2011-11-16 15:30:00
0

İngiltere de 1 milyondan fazla genç işsiz

 İngiltere'de işsizlerin sayısı temmuz-eylül döneminde 129 bin kişi artarak, 2 milyon 620 bin kişiye ulaştı.

2011-11-16 15:22:01
0

BNP Paribas, 1396 kişiyi işten çıkartacak

 Genel İşçi Konfederasyonu (CGT) ve Fransa Demokratik İşçi Sendikaları Konfederasyonu’nun (CFDT) ...

2011-11-16 15:21:02
0

Airbus a 20,5 milyar dolarlık dev sipariş

 Airbus’dan yapılan açıklamada, söz konusu siparişlerin çoğunun Airbus’ın yeni üyesi A320neo için ...

2011-11-16 15:16:20
0

Irak, Kürtlerin petrol anlaşmasını feshediyor

 Irak'ta üst düzeyli bir yetkili, kuzeydeki Kürt bölgesel yönetimiyle anlaşmalar yapan Amerikan şirketi Exxon Mobil'in sözleşmesini feshetmek için gereken ...

2011-11-16 15:21:02
0

Obama Avrupa daki sorun teknik değil siyasi

 Avustralya’yı ziyaret eden Obama, başkent Canberra’da Başbakan Julia Gillard ile düzenlediği ortak ...

2011-11-16 15:04:01
0

Türk yatırımcılara Yunanistan ın ‘çöp tahvili’ satıldı

 Küresel krizin sembolü Lehman Brothers’ın iflası sonrası hiç bir değeri olmayan ‘çöp tahvil’ ...

2011-11-16 14:54:07
0

Uluslararası Ayakkabı Moda Fuarı açıldı

 Kalkınma Bakanı Cevdet Yılmaz, el emeğine dayalı, katma değeri yüksek bu sektörde, gerek üretimin, gerek ihracatın artmasının hem istihdam, hem de cari ...

2011-11-16 14:56:01
0

Ali Ağaoğlu ndan müthiş vaat

 Yaptığı bazı konutların depreme dayanıksız olduğunu açıklayan Ağaoğlu'ndan ev sahiplerine müthiş vaat.

2011-11-16 14:42:01
0

Türkiye, otomobil satışlarında 6 sıraya yükseldi

 Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) verilerine göre, AB (27) ve EFTA ülkeleri toplamına göre otomobil ...

2011-11-16 13:11:11
0

Boyner Mikro reformlara ihtiyaç var!

 Türk Sanayicileri ve İşadamları Derneği (TÜSİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Ümit Boyner, rekabetçi kur tartışmasını aşıp mikro reformlara geçilmesi ...

2011-11-16 14:31:18
0

BNP Paribas, bin 396 kişiyi işten çıkaracak

 Fransız bankası BNP Paribas, bin 396 çalışanını işten çıkarmayı planlıyor.

2011-11-16 14:12:29
0

Fındık fiyatları tavan yaptı!

 Fındık fiyatları son 6 yılın en yüksek rakamına ulaştı. Fındığın ortalama fiyatları şöyle;

2011-11-16 13:45:23
0

Dünyanın en güçlü 2 işkadını Türk

 Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı, FT'nin hazırladığı “Dünyanın zirvesindeki 50 işkadını” listesinde ikinci sırada yer ...

2011-11-16 13:44:01
0

Ali Ağaoğlu ndan müthiş söz!

 Vatan gazetesi yazarı Mustafa Mutlu'nun önceki yıllarda yaptığı bazı konutların depreme dayanıklı ...

2011-11-16 13:31:54
0

2B yasası 15 güne Bakanlar Kurulu nda

 Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, 2-B arazilerine ilişkin kanun taslağını 15 gün içinde Bakanlar Kuruluna sunacaklarını bildirdi.

2011-11-16 13:34:14
0

Türkiye, çay veriminde dünya birincisi

 Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati Yazıcı, Türkiye'nin hektar başına elde edilen çay ürünü bazında dünya birincisi olduğunu belirtti.

2011-11-16 13:23:21
0

Türkiye, son derece kritik bir ülke

 Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) ile Avrupa Ekonomik ve Sosyal Komitesi'nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen ''Avrupa-Akdeniz Ekonomik ve Sosyal Konseyler ...

2011-11-16 13:15:57
0

Obama Çin in yükselişinden korkmuyoruz

 ABD Başkanı Barack Obama, Avustralya ile ülkesi arasındaki askeri işbirliğini sorgulayan Çin'in yükselişinden korkmadıklarını söyledi.

2011-11-16 13:11:11
0

Boner Mikro reformlara ihtiyaç var!

 Türk Sanayicileri ve İşadamları Derneği (TÜSİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Ümit Boyner, rekabetçi kur tartışmasını aşıp mikro reformlara geçilmesi ...

2011-11-16 13:01:46
0

Yunanistan gaz borcunu Ocak ta ödeyecek

 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, Yunanistan'ın Türkiye'ye olan borcunun 185 milyon dolarlık kısmının tahsil edildiğini açıkladı.

2011-11-16 12:59:32
0

ING den öğretmenlere özel kredi

 ING Bank, 24 Kasım Öğretmenler Günü'ne özel bir kampanya başlattı.

2011-11-16 12:55:45
0

TEİS Eczanelerin karı yüzde 20 azalacak!

 Tüm Eczacı İşverenler Sendikası (TEİS) Genel Başkanı Nurten Saydan, Sağlık Bakanlığının ilaç fiyatlarındaki düzenlemesiyle ilgili olarak açıklama ...

2011-11-16 12:50:22
0

THY, 10 ayda 27 milyon yolcu taşıdı

 Türk Hava Yolları A.O. (THY) yılın 10 aylık döneminde 27,3 milyon yolcu taşıdı.

2011-11-16 12:42:01
0

Erdoğan Türkiye yi riske sokuyor

 Bloomberg'te yayımlanan bir makalede Başbakan Erdoğan'ın faiz politikası eleştirildi.

2011-11-16 12:42:01
0

Benzin ve LPG den 34 milyarlık vergi geliri

 Petrol Sanayi Derneği (PETDER) 2011 yılı ilk dokuz aylık dönemine ilişkin sektör raporuna göre otomotiv ...

2011-11-16 12:41:02
0

MAN da çoğunluk artık Volkswagen de

 Şirketten yapılan yazılı açıklamaya göre, Volkswagen AG ve MAN SE’nin birleşmesi ile ilgili geriye ...

2011-11-16 12:27:23
0

Dolar 1,8000 lirayı aştı

 İstanbul serbest piyasada dolar 1,8000 liranın üzerine çıktı.

2011-11-16 12:32:01
0

MAN ın çoğunluk hissesi Volkswagen e geçti

 Alman otomobil üreticisi Volkswagen, MAN'ın çoğunluk hisselerinin sahibi oldu.

2011-11-16 12:25:06
0

Devlet, Shell le masaya oturuyor

 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, Akdeniz'de petrol ve doğalgaz aramacılığıyla ilgili olarak İngiliz petrol şirketi Shell ile masaya ...

2011-11-16 12:21:01
0

Euro kan kaybediyor dolar içerde tırmanıyor!

 Pazartesi günü İtalya ve İspanya’nın borçlanma faizlerinin artmasıyla dolar karşısında zayıflamaya ...