Araştırma  için kim para verdi
Etiketler:

Özellikle Gezi Parkı olaylarından sonra kamuoyunda kafa karıştıran bir çok araştırmanın yayınlanması sektör temsilcilerini de harekete geçirdi.

hurriyet
0

Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) araştırmayı yapan kuruluşlara uluslararası standart getirecek. TÜAD Başkanı Vural Çakır , Özellikle tüketici odaklı anketler ve araştırmalar halkın kafasını karıştırıyor. Yeni düzenlemeyle araştırmayı yapan şirkete ‘Finansmanını açıkla diyeceğiz. Ayrıca araştırmayı yapan şirketin gerekli belgeleri tamamlanması istenecek. Tüketicilerin de kafasını karıştıran ‘En iyi marka benim sloganları için çalışmalar yapılacak dedi.

SİYASİ ANKET PAYI YÜZDE 5

Türkiye de 100 ün üzerinde  Araştırma  şirketi bulunduğunu anlatan Vural Çakır , şu bilgileri verdi: Siyasi araştırmaların sektör içindeki payı yüzde 5 civarında. Ancak bu alanın reklam çalışması olarak kullanılmasına izin vermeyiz. Sektör açısından imaj ve itibar çok önemli. Ayrıca Güven  Araştırma  Belgesi (GAB) ve İSO belgesi gerekiyor. Artık bu işin sıkı takipçisi olacağız. Özellikle seçim dönemlerinde yapılan anketlerle halkın da kafasını karıştırıyor. Bu konuda çok titiz bir çalışma yapılmalı. Araştırmalar politik bir çerçevede yapılmamalı. TÜAD olarak bu konuda artık çok sert olacağız.

EN İYİSİ BENİM SLOGAN

Şirketlerin finansman yapısını da açıklaması gerektiğinin altını çizen Vural Çakır , Şirketler çıkıp konuşuyor ‘en iyi marka ...

Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ


Paylas
Yorum Yaz
7 + 8 =