2011-09-15 07:59:33
0

"Erdoğan, İslam dünyasını lideri"

 Libya Ulusal Geçiş Konseyi (UGK) Başkanı Mustafa Abdülcelil, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın 16 Eylül'de yapacağı Libya ziyaretini 'tarihi' olarak ...

2011-09-15 07:59:33
0

"Erdoğan ve Türk halkı, İslam dünyasını lideri konumunda"

 Libya Ulusal Geçiş Konseyi (UGK) Başkanı Mustafa Abdülcelil, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın 16 Eylül'de yapacağı Libya ziyaretini 'tarihi' olarak ...

2011-09-15 10:59:02
0

İran geri adım attı

 İran Cumhurbaşkanı Ahmedinecad, Suriye konusunda geri adım attı.

2011-09-15 10:57:01
0

Türkiye nin popülaritesi yükseliyor

 İngiltere'de yayımlanan Financial Times gazetesi, İran'ın Suriye konusunda söylemini değiştirerek, Cumhurbaşkanı Beşar Esad'a reform çağrısında ...

2011-09-15 07:25:41
0

Venezuela, "Çakal Carlos"a destek sağlıyor

 Venezuela hükümeti, Fransa'da cezaevinde bulunan terörist, "Çakal Carlos" lakaplı Ilich Ramirez Sanchez'e destek sağladığını bildirdi

2011-09-15 07:47:11
0

Radikal örgütlerin işbirliği korkutuyor

 ABD'nin Afrika Komutanlığı Komutanı Orgeneral Carter Ham, kıtadaki üç radikal örgütün kendi arasında işbirliğine başladığını, bunun "büyük endişe" ...

2011-09-15 07:43:54
0

Pakistan da kriz derinleşti

 Sellerin vurduğu ülkede ölümcül hastalık riski artıyor

2011-09-14 23:02:10
0

6 metrelik tırnak! VİDEO

 18 yıldır kesmediği tırnaklarıyla Guinness Rekorlar Kitabı'nın 2012 baskısında yerini aldı

2011-09-15 07:21:46
0

FT İran düştü, Türkiye çıkışta

 Financial Times gazetesi, sayfalarında önemli bir değerlendirmeye yer verdi

2011-09-15 07:18:11
0

Suudi prens İspanya’da tecavüzden yargılanacak

 Suudi Arabistan Kralı Abdullah’ın yeğeni ve dünyanın en engin 26’ıncı kişisi olan Prens Alvaled bin Talal, 2008’de hakkında İspanya’da yapılan ...

2011-09-15 10:22:01
0

İsrail, protesto korkusuyla elçiliği boşalttı

 İsrail’in Ürdün’ün başkenti Amman’daki büyükelçiliğini, bugün yapılması planlanan protestolar nedeniyle kapattı.

2011-09-15 10:21:01
0

Araplar, ortadoğu lideri bir Türkiye yi kabul etmez

 Chatham House’tan Fadi Hakura, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın "Arap Baharı"nın sunduğu fırsatları kullanmaya çalıştığını, bölgede "daha agresif, ...

2011-09-15 10:20:01
0

Lieberman Filistin e büyük cömertlik gösterdik

 İsrail Dışişleri Bakanı Avigdor Lieberman Filistin'in BM'de  devlet olarak tek taraflı deklarasyonunun ciddi sonuçları olacağını belirterek, Filistinlilere ...

2011-09-15 06:50:56
0

ABD Türkiye ile ilişkiler son bir yıl içinde güçlendi

 Bakan Yardımcısı Philip Gordon, geçen yıl Türkiye ile ABD arasındaki işbirliğinde ve Türkiye hakkında önemli soru işaretleri olduğunu, ancak son bir yıl ...

2011-09-15 09:58:01
0

Mısır Türkiye nin tecrübelerinden yararlanacak

 Eski Uluslararası Atom Enerjisi Kurumu (UAEK) Başkanı ve Mısır Cumhurbaşkanlığı adayı Muhammed El Baradey, Mısır'ın, Türkiye'nin sosyal, siyasal ve ...

2011-09-15 06:44:58
0

Chavez den Filistin e destek

 Venezuela Devlet Başkanı, Filistin'in BM'de bağımsız devlet olarak tanınma girişimini desteklediğini bildirdi

2011-09-15 06:35:34
0

"Dünyanın gündemi" ele alınacak

 BM Genel Merkezinde 66. dönem BM Genel Kurulu üst düzey toplantıları yoğun gündem konularını ele almak üzere gelecek hafta başlıyor

2011-09-15 09:41:01
0

Angola da askeri uçak düştü 30 ölü

 Angola’da askeri bir uçağın düşmesi sonucu 30 kişi öldü.

2011-09-15 00:47:55
0

Tunus ta da aynı coşku! GALERİ

 Mısır ziyaretini tamamlayarak Tunus'a geçen Başbakan Erdoğan, Kahirede olduğu gibi burada da büyük bir coşkuyla karşılandı. Havalimanında kendisini ...

2011-09-15 06:27:07
0

Sarkozy rol kapma derdinde

 Fransa Cumhurbaşkanı Nicolas Sarkozy ve İngiltere Başbakanı David Camorun'ın, bugün Libya'ya sürpriz ziyarette bulunması bekleniyor

2011-09-15 09:20:02
0

Guinness e tırnaklarıyla girdi

 ABD’nin Las Vegas kentinde yaşayan Chris Walton, 18 yıldır kesmediği tırnaklarıyla Guinness Rekorlar Kitabı’nın 2012 baskısında yerini aldı.

2011-09-15 09:20:02
0

Pırlantalar hırsızın midesinden çıktı

 İspanya’da polis, aradığı çalıntı pırlantayı hırsızın midesinde buldu.

2011-09-15 09:07:10
0

5 yaşın altındaki çocuk ölümleri düştü

 BM, 5 yaşın altındaki çocuk ölümlerinde son 20 yılda düşüş sağlandığını açıkladı.

2011-09-15 09:08:02
0

Libya silah istedi

 Libya'da isyancıların kurduğu Ulusal Geçiş Konseyi, hala devrik lider Muammer Kaddafi'ye bağlı güçlerin denetiminde olan toprakların ele geçirilmesi için ...

2011-09-15 09:01:01
0

Avrupa Yunanistan’a sahip çıktı

 Papandreu, Sarkozy ve Merkel’in 3'lü telekonferansından, Yunanistan'ın Euro Bölgesi'nin 'ayrılmaz' bir parçası olduğu sonucu çıktı.

2011-09-15 00:47:55
0

Başbakan Erdoğan Tunus ta GALERİ

 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Mısır ziyaretinin ardından beraberindeki heyetle Tunus'a geldi...

2011-09-15 05:31:59
0

Türkiye Avrupa da da yükseliyor!

 Alman Marshall Fonu’nun ‘Transatlantik Trendler 2011’ araştırmasına göre Avrupa Birliği genelinde Türkiye’ye olumlu bakanların oranında artış var

2011-09-15 05:22:21
0

Çocuklara faydalı çizgi filmler!

 İşte o çizgi filmlerin listesi...

2011-09-15 08:02:01
0

Ahmedinejad Venezuela yolcusu

 ABD'nin Venezuela petrol şirketine yaptırımı İran-Venezuela ilişkilerini güçlendirdi.

2011-09-15 07:24:01
0

Türk genci ırkçı başkanı fena kandırdı

 Danimarka Halk Partisi'nin (DPP) mitinginde bir Türk'ün yaptığı el hareketi merak uyandırdı.