2011-05-11 16:11:32
0

Kanada dan 80 milyar dolarlık çılgınlık!

 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın “Çılgın" projesinden sonra 80 milyar dolarlık ormancılık ve madencilik projesi adı altında bir ...

2011-05-11 16:02:55
0

Kotil Bizden sürpriz bekleyin

 THY Genel Müdürü Temel Kotil, pazarda güçlü bir oyuncu olduklarını, havacılıkta altın madeni üzerinde olduklarını belirtti ve 'bizden sürpriz bekleyin' ...

2011-05-11 16:05:11
0

Anneler için kartlara rekor kırdırdık!

 BKM, Anneler Günü’nde yapılan harcamalara ilişkin kredi kartı kullanım verilerini açıklarken, Anneler Günü kapsamında yapılan harcamaların Şubat ...

2011-05-11 15:43:22
0

ArcelorMittal kârını yüzde 67 artırdı

 Dünyanın en büyük çelik üreticisi ArcelorMittal, yılın ilk çeyreğinde net karını geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 67 oranında artırdı.

2011-05-11 16:01:15
0

Tasarruflu ampül satışları patladı

 Philips Aydınlatma Türkiye Genel Müdürü Ülkem Kırımlı, bu yılın ilk aylarına bakıldığında, alternatif olarak sunulan tasarruflu ampullerin ...

2011-05-11 15:59:01
0

İngiltere Merkez Bankası ndan enflasyon uyarısı

 İngiltere Merkez Bankası Başkanı Mervyn King, ülkede enflasyonun bu yıl içinde yüzde 5’e kadar yükselebileceği uyarısında bulundu.

2011-05-11 15:53:29
0

Toplanan inek sütü 627 bin tonu aştı

 Türkiye genelinde Mart ayında toplanan inek sütü miktarı bir önceki aya göre yüzde 15 artışla 627 bin 484 tona yükselirken, içme sütü üretimi yüzde 12.5 ...

2011-05-11 15:41:12
0

Süper karlı bankalara deniz bitti!

 Ekonomik kriz döneminde bile karlarını büyük oranda arttıran Türk bankaları, bu yılın ilk çeyreğinde hız kesti. Bankaların karlılıkları azaldı...

2011-05-11 15:44:35
0

PO nun satışları yüzde 218 arttı

 Petrol Ofisi’nin toplam satışları geçen yıla göre yüzde 21.8 artarak 2011'in ilk çeyreği sonunda 3.97 milyar TL düzeyine ulaştı.

2011-05-11 15:31:33
0

Cari açık 12,89 milyar dolar arttı

 Merkez Bankası, 2011 yılı Ocak-Mart döneminde cari işlemler hesabının, bir önceki yılın aynı dönemine göre 12 milyar 89 milyon dolar artarak, 22 milyar 118 ...

2011-05-11 15:37:12
0

50 milyon dolarlık ilaç yatırımı iptal!

 AİFD üyeleri arasında yapılan ankete göre 2009 sonundan bu yana ilaç bütçesini dengelemek için fiyat indirimlerine ağırlık verilmesi, sıkıntıyı en üst ...

2011-05-11 15:34:41
0

4 yılda 269 madenci kazalarda öldü

 DİSK Genel Sekreteri Tayfun Görgün, 4 yılda 269 madencinin kazalarda hayatını kaybettiğini ifade etti.

2011-05-11 14:40:50
0

İhracat arttı çelik normale döndü

 Türkiye'nin çelik ihracatı 2011 yılının ilk çeyreğinde, geçen yılın aynı döneme göre miktar bazında yüzde 16,7 arttı. Çelikte fiyatlar normale döndü.

2011-05-11 15:11:18
0

Erkenci turfanda karpuzda verim düştü

 Çukurova yöresinde yer yer hasadına başlanan erkenci turfanda karpuzda verimin geçen yıla göre yüzde 50 düşük olduğu bildirildi.

2011-05-11 15:31:21
0

DHMİ ye Fransa da Milenyum Ödülü

 Türkiye’de havalimanlarının işletmesini ve tüm hava trafik kontrolünü yöneten DHMİ, Fransa’nın başkenti Paris’te düzenlenen Uluslararası ...

2011-05-11 15:27:25
0

TÖF Bankalar hukuksuzluğa imza atıyor

 TÖF Genel Başkanı Fuat Engin, BDDK Bankaların “haksız” uygulamalarını meşrulaştırmaya çalışarak ortak olduğunu ve “haksız ...

2011-05-11 15:23:34
0

Balkanlar a ihracat hedefi 50 milyar dolar

 TİM Yönetim Kurulu Üyesi Eli Alharal, 2023 yılında 500 milyar dolar ihracat hedefi olduğunu, bu hedefin 50 milyar dolarlık bölümünün Balkan ülkelerine ...

2011-05-11 14:50:50
0

İzmir de ESHOT altın atacak!

 İzmir'de ESHOT'a ait toplu ulaşım araçlarında unutulan ve sahibi çıkmayan çeşitli altın ve ziynet eşyalarıyla saatlerin ihaleyle satışa çıkarılacağı ...

2011-05-11 15:00:02
0

Mühendis ve mimarlar sokağa iniyor

 TMMOB 15 Mayıs 2011 pazar günü yapacağı, "Mühendis, Mimar ve Şehir Plancılarının Ekonomik ve Demokratik Talepleri" adı altında Ankara'da yürüyecekler.

2011-05-11 14:53:54
0

Akbank a 742 milyon dolar zorunlu talep

 Merkez Bankası Akbank’a gönderdiği yazı ile Bankanın Merkez Bankasında yaklaşık 3.5 yıl boyunca ortalamada 742 milyon dolar tutarında ilave zorunlu ...

2011-05-11 14:40:50
0

İhracat arttı çelikte fiyat normale döndü

 Türkiye'nin çelik ihracatı 2011 yılının ilk çeyreğinde, geçen yılın aynı döneme göre miktar bazında yüzde 16,7 arttı. Çelikte fiyatlar normale döndü.

2011-05-11 14:38:32
0

THY Hollanda Müdürlüğü hizmete girdi

 Türk Hava Yolları (THY) Hollanda Müdürlüğü yeni merkezine taşındı. THY, Hollanda;da Star Alliance;le birlikte aynı binada hizmet verecek.

2011-05-11 14:34:42
0

Uçan Kale lerin teslim tarihi netleşti

 Geleceğin nakliye uçağı olarak da bilinen ve Türkiye'nin de üretim ortağı olduğu A400M uçaklarının Türkiye'ye teslim tarihleri belli oldu.

2011-05-11 14:28:01
0

Toyota nın kârı yüzde 77 geriledi

 Japon otomobil üreticisi Toyota'nın karı, mali yılının dördüncü çeyreğinde bir önceki mali yılın aynı dönemine göre yüzde 77 oranında geriledi.

2011-05-11 14:31:26
0

Kanalistanbul, Montrö ye aykırı mı?

 Kanalistanbul Projesi’nin, Montrö Boğazlar Antlaşması'na aykırı olup olmadığını dünyaca ünlü hukuk profesörleri Marcelo Kohen ve Pierre-Marie Dupuy ...

2011-05-11 14:13:07
0

Atatürk Havalimanı nda rekor kırıldı

 Türkiye'yi adeta dünyaya bağlayan İstanbul Atatürk Havalimanı son yılların uçuş rekorunu kırdı. Günlük iniş-kalkış yapan uçak sayısı 1036'ya ulaştı.

2011-05-11 14:20:47
0

İstanbul un doğusuna 4 yeni proje!

 Dumankaya İnşaat İstanbul'a yep yeni projeler kazandırmaya devam ediyor. Firma Tuzla-Aydınlı’da birbirinden farklı konsepte 4 projeye daha imza atarak 5 ...

2011-05-11 13:42:27
0

Coca Cola satış gelirini yüzde 32 artırdı

 Coca-Cola İçecek (CCİ) Üst Yöneticisi (CEO) Michael O'Neill, Coca Cola'nın ilk çeyrek performansını açıkladı. Satış gelirlerinin yüzde 32 arttığı ...