2011-06-08 11:48:30
0

Muhtaçlık aylığında yeni düzenleme

 Başka bir ülkede sağlık sigortasından yararlanma hakkı bulunmadığı için genel sağlık sigortalısı sayılanlara kötü haber.

2011-06-08 11:45:43
0

Dominique Strauss-Kahn ı bitiren iddia

 Cinsel tacizle suçlanan Dominique Strauss-Kahn'ı bitiren iddia Rusya'dan geldi.

2011-06-08 11:07:41
0

İcradan satılık 84 adet Holstein inek!

 Bozdoğan İcra Müdürlüğü, bir borçtan dolayı hacizli Holstein cinsi 84 adet alacalı inek ile 76 adet düve ve buzağıyı satışa çıkardı.

2011-06-08 11:05:49
0

SunExpress den dış hatlara özel yemek

 SunExpress Havayolları, dış hat yolcularına önceden sipariş edilebilen özel yemekler sunmaya başladı.

2011-06-08 10:49:21
0

32 ülkeye Türk seramiği satıyorlar

 Seramiksan, Avrupa'nın önde ülkelerinden olan İtalya, ABD, İngiltere, İsrail ile Uzakdoğu ülkeleri başta olmak üzere 32 ülkeye ihracat yapıyor.

2011-06-08 10:49:21
0

32 ülkeye seramik ihraç ediyor

 Seramiksan, Avrupa'nın önde ülkelerinden olan İtalya, ABD, İngiltere, İsrail ile Uzakdoğu ülkeleri başta olmak üzere 32 ülkeye ihracat yapıyor.

2011-06-08 10:15:00
0

Avrupa nın en çok konuşanıyız!

 Cep telefonunda rakamlar bu sonucu gösteriyor. BTK Başkanı ülkemiz için "Konuşan Türkiye" diyor...

0000-00-00 00:00:00
0

Ülker Şok u satın aldı

 Migros Şok'u Ülker'e sattı..

2011-06-08 10:02:00
0

TÜİK, sanayi üretimi verilerini açıkladı

 Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), 2011 Nisan ayı Sanayi Üretim Endeksi sonuçlarını açıkladı. Açıklanan verilere göre sanayi üretimi Nisan ayında yüzde ...

0000-00-00 00:00:00
0

Nisan da sanayi üretimi arttı

 Nisan ayında sanayi üretimi yüzde 8.3 ile beklentilerin altında arttı..

2011-06-08 10:00:02
0
2011-06-08 09:55:37
0

Migros tan 600 milyon liralık Şok satış!

 Migros'un Şok mağazalarını satacağına ilişkin bir süredir piyasada dolaşan söylentiler gerçek oldu. Migros, Şok marketler zincirini 600 milyon lira bedelle ...

2011-06-08 04:14:46
0

Fakirin hastane borcu siliniyor

 Hastalara ve yakınlarına bir af müjdesi geldi. Kamu hastanelerine borcu olan ve ödemeyecek durumdakiler borcunun tamamı, diğerlerine ise ödeme kolaylığı ...

2011-06-08 04:14:46
0

Vatandaşın hastane borcu siliniyor

 Hastalara ve yakınlarına bir af müjdesi geldi. Kamu hastanelerine borcu olan ve ödemeyecek durumdakiler borcunun tamamı, diğerlerine ise ödeme kolaylığı ...

2011-06-08 03:38:54
0

Nabucco için bugün imzalar atılıyor

 Nabucco Doğalgaz Boru Hattı Projesi için hazırlanan Proje Destek Anlaşmaları Kayseri’de düzenlenecek resmi bir törenle imzalanacak.

2011-06-08 00:31:19
0

TUSKON Her müdahale Türkiye yi bitirdi

 TUSKON Başkanı Rızanur Meral, ''Maalesef her 10 yılda bir siyasete demokrasi dışı yapılan ağır müdahaleler nedeniyle Türkiye bugün hakkettiği yerde ...

2011-06-07 21:50:54
0

Nabucco için yarın imzalar atılıyor

 Nabucco Doğalgaz Boru Hattı Projesi için hazırlanan Proje Destek Anlaşmaları yarın Kayseri’de düzenlenecek resmi bir törenle imzalanacak.

2011-06-07 21:16:49
0

Hayvancılık desteği ödemesi yarın

 Tarım ve Köyişleri Bakanlığı, Hayvancılık desteği ödemeleri kapsamında 1. dönem besi sığırı için yarın destekleme ödemesi yapacak.

2011-06-07 20:00:02
0
2011-06-07 19:21:06
0

Beklenti anketinde dolara yükselişte

 Sermaye Piyasası Beklenti Anketi'nin mayıs ayı sonuçlarına göre, bir aylık beklentilerde ABD Dolar kurunda yükseliş, İMKB-100 endeksinde düşüş bekleyen ...

2011-06-07 18:02:01
0

Dikkat! Avrupa yı kıran virüs kapıda

 Sağlık Bakanı Recep Akdağ, Türkiye'de şu anda bu salgının olmadığını belirterek, “Bu salgın ülkemize de gelebilir. Tedbirleri alıyoruz tabii. ...

2011-06-07 17:55:56
0

Sabancı, Dönkasan ı Olmuksa ya sattı

 Sabancı Holding, grup şirketlerinden Dönkasan'ın yüzde yirmi hissesini Olmuksa'ya sattı.

2011-06-07 17:43:12
0

ASKON turnuvasında zafer Beyza Piliç in

 Adana şubesinin organize ettiği 1. geleneksel ASKON futbol turnuvasında Beyza Piliç birinciliği kazandı.

0000-00-00 00:00:00
0

İç hat yolcu sayısı 5 yılda 5 e katlandı

 Geçen yıl sonunda iç hatlarda 50 milyon yolcu sayısı aşıldı.

2011-06-07 16:30:24
0

ÇAYKUR, çay ödemelerine başladı

 ÇAYKUR'un, Mayıs ayında satın aldığı yaş çay bedellerini ödemeye başladığı bildirildi.

2011-06-07 15:36:57
0

Tırcıların 5 günlük eylemi sona erdi

 Suriye'nin Türk sürücülere 550 litre üzerinden uyguladığı akaryakıt fiyat farkı nedeniyle başlayan kontak kapatma eylemi sona erdi

2011-06-07 14:52:03
0

Kredi kullanan vatandaşa KKDF müjdesi!

 TÜDEF Genel Başkan Yardımcısı Ali Çetin, Danıştay'ın 28 Ekim 2010'dan önce imzalanmış sabit faizli sözleşmeler için KKDF artışının durdurduğunu ...

2011-06-07 14:46:35
0

Çenesiz İş hacmimiz 208 milyar dolar

 TÜRKONFED Yönetim Kurulu Başkanı Erdem Çenesiz, TÜRKONFED'in, üyeleri nezdinde aşağı yukarı 208 milyar dolarlık bir iş hacmine sahip olduğunu söyledi.

2011-06-07 14:32:59
0

Düşük ayarlı çeyrek altınlara dikkat!

 Ankara Kuyumcular ve Saatçiler Odası Başkanı Hasan Çavuşculu, düşük ayarlı ve düşük gramajlı çeyrek altının piyasaya sürülmesinin yasak olduğunu ...