2011-06-29 16:52:58
0

Halkbank tan dev sendikasyon kredisi

 Halkbank, uluslararası piyasalardan 1 milyar dolar tutarında sendikasyon kredisi sağladı.

2011-06-29 16:29:25
0

THY nin Kabil seferleri başlayacak

 Türk Hava Yolları (THY) Genel Müdürü Temel Kotil, THY'nin Basra seferinde Afganistan'ın Başkenti Kabil uçuşlarının başlayacağı bilgisini verdi...

2011-06-29 16:04:46
0

İsveç te sebze filizli yiyecekler toplatılıyor

 İsveç'in resmi gıda kuruluşu Livsmedelsverket salgın hastalık EHEC'e neden olduğu gerekçesiyle soya filizi gibi çiğ olarak tüketilen sebze filizli ...

2011-06-29 16:02:45
0

Advansa toplu iş sözleşmesini imzaladı

 Advansa ile Petrol İş Sendikası arasında devam eden 17. Dönem toplu iş sözleşmesi görüşmeleri anlaşmayla sonuçlandı.

2011-06-29 15:19:59
0

Memura enflasyon farkı zammı yolda

 TÜİK'in yılın ilk 5 ayı için tüketici fiyat artışını yüzde 4,93 olarak ilan etmesinin ardından, memurlar, sözleşmeliler ve memur emeklilerine enflasyon ...

2011-06-29 16:00:27
0

Yunanistan önlem paketini kabul etti

 Yunanistan parlamentosu, AB ile IMF'in şart koştuğu ek tasarruf paketini onayladı. 5 yıllık 28,4 milyar avro tutarındaki tasarruf paketi ile ilgili yasa ...

2011-06-29 15:39:04
0

Rusya, Belarus a verdiği elektriği kesti

 Rusya'nın elektrik tekeli Inter RAO, Belarus'a elektrik arzının, 1,2 milyar rublelik (43 milyon dolar) borcun tamamı ödenene kadar kesildiğini bildirdi.

2011-06-29 16:00:51
0

Fortune 500 listesinde zirve Tüpraş ın!

 İş dergisi Fortune'nin Türkiye 500 çalışmasına göre, 500 şirketin toplam net satışı yüzde 28 artışla 452,8 milyar liraya yükselirken, listede ...

2011-06-29 15:09:52
0

Portekiz in GSYH oranı geriledi

 Portekiz'in bütçe açığının gayri safi yurtiçi hasılaya (GSYH) oranı, Mart ayı sonunda yüzde 8,7'ye geriledi.

2011-06-29 15:31:29
0

Hintli işadamlarının gözü Antalya da!

 Hindistan Cumhuriyeti Ankara Büyükelçiliği Maslahatgüzarı Dr. AVS Ramesh Chandra, Hintli işadamlarının mermer, granit ve turizm alanlarında Antalya'ya ...

2011-06-29 15:35:02
0

Türkiye nin en büyük 10 şirketi açıklandı

 İş dergisi Fortune, Türkiye'nin en iyi 10 şirketini açıkladı.

2011-06-29 15:35:02
0

Süper Loto nun bir günlük faizi bile zengin edecek

 22 milyon liraya ulaşacağı belirtilen büyük ikramiye, günlük faiziyle bile talihlileri zengin edecek.

2011-06-29 15:29:31
0

AB Türkiye de istihdam düşük çalışma süresi uzun

 Avrupa Birliği (AB) ortalamasına göre, Türkiye'de istihdam oranı düşerken, çalışma süreleri uzuyor.

2011-06-29 15:12:10
0

Türk Kuşu nun uçağı düştü 2 ölü

 Eskişehir'in İnönü ilçesinde Türk Hava Kurumu'na bağlı Türk Kuşu İnönü Eğitim Merkezi'nde bir planörün düşmesi sonucu 2 kişi öldü.

2011-06-29 14:28:59
0

Atav Sigortasız yapılan tarım çılgınlık!

 Tarım Kredi Kooperatifleri Birliği Samsun Bölge Müdürü Mesut Atav, ''Sigortasız yapılan tarımda bir yıllık emeği toprağa gömmek çılgınlıktan başka ...

2011-06-29 14:41:32
0

Çukurova da son yılların en verimli hasadı

 Çukurova'da Haziran ayının ilk haftasında başlayan buğday hasadının tamamlandığı, son yılların en bereketli hasadının yapıldığı açıklandı.

2011-06-29 14:33:22
0

Özdebir Bu tarihi fırsatı harcamayalım

 Ankara Sanayi Odası (ASO) Başkanı Nurettin Özdebir, milletvekili seçimlerindeki yüksek katılımın tarihi fırsat olduğunu söyledi. Özdebir 'bu fırsatı ...

2011-06-29 14:30:45
0

Akgiray ın borsa operasyonundaki rahatsızlığı

 SPK Başkanı Vedat Akgiray, borsada manipülasyon operasyonuna ilişkin Trt Ekonomi Ajandası'na çarpıcı açıklamalarda bulundu. Akgiray rahatsızlığını da ...

2011-06-29 14:25:22
0

Yunanistan da PASOK ilk çatlağı verdi

 Yunanistan'da iktidar partisi Pasok'un milletvekili Alexandros Athanassiadis, 28,4 milyar avro tutarındaki tasarruf paketi için parlamentoda karşı oy ...

2011-06-29 14:27:17
0

RK den 10 Bosch bayisine soruşturma

 Rekabet Kurumu, Kayseri'de Bosch bayiliği faaliyetini yürüten 10 teşebbüs hakkında soruşturma başlatılmasını kararlaştırdı.

2011-06-29 14:16:28
0

Borç yapılandırmada ikinci şans!

 Gelir İdaresi Başkanlığı, Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılması Hakkındaki Kanundan işlem hatası nedeniyle yararlanmada sorun yaşayan vatandaşlara ...

2011-06-29 14:14:17
0

İngiltere nin IMF de Lagarde memnuniyeti

 İngiltere, Christine Lagarde'ın Uluslararası Para Fonu'nun yeni başkanı seçilmesini memnuniyetle karşılarken basın, Lagarde'ı zor bir dönemin beklediğini ...

2011-06-29 14:10:28
0

Konya da yılın ilk ürünü borsada satıldı

 Konya Ticaret Borsasına (KTB) getirilen yılın ilk mahsul buğdayı, sembolik olarak kilosu 5 liradan satıldı.

2011-06-29 14:12:43
0

Türkiye de doğal afet riski ilk sırada

 'Sigortacılıkta Öngörülen Riskler Anketi Araştırması''na göre, Türkiye'de sigorta sektöründe doğal afetlerden kaynaklanabilecek riskler ilk sırada geliyor.

2011-06-29 14:06:41
0

ATO, İDEF fuarını yeniden Ankara ya istiyor

 ATO Başkanı Salih Bezci, savunma sanayiinde çok önemli bir yere sahip olan IDEF Uluslararası Savunma Sanayii Fuarını yeniden Ankara'da yapmak istediklerini ...

2011-06-29 13:13:36
0

Ödemiş te karpuz pazarı tatsız açıldı

 Ülkenin önemli karpuz üretim merkezlerinden Ödemiş'te, ürünün pazara çıkmasının ardından kilo fiyatının 10 kuruşa kadar düşmesi üreticileri üzdü.

2011-06-29 13:06:27
0

Almanya da işsizlik parası artırılıyor

 Almanya'da, kısa adı "Hartz-IV" olarak bilinen ve işsizlere ödenen sosyal yardım parasının, gelecek yıl brüt 10 avro artırılacağı bildirildi.

2011-06-29 12:40:15
0

Yunanistan’ın 6 adasını alacağına İnan ıyor

 Fi Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Fikret İnan, Yunanistan’daki bir internet gazetesine yaptığı açıklamada altı adayla yakından ilgilendiğini belirterek, ...