2011-10-11 18:12:02
0

Altın fiyatlarında kapanış

 Altın günü inişli çıkışlı bir tablo ile noktaladı.

2011-10-11 18:03:01
0

Borsa ve ve döviz günü artışla tamamladı

 İstanbul Menkul Kıymetler Borsasında (İMKB) işlem gören hisse senetleri günlük bazda 336,46 puan ve ...

2011-10-11 18:03:01
0

Ecostar dan çevreci iki yeni ürün

 Enerjiden beyaz eşyaya, inşaattan tarıma kadar birçok sektörde faaliyet gösteren markalara ısıtıcı, ...

2011-10-11 17:16:17
0

Siberbank Denizban ı inceliyoruz

 Rusya'nın en büyük bankası olan devlete ait Siberbank'ın Türkiye'de faaliyet gösteren ve Fransız Belçika ortaklığına ait Dexia'nın 99,7'lik hissesine ...

2011-10-11 17:43:22
0

Süt alım fiyatı 6 kuruş artırıldı

 Türkiye Süt Üreticileri Merkez Birliği Başkan Yardımcısı Osman Yasun, süt alım fiyatlarının 6 kuruş artırıldığını söyledi.

2011-10-11 17:40:28
0

Borsa, altın fiyatları ve döviz yükseldi

 İstanbul Menkul Kıymetler Borsasında işlem gören hisse senetleri günlük bazda 336,46 puan arttı. Dolar ve Avro yükseldi. Altın fiyatları yükselişle ...

2011-10-11 17:42:02
0

Denizbank ı satın almak için inceliyoruz

 Siberbank Başkanı German Gref, Moskova’da gazetecilerin sorusu üzerine yaptığı açıklamada, ...

2011-10-11 17:03:41
0

Çağlayan cari açık rakamlarını değerlendirdi

 Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan, Türkiye'nin cari açığının 3 aydır gerilediğini, cari açığın aylık bazda Ekim 2010'dan bu yana en düşük düzeyine ...

2011-10-11 17:04:41
0

Avro Bölgesi ülkeleri gerekli siyasi iradeye sahip

 Almanya Başbakanı Angela Merkel, ''Avro Bölgesi ülkelerinin Avrupa'nın bankacılık sektörünü tehdit eden borç krizinin çözümü için gerekli siyasi iradeye ...

2011-10-11 17:03:01
0

Koç, Erdoğan a verdiği sözü tuttu

 Türk Traktör 7 bölgeden 7 çiftçiye, hediye traktörlerini teslim etti. Koç Holding Yönetim Kurulu ...

2011-10-11 16:44:16
0

Troyka Kasım ayı başında yardımı alacak

 Yunanistan'da incelemelerini tamamlayan IMF, AB, Avrupa Merkez Bankası denetçilerinden oluşan 'Troyka' heyeti, Yunanistan'a yardımı onaylayacağı tarihi belirledi.

2011-10-11 16:43:01
0

Fransızlar da grevde

 PARİS (A.A) Ülkenin beş büyük işçi konfederasyonu dün ortak açıklamalarında, greve ...

2011-10-11 16:39:00
0

7 çiftçi hediye traktörlerini teslim aldı

 Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa V. Koç ,Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın "Her 100 bin traktöre bir hediye” talebi yerine getirdiklerini ...

2011-10-11 16:43:01
0

Çağlayan Cari açıkla mücadelenin stratejisi GİTES tir

 Bakan Çağlayan, Merkez Bankası’nın açıkladığı 2011 Ağustos ödemeler dengesi verilerine ilişkin ...

2011-10-11 16:34:20
0

İnfo Yatırım hisseleri İMKB de!

 İnfo Yatırım A.Ş'nin halka arz edilen hisse senetleri İMKB İkinci Ulusal Pazar'da işlem görmeye başladı.

2011-10-11 16:33:18
0

Anadolujet ten ekim ayı kampanyası

 Anadolujet, ekim ayı boyunca tüm iç hat uçuşlarında geçerli, her şey dahil 69 TL'den uçuş yapılabilecek kampanya başlattı.

2011-10-11 16:09:40
0

Hükümet samimiyet testinden geçecek

 Türkiye Kamu-Sen Genel Başkanı İsmail Koncuk, hükümetin toplu sözleşme kanunuyla samimiyet testinden geçeceğini belirtti.

2011-10-11 16:29:32
0

ASELSAN, Suudilere dirbün satacak

 ASELSAN, Suudi Arabistan Silahlı Kuvvetleri’ne termal silah dürbünü satacak.

2011-10-11 16:32:01
0

Altın fiyatları yükselişte

 Uluslararası piyasalarda değer kazanan altın serbest piyasada da artışı sürdürdü.

2011-10-11 16:19:57
0

SmartGroup, Cardtek adıyla devam edecek

 Kartlı ödeme sistemleri ve akıllı kart teknolojileri alanında çözümler sunan SmartGroup adını Cardtek olarak değiştirdi.

2011-10-11 16:24:01
0

Danimarkalı Danfoss Türkiye de üretimi gündemine aldı

 Danfoss’un Türkiye pazarına sunduğu yeni ürünü "Isı Pompası" ve "Digital Termostatik Vana"nın ...

2011-10-11 16:09:56
0

Beypiliç Helal Gıda belgesi aldı

 Beypiliç, TSE tarafından verilmeye başlanan ''Helal Gıda'' sertifikanı alarak İslami esaslara uygun üretim yaptığını belgeledi.

2011-10-11 16:18:17
0

Adese AVM de halka arz fiyatı belli oldu

 İttifak Holding A.Ş, ortaklığı olan Adese Alışveriş Merkezleri (AVM) Ticaret A.Ş'nin halka arzında fiyat aralığını belirledi.

2011-10-11 16:16:39
0

Akbank tan çocuklar ve gençler için kart

 Akbank 6-18 yaş arasındaki çocukları ve gençleri bankacılık dünyasına alıştırmak macıyla yeni bir bankacılık ürünü ve banka kartı geliştirdi.

2011-10-11 16:13:39
0

WSJ Denizbank kolayca satılır!

 Wall Street Journal, satılacağı kesinleşen Denizbank hisselerinin yüzde 20’den fazla değer kazandığına dikkat çektiği haberinde, Denizbank’ın ...

2011-10-11 16:05:22
0

Karapara da birlik teklifine Almanya yanaşmadı

 Mali Suçları Araştırma Kurulu, kara para aklama ve terörizmin finansmanıyla etkin mücadele edebilmek amacıyla bilgi paylaşımında bulunduğu ülke sayısını ...

2011-10-11 16:06:14
0

Dünyanın en büyük 2 doğalgaz yatağı Türkmenistan da!

 Enerji zengini Türkmenistan'da çalışmalarda bulunan İngiliz araştırma şirketi Gaffney Cline and Associates, 21.2 trilyon metre küp rezerviyle Güney ...

2011-10-11 16:08:01
0