2011-06-11 18:02:01
0

Türkiye nin nüfusu 100 milyon olamayacak

 Türkiye nüfusunun, nüfus artış hızı, kaba doğum hızı ve ölen kişi sayısındaki seyir dikkate alındığında 100 milyona ulaşması pek mümkün ...

2011-06-11 18:01:01
0

Marchenko, IMF Başkan adaylığından çekildi

 Kazakistan Merkez Bankası Başkanı Grigoriy Marchenko, IMF Başkan adaylığından çekildiğini açıkladı.

2011-06-11 16:39:40
0

İşkur a giden özürlüye maaş müjdesi

 Yönetmelikte yapılan değişiklikle Türkiye İş Kurumu’nca düzenlenen meslek kurslarına katılan özürlü kişilerin 2022 Sayılı Kanun’dan doğan ...

0000-00-00 16:39:02
0

İş Bankası ndan 1 milyar liralık ihraç

 Banka, 1 milyar lira nominal değerli bono ve tahvil ihracı gerçekleştirdiğini bildirdi

2011-06-11 15:39:49
0

Esnafa 16 bankadan borç müjdesi!

 TBB Yeniden Yapılandırma Grubu Başkanı Adnan Memiş, esnafa toleranslı davranacaklarını söyledi.

2011-06-11 15:11:47
0

SGK nın modeli dünyaya örnek oldu

 Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), başta Medula olmak üzere genel sağlık sisteminde uygulamaya geçirdiği teknolojik pek çok projesi ile model olurken, çok sayıda ...

2011-06-11 14:07:42
0

1 milyar dolarlık yatırımdan vazgeçti!

 ABD’nin dev enerji şirketlerinden Chevron, Karadeniz’in Rusya sınırları arasında yer alan derin sularında başlatmayı planladığı petrol arama ve ...

2011-06-11 13:38:00
0

Mersin de ÖTV’siz ve KDV’siz dönem

 Mersin Limanı’ndan yapılacak sevkiyatlarda ihraç malı taşıyan araçlara yarından itibaren ÖTV’siz ve KDV’siz motorin satışı yapılabilecek.

2011-06-11 13:39:46
0

TMO dan Fiskobirlik e 50 bin ton fındık

 TMO, stoklarındaki fındığın 50 bin tona kadar olan miktarını yağlık olarak ayırıp, yalnızca yağ imalatında kullanılmak üzere Fındık Tarım Satış ...

2011-06-11 13:33:35
0

Seyidoğlu, 15 mağazasını açtı

 15. mağazasını İstanbul Toptancılar Çarşısı’nda açan Seyidoğlu Helva-Reçel, Dudulu, İkitelli, Gebze ve Tuzla gibi çalışan kesimin yoğun ...

2011-06-11 13:31:11
0

Pioglitazon içeren ilaçlar yasaklandı!

 Türk Eczacıları Birliği pioglitazon içeren ilaçların Fransa’da “mesane kanseri riskini artırdığı gerekçesiyle” yasaklandığını belirtti.

2011-06-11 13:29:11
0

Türk Telekom a farkındalık ödülü

 Türk Telekom, iç denetim faaliyetlerini uluslararası standartlara göre yürüttüğünü tescil ettirdi. Türk Telekom, Türkiye İç Denetim Enstitüsü (TİDE) ...

2011-06-11 13:18:15
0

Kruvaziyerlerin biri gidiyor biri geliyor

 İtalyan bayraklı Aida Aura isimli yolcu gemisi, bu sezon üçüncü kez Marmaris'e geldi.

2011-06-11 13:15:44
0

İTO, KSS de en iyi oda seçildi

 İstanbul Ticaret Odası (İTO), ''Özel İdare Mesleki Eğitim Kursları (ÖZİMEK) Projesi'' ile ''7. Dünya Odalar Yarışması''nın ''En İyi Kurumsal Sosyal ...

2011-06-11 13:01:22
0

Sofya’da oto fuarı açıldı - Video

 Sofya’da her yıl geleneksel olarak düzenlenen Oto Fuarı “İnter Expo Center” fuar merkezinde açıldı.

2011-06-11 11:26:00
0

Dünya Bankası ından gelişen ülkelere uyarı

 Dünya Bankası yayımladığı Küresel Ekonomik Görünüm Raporunda, gelişmekte oalan ülkeleri, kendi ekonomilerine odaklanmaları konusunda uyardı.

2011-06-11 10:29:30
0

Marchenko, IMF Başkan adaylığından çekildi

 Kazakistan Merkez Bankası Başkanı Grigoriy Marchenko, IMF Başkan adaylığından çekildiğini açıkladı.

2011-06-11 10:14:47
0

SGK yabancıların ilgi odağı oldu

 Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), başta Medula olmak üzere genel sağlık sisteminde uygulamaya geçirdiği teknolojik pek çok projesi ile model oldu.

0000-00-00 09:34:01
0

Yatırımcılardan seçim sonrası için 3 senaryo

 Pazar günü gerçekleşecek genel seçimlerinden önceki son işlem günü, piyasalar bekleme odasına geçti..

2011-06-11 09:23:24
0

TMSF, Tek Tek satışa çıkardı

 TMSF,aralarında İbrahim Tatlıses, Nilüfer, Ahmet Özhan, Mustafa Sandal, Ebru Gündeş ve Hande Yener'in de bulunduğu 12 sanatçının bazı eserlerini satışa ...

2011-06-11 01:05:25
0

Yılın 2 yarısında petrol fiyatları artabilir

 Petrol İhraç Eden Ülkeler Teşkilatı (OPEC) dünya petrol piyasasında bu yılın ikinci yarısında ham petrol sıkıntısı olacağı uyarısında bulundu.

2011-06-11 00:07:23
0

Hisarcıklıoğlu ndan iş için tek şart

 TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu, Türkiye'de her yıl 750 bin kişinin istihdam nüfusuna katıldığını, bu 750 bin kişiye iş bulabilmek için ülkenin ...

2011-06-10 20:27:39
0

Gül den fındıkçıları rahatlatan karar

 FİSKOBİRLİK, TMO'nun stoklarındaki 50 bin ton kabuklu fındığın birliğe satışına ilişkin kararnamenin bugün Cumhurbaşkanı tarafından imzalandığını ...

2011-06-10 20:31:25
0

Yılın 2 yarısında petrol fiyatları artabilir

 Petrol İhraç Eden Ülkeler Teşkilatı (OPEC) dünya petrol piyasasında bu yılın ikinci yarısında ham petrol sıkıntısı olacağı uyarısında bulundu.

0000-00-00 19:12:02
0

Emeklilik yaşı 67 ye çıkıyor

 Anlaşmaya varıldı, 2025'te emeklilik yaşı 67 olacak

2011-06-10 18:55:32
0

Döviz sakin, Borsa yükselişle kapattı

 Para piyaslarında dolar ve euroda yukarı yönde küçük değişmler olurken Borsa ise haftayu yükselişle kapattı.

2011-06-10 17:57:53
0

Konya Şeker, çiftçiye mazot desteği

 Konya Şeker, çiftçiye 20,7 milyonluk mazot dağıtımına başlıyor.

2011-06-10 17:08:42
0

Kipa bu yıl 2 bin kişiyi işe alacak!

 Kipa Yönetim Kurulu Başkanı Paul Ritchie, bu yıl açılacak 25 mağaza ile 2 binin üzerinde yeni iş imkanı sağlayacaklarını açıkladı. Kipa, açılacak 25 ...

2011-06-10 17:00:20
0

Vergiden gelen gelir tasarruf edilsin

 ING Bank Başekonomisti Sengül Dağdeviren, maliye politikasında atılacak en doğru adımın, vergi yapılandırılmasından elde edilen gelirin tasarruf edilmesi ...