2011-07-06 16:06:59
0

JCR-Eurasia Rating Şekerbank ın notunu yükseltti

 JCR-Eurasia Rating, Şekerbank'ı yüksek düzeyde yatırım yapılabilir kategori içerisinde değerlendirerek uzun vadeli ulusal notunu teyit etti, uzun vadeli para ...

2011-07-06 16:05:00
0

BDT ülkelerinde enflasyon oranları

 Bağımsız Devletler Topluluğu (BDT) ülkelerindeki enflasyon oranı, bu yılın Ocak-Mayıs aylarında ortalama yüzde 5,8 oldu.

2011-07-06 16:01:27
0

İrlanda, AB ve IMF yle yeniden müzakere istiyor

 Borç krizindeki İrlanda, Avrupa Birliği (AB) ve Uluslararası Para Fonu (IMF) ile yapılan yardım anlaşmasının yeniden müzakere edilmesini istiyor.

2011-07-06 15:50:45
0

Çin Merkez Bankası faizleri artırdı

 Çin Merkez Bankası, artan enflasyonla mücadele etmek için gösterge faiz oranını artırdı.

2011-07-06 15:11:58
0

Doğan ın sermaye artırımı tescillendi

 Doğan Yayın Holding AŞ, tamamlanan sermaye artırımının tescil edildiğini bildirdi.

2011-07-06 15:07:44
0

Kabinenin en sağlam yönetimi oldular

 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın yeni açıkladığı 61. hükümetin kabinesinde, ekonomi yönetiminin değişmedi, önceki hükümetteki bakanlar yerini korudu.

2011-07-06 15:04:48
0

BST Bakanı Ergün ün kabine yorumu

 Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün, yeni kabinenin açıklanmasının ardından hayırlı olsun dileklerini iletti ve yeni dönemi yorumladı.

2011-07-06 14:05:52
0

Zam sonrası memur maaşları ne oldu

 Memur maaş katsayıları, yüzde 4'lük Temmuz zammına göre yeniden belirlendi. Öte yandan sözleşmeli ücret tavanlarını da yeniden düzenledi. İşte yeni ...

2011-07-06 14:38:02
0

Memur maaş katsayıları değişti

 Bakanlar Kurulu, memur maaş katsayılarını yeniden belirledi

2011-07-06 12:58:17
0

Motorin fiyatlarına yeniden zam geldi

 Ham petrol fiyatlarında görülen hızlı düşüşün ardından geçen hafta mazota yapılan 7-8 kuruşluk indirim bugün geri alındı. Motorinin litre fiyatına ...

2011-07-06 14:22:01
0

Aydın Doğan beraat etti

 Aydın Doğan ve kızı Vasfiye Hanzade Doğan Boyner'in de aralarında bulunduğu 4 kişiye beraat

2011-07-06 13:45:32
0

Memur maaş katsayıları yeniden belirlendi

 Bakanlar Kurulu, bu yılın ikinci yarısına ilişkin yüzde 4'lük Temmuz ayı zammıyla birlikte memur maaş katsayılarını yeniden belirledi. Düzenlemeye göre ...

2011-07-06 13:30:00
0

Baroin Yunanistan ın 2 kurtama paketi hazır

 Fransa Maliye Bakanı Francois Baroin, Yunanistan için ikinci kurtarma paketinin eylül ayında hazır olmasının beklendiğini belirtti.

2011-07-06 13:28:31
0

Bankaların kârı yüzde 18,4 azaldı!

 Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu kesinleşmemiş geçici verilere göre, 2011 yılı Mayıs ayı ''Türk Bankacılık Sektörü Ana Göstergelerini'' ...

2011-07-06 12:48:52
0

Siyaset ve faiz düzenlemesi emlakçıyı vurdu

 İstanbul Emlak Komisyoncuları ve Danışmanları Odası Yönetim Kurulu Başkanı Sabri Ateş, siyasi gelişmeler ve kredilerle ilgili düzenlemelerin emlakçıların ...

2011-07-06 12:44:03
0

SPK dan Fener hisseleri için açıklama

 SPK Başkanı Vedat Akgiray, Libya lideri Kaddafi ve yakınlarına ait hisselerinin dondurulmasına ve Fenerbahçe hisselerine ilişkin açıklama yaptı. Akgiray ...

2011-07-06 12:42:43
0

NBŞ kotası pancar üreticilerini mağdur ediyor

 Ziraat Mühendisleri Odası Başkanı Turhan Tuncer, Bakanlar Kurulu kararı nişasta bazlı şeker için belirlenen kotanın artırılmasının pancar üreticilerini ...

2011-07-06 12:36:22
0

Mantega Kur savaşları henüz bitmedi

 Brezilya Maliye Bakanı Guido Mantega, Brezilya para birimi realdeki yükselişin zararlarının önüne geçmek amacıyla yeni önlemler alma hazırlığında ...

2011-07-06 12:12:13
0

İndeks ve Alkım Bilgisayar el sıkıştı

 İndeks Bilgisayar Sistemleri Mühendislik Sanayi ve Ticaret A.Ş, şirket ile Alkım Bilgisayar Sanayi ve Ticaret A.Ş ile yapılan görüşmelerde anlaşma ...

2011-07-06 11:55:56
0

Turist sayısında yüzde 4 lük artış

 Türkiye'nin birçok ülkeyle vize sorununu halletmesi Türkiye'ye gelen turist sayısına da olumlu etki yaptı.

2011-07-06 11:55:56
0

Turist sayısında yüzde 4 artış gösterdi

 Türkiye'nin birçok ülkeyle vize sorununu halletmesi Türkiye'ye gelen turist sayısına da olumlu etki yaptı.

2011-07-06 11:36:01
0

Reçeteyle sigara satılacak

 İzlanda'da yeni yasa tasarısına göre reçeteyle sigara satılacak.

2011-07-06 11:09:35
0

Demir çelik üreticileri derneğinden tepki

 Türkiye Demir Çelik Üreticileri Derneği, dün bir gazetede çıkan ''Bazı fabrikalar üretimi kısarak demir fiyatlarının düşmesini engelliyor'' başlıklı ...

2011-07-06 10:44:45
0

1 dolara hamallık dönemi kapansın!

 Sanayiciler, cari açık sorununun çözümü için, yerli-yabancı ayrımı yapılmadan katma değerli yurtiçi üretimin teşvik edilmesini istiyor.

2011-07-06 11:02:23
0

Sabancı ekonomide Derviş in rolüne övgü

 Güler Sabacı, Türkiye'nin bugünkü ekonomik başarısını Kemal Derviş'in ekonomik paketine borçlu olduğunu söyledi.

2011-07-06 10:32:28
0

THY, Süleymaniye ve Musul a da uçacak

 Türk Hava Yolları, Necef ile Irak'ta 4'üncü, Ortadoğu'da 26'ncı uçuş noktasına ulaştı. THY Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Topçu, yeni 2 uçuş noktası ...

2011-07-06 10:37:01
0

2012 için memura ne kadar zam teklif edilecek

 Hükümet ile sendikaları karşı karşıya getiren zam pazarlığında gözler bu yıl Meclis'e çevrildi.

2011-07-06 10:30:41
0

Fenerbahçe hisseleri dibi hala bulmadı

 İstanbul Menkul Kıymetler Borsası'nda (İMKB) işlem gören Fenerbahçe Sportif hisselerindeki düşüş bugün de devam ediyor.

2011-07-06 10:21:05
0

Faruk Süren, manipülasyon davasında ifade verdi

 Borsa'da manipülasyon yapıldığı iddiasıyla ilgili yürütülen soruşturma kapsamında, Galatasaray Kulübü'nün eski başkanlarından Faruk Süren'in ifadesi ...