2011-07-22 18:35:00
0

Türkiye Ermenistan arasında işbirliği

 Ermenistan Sanayiciler ve İşadamları Birliği tarafından düzenlenen ''Türkiye ile Ermenistan arasında ilişkilerin iyileştirilmesine destek'' programı ...

2011-07-22 18:20:54
0

Tüpraş tan yeni bir refoneri kararı

 TÜPRAŞ'ın İzmit Rafinerisi'nde yüksek kükürtlü fuel oili işleyerek Euro V standardında motorin ve benzin gibi beyaz ürünlere dönüştürecek Fuel Oil ...

2011-07-22 18:02:01
0
2011-07-22 17:56:37
0

PTT, kargoda VIP ve kurye hizmetini sunacak

 PTT Genel Müdürlüğü, gönderi hizmetlerini, 'kurye', 'şehir içi ekspres kurye', 'nitelikli kurye', 'kargo' ve 'VIP kargo' adı altında sunmaya başladı.

2011-07-22 17:45:19
0

Papandreu Yunanistan artık iflastan kurtuldu

 Yunanistan Başbakanı Yorgo Papandreu, Avro Bölgesi devlet ve hükümet başkanlarının, Yunanistan'ı kurtarmak için düzenledikleri olağanüstü zirvede alınan ...

2011-07-22 17:55:31
0

Emekli, malul, dul ve yetim aylıkları Ağustos ta!

 Emekli, malul, dul ve yetim aylıklarında kamu personeli maaş katsayılarının yeniden belirlenmesinden kaynaklanan farklar ağustos ayı içinde ödenecek.

2011-07-22 17:56:01
0

Altın fiyatlarında son durum

 İstanbul Kapalıçarşı'da 24 ayar külçe altının gram fiyatı 87,35 liraya yükselerek rekor kırdı.

2011-07-22 17:48:00
0

Borsa hızlı düştü altın ve dövizde rekor var

 İstanbul Menkul Kıymetler Borsasında işlem gören hisse senetleri günlük bazda ortalama yüzde 1,77 oranında değer yitirdi. Dolar ve Avro ve altın fiyatları ...

2011-07-22 17:23:41
0

Komşu için 20,3 milyar avro zarar yazacaklar

 Avrupa Birliği liderler zirvesinde üzerinde anlaşılan Yunanistan için yeni kurtarma paketine katkıda bulunacak bankaların, 20,6 milyar avro kaybedebileceğini ...

2011-07-22 17:23:41
0

Yunanistan için 20,3 milyar avro zarar yazacaklar

 Avrupa Birliği liderler zirvesinde üzerinde anlaşılan Yunanistan için yeni kurtarma paketine katkıda bulunacak bankaların, 20,6 milyar avro kaybedebileceğini ...

2011-07-22 17:30:00
0

Süzer TÜSİAD üyeleri Türkiye yi bilmiyor

 Süzer Grup Onursal Başkanı Mustafa Süzer, TÜSİAD üyelerinin yüzde 70-80'nin Boğaz ile Taksim arası dışındaki Türkiye'yi çok iyi bildiğini sanmıyorum' ...

2011-07-22 16:22:36
0

Acıpayam Selüloz Sanayi özelleştiriliyor

 Özelleştirme İdaresi Başkanlığı (ÖİB), Acıpayam Selüloz Sanayi ve Ticaret A.Ş'nin (ACISELSAN) yüzde 76,83 oranındaki hissesini satışa çıkardı.

2011-07-22 17:15:58
0

Elektrik borcu olan çiftçiye son uyarı

 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, tarımsal sulamadan kaynaklanan elektrik borcu olan çiftçileri uyardı. Çağlayan 'bundan sonra borç ...

2011-07-22 17:14:22
0

Mersin Limanı nda mazot 1,70 lira oldu

 Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan, Mersin'de 3.5TL'den satılan motorinin fiyatının artık 1.70 TL olacağını söyledi.

2011-07-22 16:51:09
0

Dolar serbest piyasada 1,700TL yi geçti

 İstanbul serbest piyasada dolar, kapanışa yakın dakikalarda 1,7000 lirayı aştı.

2011-07-22 16:59:14
0

Sabancı CEO su Kurtul dan sanayi itirafı!

 Sabancı Holding Üst Yöneticisi Zafer Kurtul, son 10 yıldır, 20 yıldır Türkiye'de sanayinin gelişmediğini ancak hükümetin sanayinin gelişmesine çok ...

2011-07-22 17:02:01
0
2011-07-22 16:52:40
0

Ergün e göre Türkiye nin lider ülke olma formülü

 Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün, 'Türkiye, lider ülke olmak istiyorsa dünyadaki güç dengelerinin ana belirleyicisi olan bilim ve teknoloji azami ...

2011-07-22 15:16:38
0

MMEKA da Karamehmet hisseleri sattı

 MMEKA'nın Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kazancı, ortağı Mehmet Emin Karamehmet ile anlaşma sağladıklarını, MMEKA'nın yüzde 50 hissesini aldıklarını ...

2011-07-22 16:29:22
0

Altın fiyatları Kapalıçarşı da rekor kırdı

 İstanbul Kapalıçarşı'da 24 ayar külçe altının gram fiyatı ile çeyrek altın yükselerek rekor kırdı.

2011-07-22 16:21:47
0

Fitch Yunanistan nın notunu belirledi

 Kredi derecelendirme kuruluşu Fitch, Avro Bölgesi'nin Yunanistan'ın borç sorununa çözüm bulmak için ortaya koyduğu yeni plan neticesinde Yunanistan'ın notuna ...

2011-07-22 16:21:01
0
2011-07-22 16:08:45
0

Microsoft tan çeyrek dönemde dev kar

 Dünyanın en büyük yazılım üreticisi Microsoft çeyrek dönem kârını açıkladı. Şirketin net karı yüzde 30 arttı.

2011-07-22 16:00:00
0

Dolar tüm zamanların rekorunu kırdı

 İstanbul serbest piyasada dolar, avrodaki yükseliş bugün de devam ediyor. Dolar öğlenden sonra tüm zamanların rekorunu kırdı.

2011-07-22 16:00:01
0

MB Başkanı Kriz yakın görünmüyor

 Merkez Bankası Başkanı Başçı: Yunanistan için alınan kararlar önemli, kriz yakın görünmüyor..