domates yetiştirileceği bildirildi.

2011-06-28 12:40:31
0

Isparta nın kirazda gözdesi Almanya!

 Isparta Tarım Müdürü Sıddık İpek, yılda yaklaşık 22 bin ton kiraz üretilen Isparta'nın en fazla Almanya'ya ihraç yaptığını bildirdi.

2011-06-28 12:29:51
0

Yapı Kredi ye en iyi banka ödülü

 Yapı Kredi, finans yayınlarından World Finance tarafından gerçekleştirilen ''2011 Yılı Bankacılıkta Mükemmellik Ödülleri'' değerlendirmesinde, ...

2011-06-28 12:15:46
0

FBahçe nin en değerli oyuncusu hangisi?

 Fenerbahçe Kulübü 17 Haziran 2011 tarihi itibarıyla yapılan değerleme raporunu İMKB’ye bildirdi. Raporda Fenerbahçe'nin en değerli oyuncusu da çıktı.

2011-06-28 11:56:54
0

Akbank tan esnafa SMS kredi!

 Akbank'ın ''Esnafa SMS Kredi'' ürünü ile küçük işletme sahipleri, şubeye gitmeden SMS ile kredi başvurusunda bulunabilecek.

2011-06-28 11:50:29
0

Kristal Elma Türkiye ödülleri sahiplerini bulacak

 Bu yıl 23.’sü gerçekleştirilen Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri bu akşam düzenlenecek törenle sahiplerini bulacak.

2011-06-28 11:50:04
0

IMF Başkanı bugün belli olacak

 Uluslararası Para Fonu'nda (IMF) Dominique Strauss-Kahn'ın istifasıyla boşalan başkanlık koltuğuna kimin oturacağının bugün belli olması bekleniyor.

2011-06-28 11:48:04
0

IMF Başkanu bugün belli olacak

 Uluslararası Para Fonu'nda (IMF) Dominique Strauss-Kahn'ın istifasıyla boşalan başkanlık koltuğuna kimin oturacağının bugün belli olması bekleniyor.

2011-06-28 11:28:13
0

Türk kart çetesi Singapur da hapiste

 Singapur'da sahte kredi kartıyla iki günde 360 bin dolarlık mücevher alan Türk çete çökertildi. Çete üyesi 27 yaşındaki Erdem Yıldız'a 7 yıl hapis ...

2011-06-28 11:27:12
0

Rusya ile doğalgaz anlaşması bitiyor

 Rusya ile 25 yıl önce imzalanan doğalgaz anlaşmasının süresi 31 Aralık'ta doluyor. BOTAŞ'ın bu ay sonuna kadar iptal yazısı göndermemesi halinde ...

2011-06-28 11:16:22
0

Su faturasını sıfırlayan KOBİ

 Mikrosan'da yağmur boşa gitmiyor. Eğim mühendisliği teknikleri ile inşa edilen fabrikada yağmur suları toplanıp, arıtılıyor. Hem çevre korunuyor hem de su ...

2011-06-28 11:07:01
0

Memur ve emekli Temmuz da zamlı maaş alacak

 Önümüzdeki ay, 2,5 milyon memurun yanı sıra 9 milyon emekli ile asgari ücretle çalışan milyonlarca kişi zamlı maaş alaca

2011-06-28 11:05:01
0

İstanbul Adalet Sarayı ndaki çay ocağı 1 milyon TL

 Çağlayan'da yapılan İstanbul Adalet Sarayı'ndaki çay ocaklarının yaklaşık 1 milyon liraya kiralanması hedefleniyor

2011-06-28 10:57:03
0

Yunanistan da grev öncesi darbe tehdidi

 Krizdeki Yunanistan'ın Başbakan Yardımcısı Pangalos parlamentoda görüşülen tedbir paketi geçmezse tankların sokağa ineceğini ileri sürdü.

2011-06-28 10:52:41
0

Diyabet ilaçları için Kocaeli ni üs seçti

 Cumhurbaşkanı Gül'ün 2011'i 'Diyabet Yılı' ilan etmesinin ardından, Kocaeli Üniversitesi, diyabetkonusunda Danimarkalı ilaç firması Novo Nordisk ile ...

2011-06-28 10:40:25
0

Gazda Al ya da öde anlaşmasında son şans

 Rusya ile 25 yıl önce imzalanan doğalgaz anlaşmasının süresi 31 Aralık'ta doluyor. BOTAŞ'ın bu ay sonuna kadar iptal yazısı göndermemesi halinde ...

2011-06-28 10:40:25
0

Alınmayan gaza para ödeten anlaşma için kritik hafta

 Rusya ile 25 yıl önce imzalanan doğalgaz anlaşmasının süresi 31 Aralık'ta doluyor. BOTAŞ'ın bu ay sonuna kadar iptal yazısı göndermemesi halinde ...

2011-06-28 10:24:23
0

Pakistanlı işadamlarından çağrı

 Pakistan'ın Koç ve Sabancı'sı olarak bilinen işadamları, Türkiye'nin dünya devleti olmasından memnuniyet duyduklarını söyledi.

2011-06-28 10:22:44
0

Seçim bitti iş dünyası yatırıma koşacak

 TBMM'de yapılacak yemin törenlerinin ardından kısa sürede kabine belirlenecek. Yeni kabinede ekonomi yönetiminin belirlenmesiyle birlikte yatırımların daha da ...

2011-06-28 10:08:32
0

Japonya da parekende satışları düştü

 Japonya'da perakende satışlar, mayıs ayında yıllık bazda yüzde 1,3'le beklentilerin altında geriledi.

2011-06-28 10:11:06
0

Hazır giyimin devleri fonların takibinde!

 Türk ekonomisinin son yıllarda gösterdiği yüksek büyüme performansıyla birlikte kişi başına düşen gelirdeki artış, özel sermaye fonlarının radarını ...

2011-06-28 10:04:57
0

Piyasalar yeni güne böyle başladı

 İMKB 100 Endeksi birinci seansa, önceki kapanışa göre 232,99 puan artarak başladı. Dolar ve Avro'nun güne başlangıcı ile dünya borsaları ve petrolde son ...

2011-06-28 09:58:59
0

Vergi levhasında otomatik ceza yok

 "2 milyon esnaf ve sanatkâra 'vergi levhası' cezası kapıda" başlıklı haberlere ilişkin Maliye'den açıklama geldi.