Bankaların yıllardır yatırım yaptığı dijital kanallar , zor geçen günlerde kurtarıcı oldu. Bankaların yeni tip koronavirüs salgını nedeniyle müşterilerini dijital kanallara yönlendirmesi sonucu şubelerden yapılan

haber7
0

Kovid-19 salgınının yayılımının her geçen gün artması ve sosyal izolasyonun genişletilmesi , her sektörü olduğu gibi bankacılık alanını da etkiledi. Bankaların yıllardır yatırım yaptığı dijital kanallar , zor geçen günlerde kurtarıcı oldu. Hem şube çalışanlarının hem de müşterilerinin sağlığını ön planda tutan bankalar , şubeye gitmeksizin birçok bankacılık işlemini güvenli ve hızlı bir şeklide alternatif dağıtım kanallarıyla (ADK) yapabiliyor.

Bankaların son 2 haftada dijital kanalların kullanılmasına yönelik yoğun iletişimleri verilere de yansıdı. Dijital kanallardan yapılan işlemlerin payı son 2 haftada yaklaşık 20 puan artarken , şubelerden yapılan bankacılık işlemlerinin payı ise tek haneli rakamlara geriledi.

AKBANK TA İŞLEMLERİN YÜZDE 95’İ ŞUBE DIŞINDAN

Akbank , bugüne kadar dijital dönüşüm kapsamında çok önemli yatırımlar gerçekleştirdi. Geleceğin bankacılık deneyimini tasarlarken birçok projeyi hayata geçirmeye ve 5 milyondan fazla dijital müşteriye hizmet vermeye devam eden  banka  , müşteri temas noktalarında bütünsel bir deneyim sunularak günlük bankacılık deneyiminin sadeleştirildiği vurgulandı. Bunun rakamlara yansıyan olumlu etkilerinin de görüldüğünü açıklayan  banka  , bugün bankada görüntüleme ve nakit işlemler hariç , toplam ...

Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ


Paylas
Yorum Yaz
2 + 2 =