Uluslararası Dijital Girişimcilik Derneği , "COVID-19 ve Türkiye İnternet Alışkanlıkları Analizleri" çalışmasını hazırladı. Buna göre , Türkiye'deki en popüler aramaların başında EBA TV geliyor.

haber7
0

Uluslararası Dijital Girişimcilik Derneği (UDGD) Başkanvekili Ahmet Muhammed Çalmuk , dernek olarak "COVID-19 ve  Türkiye  İnternet Alışkanlıkları Analizleri" çalışmasını hazırladıklarını açıkladı.

Araştırmaya göre , 17 Nisan a kadar Instagram da 2 milyondan fazla gönderinin #koronavirüs , #covid19 , #koronatürkiye ve #koronagünleri etiketi ile paylaşıldığını anlatan Çalmuk , şunları söyledi:

"Instagram da #koronavirüs benzeri etiketlerle paylaşılan gönderiler 110 milyon kadar bir etkileşim aldı. #evdekal , #evdekaltürkiyem , #evdehayatvar etiketleri ile 3 milyondan fazla gönderi paylaşıldı. Bu gönderiler 145 milyondan fazla gösterim aldı."

En çok arananlar

Çalmuk ,  Türkiye  de #koronavirüs ve benzeri etiketlerle 6 milyondan fazla tweet atıldığını , atılan bu tweetlerin 1 milyardan fazla tık aldığını belirtti.

Google Indeks te genel olarak COVID-19 ve benzeri  arama  gruplarını içeren 600 milyondan fazla içeriğin yüzde 57 sinin  Google  kayıtlı haber siteleri tarafından üretildiğini aktaran Çalmuk , "COVID-19 salgını sürecinde  Türkiye  genelinde  internette  yapılan en popüler ilk 10 arama; ...

Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ


Paylas
Yorum Yaz
3 + 1 =