Her sabah  Çiğ  yumurta içmek , pişmiş yumurta tüketmekten çok daha yararlıdır. Özellikle kemik ve kas gelişimine oldukça faydalı olan  Çiğ  yumurta , iskelet sisteminin daha güçlü olmasına

haber7
0

Çiğ yumurta , pişmiş yumurtadan daha çok  besin  değerlerine sahiptir. Yumurta pişirilince içerdiği aminoasitler ısıyla birlikte büyük oranda yok olmaktadır. Çok zengin protein kaynağı olan yumurta , çiğ olarak tüketildiğinde insan vücuduna daha çok fayda sağlamaktadır. Pişmiş ya da çiğ olarak her gün en az 1 yumurta yenmesi beslenme uzmanları tarafından tavsiye edilir. Özellikle çocukların bol bol yumurta yemeleri kas ve kemik gelişimi açısından oldukça faydalı olduğu için her gün düzenli olarak tüketmeleri gerekir. 

ÇİĞ YUMURTANIN FAYDALARI

Yumurta , vücudun ihtiyaç duyduğu proteini büyük oranda sağladığı için et tüketemeyenlere çok iyi bir alternatif olarak sunulur. Neredeyse kırmızı etteki kadar proteine sahip olan yumurta düzenli tüketildiğinde vücudun ihtiyaç duyduğu proteini büyük oranda karşılamış olmaktadır. Özellikle spor yapanların ve gelişme çağındaki çocukların kas ve kemik yapılarının güçlenmesi için her gün yumurta tüketmeleri beslenme uzmanları tarafından tavsiye edilmektedir. Çiğ  yumurtanın  insan vücuduna olan  faydaları  şöyledir:

- Çiğ yumurta içmek , ses tellerinin güçlenmesine ve sağlıklı çalışmasına yardımcı olur. Boğaz enfeksiyonlarının azalmasını sağlar. - Yumurta da güçlü bir antioksidan ...

Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ


Paylas
Yorum Yaz
8 + 7 =