milliyet
0

Türkiye İtibar Endeksi  2012  sonuçlarına göre ,  Koç Holding  yüzde 20 ,  Sabancı Holding  yüzde 18.1 ve  Ülker  yüzde 6.7 ile Türkiye’nin en  itibarlı  üç markası oldu. Bu  şirketleri  yüzde 5.9 ile  Arçelik  , yüzde 4.5 ile  Turkcell  , yüzde 2.7 ile  Coca Cola  , yüzde 2.4 ile Ağaoğlu , yüzde 1.7 ile  Doğan Holding  ve  THY  , yüzde 1.6 ile Eti ve  Vestel  ve yüzde 1.5 ile Doğuş Holding izledi.

İtibar Atölyesi adına , İstanbul Ticaret Üniversitesi’nin akademik denetiminde uluslararası araştırma şirketi XSIGHTS tarafından “Alkolsüz İçecek” , “Bilişim” , “Otomotiv” , “Tekstil” , “Bankacılık” , “Gıda” , “İlaç” , “Turizm” , “Beyaz Eşya” , “Elektronik Eşya” , “Sigorta” ve “Ulaşım” sektörleri özelinde gerçekleştirilen , “Türkiye İtibar Endeksi  2012  Sonuçları”  İstanbul Ticaret Üniversitesi  Sütlüce Kampüsü’nde düzenlenen basın toplantısı ile açıklandı.

“ALKOLSÜZ İÇECEK , GIDA , BEYAZ EŞYANIN PUANI ARTTI”

Toplantının açılışını yapan  İstanbul Ticaret Üniversitesi  Rektörü Prof. Dr.  Nazım Ekren  , geçen yıldan bu yana genel itibar endeksinin 78.3’den 77.1‘ e düştüğünü gözlemlediklerini belirterek , “Bu düşüş , ’Türkiye’nin En İtibarlı Şirketi’ genelinde anlamlı bir düşüş olmamakla birlikte , sektörler bazında endeks puanı farklılıklar sergiliyor" dedi. Ekren ...

Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ


Paylas
Yorum Yaz
5 + 3 =