2011-06-28 10:22:44
0

Seçim bitti iş dünyası yatırıma koşacak

 TBMM'de yapılacak yemin törenlerinin ardından kısa sürede kabine belirlenecek. Yeni kabinede ekonomi yönetiminin belirlenmesiyle birlikte yatırımların daha da ...

2011-06-28 10:08:32
0

Japonya da parekende satışları düştü

 Japonya'da perakende satışlar, mayıs ayında yıllık bazda yüzde 1,3'le beklentilerin altında geriledi.

2011-06-28 10:11:06
0

Hazır giyimin devleri fonların takibinde!

 Türk ekonomisinin son yıllarda gösterdiği yüksek büyüme performansıyla birlikte kişi başına düşen gelirdeki artış, özel sermaye fonlarının radarını ...

2011-06-28 10:04:57
0

Piyasalar yeni güne böyle başladı

 İMKB 100 Endeksi birinci seansa, önceki kapanışa göre 232,99 puan artarak başladı. Dolar ve Avro'nun güne başlangıcı ile dünya borsaları ve petrolde son ...

2011-06-28 09:58:59
0

Vergi levhasında otomatik ceza yok

 "2 milyon esnaf ve sanatkâra 'vergi levhası' cezası kapıda" başlıklı haberlere ilişkin Maliye'den açıklama geldi.

2011-06-28 09:56:36
0

Avrupa Birliği cep telefonuna indi!

 Avrupa Birliği Genel Sekreterliği, Türkiye'nin üyelik sürecinde yaşananları vatandaşa ulaştırmak için yeni bir uygulama daha başlattı.

2011-06-28 09:50:17
0

Global e halka arzda 2,5 kat talep

 Global Menkul Değerler, yüzde 25'ini halka açıyor. 22-23 Haziran tarihleri talep toplama işlemine ayrılırken, ilk gün öngörülenin 2,5 katı talep alındı.

2011-06-28 09:48:41
0

KKTC gelirini gizleyen sanatçıya ceza

 Borç yapılandırması sonrası denetime başlayan Maliye, KKTC’de konser veren sanatçıları da inceleyecek. Sanatçı, KKTC’deki gelirini eksik beyan ...

2011-06-28 09:00:08
0

En çok milyarder hangi ilden çıkıyor

 Zenginliğin şehirle alakası var mı bilinmez ama Koç'tan Sabancı'lara, Karamehmet'ten Özyeğine, Ülkere işte Türkiye'nin en zenginlerinin memleketleri:

2011-06-28 00:32:50
0

Petroldeki indirim umudu dolara takıldı

 Benzine yapılan son indirimden bu yana petrol fiyatları yüzde 13.5 düşünce sürücülerin indirim beklentisi doğdu. Ancak dolardaki artış firmaları şimdilik ...

2011-06-27 21:44:27
0

OPEC ten stratejik rezerv için açıklama

 Petrol İhraç Eden Ülkeler Teşkilatı (OPEC) Genel Sekreteri Abdullah El Bedri, "piyasanın ek petrole ihtiyacı olmadığını" bildirdi.

2011-06-27 19:47:19
0

Tünel, Elazığ ile Diyarbakır ı birleştirdi

 Ulaştırma Bakanı Mehmet Habib Soluk, yapımı devam eden Elazığ-Diyarbakır duble yol inşaatında Elazığ'dan gidiş istikametinde açılan tünelin iki ...

2011-06-27 17:59:08
0

MÜSİAD 2011 ekonomi raporunu açıklıyor

 MÜSİAD tarafından hazırlanan ‘2011 Türkiye Ekonomisi Raporu’ 29 Haziran 2011 Çarşamba günü gerçekleştirilecek olan bir basın toplantısı ile ...

2011-06-27 17:52:39
0

Deutche Bank tan felaket öngörüsü

 Alman Deutsche Bank CEO'su Josef Ackermann, ''Yunanistan'ın borç sorunun Avrupa'nın geri kalanına yayılmasını Lehman Brothers'ın 2008 yılında çöküşünden ...

2011-06-27 17:56:00
0

Lehman Brothers tan daha kötü olabilir

 Deutsche Bank CEO'su Josef Ackermann, Yunanistan'ın durumunu değerlendirdi. Ackermann Lehman Brothers'ın 2008 yılında çöküşünden daha kötü olabileceğini ...

2011-06-27 17:49:00
0

Borsa ve altın düştü dolar ve avro yükseldi

 İstanbul Menkul Kıymetler Borsasında işlem gören hisse senetleri günlük bazda ortalama yüzde 0,19 oranında değer kaybetti. Dolar ve Avro yükseldi. Altın ...

2011-06-27 17:21:10
0

Tüketici kredileri bu yıl yüzde 19 arttı

 Tüketici kredilerinde 2010 sonuna göre artış yüzde 20'ye yaklaştı. Yeni önlem beklentisi sürüyor.

2011-06-27 16:13:55
0

10 ayrı ilde termik santral operasyonu

 Elektrik Üretim Anonim Şirketi (EÜAŞ) ve Sivas Kangal İşletme Müdürlüğü bünyesinde 2006 yılında gerçekleşen ihalelerle ilgili soruşturma kapsamında ...

2011-06-27 16:34:24
0

Çin ve İngiltere den dev anlaşma

 İngiltere'ye resmi ziyarette bulunan Çin Başbakanı Ven Ciabao, Başbakan David Cameron ile bir araya geldi. İki başbakan dev bir anlaşmaya imza attı.

2011-06-27 16:26:01
0

Halkbank tan engellilere konuşan ATM

 Halkbank, bedensel ve görme engellilerin hiçbir yardım almalarına gerek kalmadan ATM cihazlarını kendi başlarına kullanabilmelerini sağlayan projeyi hayata ...

2011-06-27 16:20:36
0

Petrol düştü benzin neden düşmüyor?

 Benzine yapılan son indirimden bu yana petrol fiyatları yüzde 13.5 düşünce sürücülerin indirim beklentisi doğdu. Benzin fiyatlarının düşmesinin engeli ise ...

2011-06-27 15:35:24
0

EHEC in İspanya ya faturası 51 milyon avro

 İspanya Çevre, Ormancılık ve Denizcilik Bakanı Rosa Aguilar, Almanya'da ortaya çıkan EHEC bakterisi salgınının, İspanyol bostancılık sektörüne 51 milyon ...

2011-06-27 15:50:43
0

İGMD yeni başkanı Turhan Gündüz oldu

 İstanbul Gümrük Müşavirleri Derneği'nin (İGMD) yönetim kurulu başkanlığına, Ortak Akıl Birliği adına yarışan Turhan Gündüz seçildi.

2011-06-27 15:45:43
0

Çin in yeni endişesi enflasyon!

 Çin Başbakanı Ven Ciabao, 2011 yılı için yaklaşık yüzde 4 olarak belirlenen enflasyon hedefini sürdürmekte güçlük çekebileceklerini belirtti.

2011-06-27 15:33:28
0

Hisarcıklıoğlu Gerçek gündem tartışılmalı

 TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu yeni anayasayı hep birlekte hazırlamak zorunda olduklarını belirtti ve Türkiye'nin gerçek gündeminin tartışılması ...

2011-06-27 14:15:19
0

Karadeniz yaylalarında kaçak yapılaşma alarmı

 Giresun ile birlikte Trabzon ve Gümüşhane'nin ortak kullandığı Sisdağı Yaylası'nda, 838 ev ile 144 ahır ve samanlığın kaçak yapıldığı bildirildi.

2011-06-27 15:14:50
0

İşsiz ve işverenin aradığı örtüşmüyor

 Türkiye İş Kurumu Genel Müdürü Mustafa Kemal Biçerli, Türkiye'de işsizliğin yapısal bir özellik arz ettiğini söyledi. İşsiz ile işverenin aradığı ...

2011-06-27 14:57:00
0

TÜDEF ten Sağlık Bakanlığı na eleştri

 TÜDEF Genel Başkanı Sıtkı Yılmaz, Sağlık Bakanlığı'nın artık gıda denetim sonuçlarını kamuoyu ile paylaşmak konusunda gönülsüz davrandığından ...

2011-06-27 14:55:00
0

Anadolu Elektronik e 1,67 milyon TL ceza

 Rekabet Kurulu, Anadolu Elektronik Aletler ile Samsung Electronics İstanbul hakkında açılan rekabet soruşturmasını tamamlayarak, nihai kararını açıkladı.

2011-06-27 14:43:48
0

Didim de otellerin doluluk oranı yüzde 75 oldu

 Didim Turizm Derneği Başkanı Deniz Atabay, Aydın'ın Didim ilçesinde otellerin doluluk oranının yüzde 75'e ulaştığı açıkladı.