2011-10-29 09:50:19
0

Doğtaş yerli holding ile ortaklığa gidiyor

 Doğtaş Yönetim Kurulu Başkanı Davut Doğan, aralık ayına kadar yerli bir holding ile ortaklığa gidip 3 yıl sonunda halka açılacaklarını söyledi

2011-10-29 09:47:32
0

Piri Reis e Norveç ten takviye

 Kıbrıs'ta sismik arama yapan Piri Reis'e Norveç'ten iki gemi takviyesi geldi

2011-10-29 09:46:00
0

Türev finansal ürünlere vergi ayarı!

 Maliye, türev finansal enstrümanlara vergi uygulaması getiriyor. Gelir İdaresi Başkanlığı, global piyasalar benzeri özel düzenleme yapmaya hazırlanıyor.

2011-10-29 09:51:01
0

İşte kurbanlık fiyatları

 Kredi kartıyla mı almak uygun? İthal mi, yerli mi cüzdanların dostu? Fiyatlar şu anda ne durumda? Kurbanlığı ne zaman almak tasarruf sağlar?

2011-10-29 09:45:02
0

Flormar dan Kanarya Adaları nda iki mağaza

 Türk kozmetik firması Flormar, turizm potansiyeli gördüğü Kanarya Adaları'nda iki mağaza açtı.

2011-10-29 09:37:13
0

Merkel e Hitler ve Baba benzetmesi

 Euro Bölgesi'ni kurtarmak için bütün isteklerini AB üyesi ülkelerin liderlerine kabul ettiren Almanya Başbakanı Angela Merkel, Baba filmindeki Don ...

2011-10-29 09:41:01
0

Memurları kızdıracak 2 düzenleme

 Çelik, 46 yıllık 657 sayılı Memur Yasası ile vedalaşacaklarını söyledi. Çelik, “657 sayılı devlet ...

2011-10-29 09:31:01
0

ABD li Whirlpool 5 bin kişiyi işten çıkarıyor

 ABD'li beyaz eşya devinin üçüncü çeyrekte karı yüzde 7 azaldı.

2011-10-29 09:20:24
0

Aşiret baskısı sahte ruhsatla can aldı

 Aşiret baskısı kendini töre cinayetleri yerine bu kez depremde gösterdi. Aşiret mensubu müteahhitlerin çürük binaya ruhsat aldığı ortaya çıktı.

2011-10-29 09:14:00
0

Sarkozy nin Yunanistan itirafı

 Yunanistan'ın 350 milyar Euro civarındaki kamu borcunun 100 milyar Euro'sunun silinmesini sağlayan Avrupalı liderlerden Fransa Cumhurbaşkanı Nicolas Sarkozy ...

2011-10-29 03:50:14
0

Kurban Bayramı nda ulaşım ücretsiz

 Kurban Bayramı'nda otoyollar ve boğaz köprüleri 5 gün süresince, toplu taşıma araçları ise 3 günlüğüne ücretsiz olacak. Karar Resmi Gazete'nin bugünkü ...

2011-10-29 01:00:40
0

Köylülere 180 baş damızlık düve dağıtıldı

 Yalova'nın Çiftlikköy ilçesine bağlı Kılıç köyünde hayvancılığın geliştirilmesi amacıyla 30 aileye, toplam 180 baş damızlık düve verildi.

2011-10-28 23:21:01
0

EXPO’da rakip 4 oldu

 Burcu TANER/ İZMİR, (DHA) Tayland’ın Ayutthaya kentinin ardından Brezilya’nın Sao ...

2011-10-28 19:47:23
0

Ergün Fındık fıstık satarak bu işler olmaz

 Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün, ''Ne kadar girişimci ruha sahip insan potansiyelimizin olduğunu gördükçe geleceğe dair umutlarımız her geçen ...

2011-10-28 19:42:23
0

TAİSAD dan yerli otomobile destek

 Taşıt Araçları İhtisas Sanayici ve İşadamları Derneği (TAİSAD) Başkanı Hasan Atılgan, hükümetin yerli otomobil üretme konusundaki isteğini desteklerini ...

2011-10-28 18:03:24
0

Chevron üçüncü çeyrek kârını katladı

 Amerikalı petrol şirketi Chevron, petrol fiyatlarının artması nedeniyle üçüncü çeyrekte karını iki kattan fazla artırdı.

2011-10-28 18:20:44
0

MÜSİAD Biltronik ödülleri sahiplerini buldu

 MÜSİAD Bilgi Teknoloji Proje Yarışması BİLTRONİK ödülleri sahiplerini buldu. Törende ödülü tamemen yerli yüzde 40 tasarruflu motor aldı. Vardan şunları ...

2011-10-28 17:41:01
0

Samsung Apple ın tahtına oturdu

 Güney Koreli elektronik devi Samsung, akıllı telefon satışlarında ABD’li Apple’ı geride bırakarak ...

2011-10-28 17:18:35
0

KKTC nin 2012 bütçesi belli oldu

 KKTC Bakanlar Kurulu, 2012 yılının bütçesini onayladı ve Cumhuriyet Meclisi'ne sevketti. Bütçe'nin ayrıntıları şöyle:

2011-10-28 17:24:01
0

Altın fiyatlarında haftanın kapanış rakamları

 Altın fiyatları haftanın son gününü yükselişle kapatarak yatırımcısını sevindirdi.

2011-10-28 17:23:01
0

Amerikalı beyaz eşya devi 5 bin kişi çıkaracak

 Amerikalı beyaz eşya üreticisi 5 bin kişiyi işten çıkarmayı planlıyor. Dünyanın en ...

2011-10-28 17:23:01
0

Yunan Bakan Bu şansı kaybetmemeliyiz

 Yunanistan Maliye Bakanı Evangelos Venizelos, ülkenin borçlarını azaltmada Avrupa Birliği (AB) ...

2011-10-28 17:22:01
0

Serbest piyasada kapanış rakamları

 Ankara’da dün akşam saatlerinde 1,7730 liradan satılan dolar, bugün akşam saatlerinde 1,7570 liradan ...

2011-10-28 14:37:53
0

Dava açma ücretleri 20 - 30 katına çıktı!

 TÖF, Hukuk Muhakemeleri Kanunu Gider Avansı Tarifesi Hakkında Tebliğ hükümlerinin yürütmesinin durdurulması ve iptaline karar verilmesi için Danıştay'da ...

2011-10-28 17:13:01
0

En borçlu il hangisi

 Hazine Müsteşarlığının alacakları lsitesinin en başında yaklaşık 5 milyar borcu ile İzmit bulunuyor.

2011-10-28 16:56:28
0

ABD de tüketici harcamaları arttı

 ABD Ticaret Bakanlığı yaptığı açıklamada önceki ay yüzde 0,2 artan tüketici harcamalarının geçen ay da yüzde 0,6 büyüdüğünü bildirdi.

2011-10-28 16:47:31
0

Depremzedelerden katkı payı alınmayacak

 Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Genel Müdür Vekili Prof. Dr. Murat Karaşen, kanuni olarak afet bölgesindeki vatandaşlardan katkı payı alınmasının söz konusu ...

2011-10-28 16:42:34
0

Bilim İlaç, Avrupa Kalite Büyük Ödülü aldı

 Bilim İlaç, son 3 yıldır Avrupa'da başvuran hiçbir firmanın alamadığı Avrupa Kalite Büyük Ödülü'ne layık görülen ''ilk şirket'' ve ''ilk ilaç ...

2011-10-28 16:47:02
0

Kasım ayında 8 bin memur alınacak

 Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, ilk defa memur olacaklar için Kasım ayını hedef gösterdi.

2011-10-28 16:41:10
0

Fitch, Şekerbank ın kredi notunu artırdı

 Uluslararası Kredi Derecelendirme Kuruluşu Fitch Ratings, Şekerbank'ın ''B '' olan uzun vadeli yerel ve yabancı para notunu bir seviye artırarak ''BB-''ye ...